Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kissasta, onko mahdollista että kissani piti ran

Lähettäjä: kitako 
Päivämäärä:   17.3.25 18:55:10

nettani hetkellisesti suussaan, siis niin että ylähampaat oli ranteen ylä- ja alahampaat ranteen alapuolella? :D Kysymys siis on, että voiko lemmikkikissan (4,5 kg) kita olla noin iso??

Siltä kuoli muutama kk sitten kaveri, ja kun painikaveria ei ole ollut niin se on öisin tehnyt minusta sellaisen. Myönnän tosin etten ole tullut tarpeeksi purkaneeksi saalistusleikillä asiaa.

Kaveri on tulossa ensi viikolla. Sanokaa nyt voiko em. olla totta, koska en ole varma olinko 100 % hereillä vai 90 % hereillä.

Ja ei, naarmuakaan ei tullut. Se käyttää aina ainoastaan peiton läpi öisin hampaitaan minuun, mikä on ystävällistä. Ei ikinä paljaaltaan. Ei satu lainkaan, toki viime yönä olin huolissani ettei vain tulee joululahjaksi saamaani somaan merkkipussilakanaan niitä hampaanjälkiä.

Re: Kissasta, onko mahdollista että kissani piti ran

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   17.3.25 19:30:47

Naisen ranne on tavallisesti sen verran kapea, että hyvin kissan kita siihen riittää.

Kissat osaavat kyllä käyttää suutaan leikkipuremiseen. Meidän huumorikatti tulee leikkipuremaan minua pohkeesta kun istun vessassa. Hirmuhauskaa kissan mielestä.

Lähettäjä: Puuro 
Päivämäärä:   17.3.25 19:31:05

Kissoillahan on valtava kita, joten en epäile yhtään etteikö olisi voinut haukata sinua noin. :D Minulla oli ennen pieni sievä maatiainen, kolmekiloinen. Katsoin aina haltioituneena kun se haukotteli, että miten noin pienessä naamassa voi olla noin suuri suu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.3.25 19:33:39

Helposti

Lähettäjä: kitako 
Päivämäärä:   17.3.25 19:58:51

No niin.

Toissa yönä se tunkeutui yöpaidan kauluksestani sisälle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.3.25 20:41:08

Olet varmaan nähnyt kun kissa haukottelee? Minulla on erittäin kapeat ranteet, tasan 5cm leveät, toiseen suuntaan en ole mitannut (mallailin älykelloja, kaikki pyöreät ovat aivan liian isoja :D) Mutta varmasti mahtuisi kissan suuhun!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.