Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tänään Huvila&Huussi uudet jaksot

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.3.25 11:15:17

No niin, tätä on odotettu. Saa nähdä mitä tuo tullessaan :)

Onko muita jotka katsoo sarjaa?

Re: Tänään Huvila&Huussi uudet jaksot

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   17.3.25 11:18:57

Kyllä!

Nyt onkin ollut katsomista, kun myös Kotoisasta alkoi uusi kausi ja sitten on vielä Remppa vai Muuttokin. Mutta Huvila & Huussi (ja Mikko) on kyllä lemppari.

Lähettäjä: Äiti 
Päivämäärä:   17.3.25 11:20:49

Katson kaikkia remontti- ja sisustusohjelmia silloin, kun aikatauluun sopii. Huvila ja huussi on kyllä kiva.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   17.3.25 11:26:12

Onko tavisten pihoja vai taas vaan samoja julkkiksia? Niitä ei jaksa katsoa.

Päivämäärä:   17.3.25 11:34:43

"Onko tavisten pihoja vai taas vaan samoja julkkiksia? Niitä ei jaksa katsoa."

Mitä merkitystä sillä on, että kenen koti tai piha on kyseessä. Itseäni ainakin kiinnostaa se muutos ja lopputulos, ihan sama, että kuka sen omistaa.

Päivämäärä:   17.3.25 11:40:34

Mua vähän harmittaa kun aiemmin huvilassa ja huussissa näytettiin enemmän sitä varsinaista remppaa ja ehkä puhuttiin jopa kustannuksista jne, ja nykyään iso osa ohjelmaa on julkkisvieraan tms haastattelut. Miinus minusta, mutta katson silti.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   17.3.25 12:53:22

"Mitä merkitystä sillä on, että kenen koti tai piha on kyseessä. Itseäni ainakin kiinnostaa se muutos ja lopputulos, ihan sama, että kuka sen omistaa."

Jos kyseessä rikkaampi julkkis, ei taviksilla ole tällaisiin muutoksiin itsellä varaa. Siksi ei kiinnosta. Eikä kiinnosta nuo haastattelut.

Lähettäjä: kauris 
Päivämäärä:   17.3.25 14:56:58

Oli ennen lempiohjelmani, mutta en jaksa enää katsoa ollenkaan. Ei kiinnosta se Annin tyhjänpäiväinen lässyttäminen ja julkkisten kuulumiset. Remontit ja pihojen laitot kiinnostaisi, mutta ovat olleet enää sivuroolissa.

Lähettäjä: Tosi rumat verhot 
Päivämäärä:   17.3.25 14:59:01

Minustakin nämä ohjelmat alkavat olla liian ihmiseen keskittyviä. Kiinnostaisi oikeasti ne muutokset ja se, miten ne on saatu aikaan.

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   17.3.25 15:45:48

Samaa mieltä kuin muutkin. Anni on tässä ohjelmassa aivan turha, eivätkä kiinnosta ihmisten elämäntarinat kuin siltä osin, mikä liittyy suoraan mökkiin. Tämän voi kertoa hyvin lyhyesti. Tuntuu, että ohjelmassa on nykyään tärkeää vain ihmiset ja sponsorit, eikä remontoinnille riitä tarpeeksi näkyvyyttä.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   18.3.25 07:52:04

Näkeekö näiden remonttien hintatiedot jostain? Larmien piharemppa oli varmaan aika hintava.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   18.3.25 08:19:17

Julkkikset haluaa ohjelmaan sikisi kun saavat tuotteista huomattavia alennuksia, piilomainontaa. Työstä täytyy maksaa, koneiden käyttö m. m

Lähettäjä: Trondheim 
Päivämäärä:   18.3.25 08:26:36

Todella ihanan paikan tekivät, paitsi itseäni hirvitti kuinka iukas se järveen meno on kaikkineen. Ja ensin olin ihan, että pitääkö ne kissat kantaa sinne häkkiin mutta tekiväthän ne sen putken sinne :). Itse olisin ehkä tehnyt sen häkin osin maapohjalle mutta en kyllä ymmärrä kissoista mitään. Mutta siitä tulee aivan ihana häkki kun sinne laittaa kaikkea <3

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   18.3.25 08:26:37

Yhden jakson ja senkin siksi, että olin itse siinä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.3.25 10:00:58

Larmien piharemppaan ei 100 000 euroa riittänyt, että ihan ei joka mattimeikäläinen moista tee.
Ja ne kissat pitää kantaa sieltä talolta kyllä, mutta siitä "mökistä" pääsevät putkea pitkin tarhaansa.

Päivämäärä:   18.3.25 10:31:53

No mä petyin kyllä ekaan jaksoon. Ei mitään wau-efektiä. Se typerä juontaja edelleen mukana eikä tuo paikka millään lailla tuonut mökki- ja kesäfiilistä. Tylsää ja rikkaiden rahoilla kerskumista.

Lähettäjä: Niin no 
Päivämäärä:   18.3.25 11:01:52

Haluisin kans enemmän sitä tekemistä ja vähemmän ihmiten höpöttelyä. Kissatarha oli aika pettymys, maapohjaa ja isompaa alaa, vaikka kissaverkko terassille että voisivat olla siinä seurana tms.

Päivämäärä:   18.3.25 11:08:39

Niin, miksi ne kissat piti piilottaa sinne taakse pois näkyvistä? Oma kissa on ainakin seurallinen ja kulkee mun ja koirien mukana niin sisällä kuin pihalla. Ja kyllä nekin varmaan haluaa seurata mitä pihalla tapahtuu eikä tuijotella järvelle...

Lähettäjä: Lolita 
Päivämäärä:   18.3.25 13:09:00

Noiden Larmien ylitulkinta ihan joka asiaan on kaameeta katseltavaa...halaillaan kaikki kymmeneen kertaan ja suu auki mollotetaan ja käytetään suureellisia tulkintoja.

Tärkeät kissat laitettiin näkymättämiin nurkan taakse. Ihan varmasti kissat on niin tärkeätä Larmeille, että tykkäisivät seurata niiden tekemisiä siinä oleskelupihan puolella.

Ja toi kivi...jos istut kivellä, on oltava takapuolen alla lämmitin ettei tule virtsatulehdusta. Olisin jatkanut sen kauniin terassipuun kanssa...

Päivämäärä:   18.3.25 15:14:21

Joko on raiskattu luontoa ja raahattu paikalle kunttaa toiselta puolelta Suomea?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   19.3.25 20:40:00

Minä pidän näistä sisustus- ja remppaohjelmista. Huvila&Huussi on kotimaisista paras, mutta mielelläni seuraan myös Kotoisaa. Remppa vai muuttoa satunnaisesti. Marko on ihan pahuksen ärsyttävä ja ylimielinen, niin siksi se tökkii.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   19.3.25 21:05:00

Minä pidän näistä sisutus-remppajutuista. Hyväntuulista hömppää.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   19.3.25 21:06:46

Tuleekohan tuosta Grand Design Suomi-ohjelmasta vielä kausi?

Huvila ja huussi ohjelmassa on kyllä nähty hienoja suunnitelmia.

Ylitulkintaa? Onhan se kyllä tosiaan vallan kamalaa kun on myös ihmisiä jotka ilmaisevat tunteita. Kyllä kannattaa ihan julki valittaa. :)

Lähettäjä: pii 
Päivämäärä:   19.3.25 23:39:45

Remppa vai muutto Britain on paras!

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   20.3.25 00:52:37

"Lähettäjä: pii
Päivämäärä: 19.3.25 23:39:45

Remppa vai muutto Britain on paras!"

Samaa mieltä! Kirstie ja Phil ovat ihania! <3 Ja erityisesti pidän siitä, ettei Kirstie kinua joka halavatun remontissa lisää rahaa, vaan pyrkii pikemminkin säästämään remontoijien rahoja aina kun suinkin voi. Kakkossuosikkini on Australian versio. Herrat Whitaker ja Winter ovat aikamoisia velikultia! <3 :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.3.25 07:43:05

Ilahduttavaa nähdä että Kotoisassa käytetään nykyään Ikeaa sisustusratkaisujen tekemiseen, eikä aina mennä johonkin kalliiseen design-erikoismyymälään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.3.25 10:03:46

No mä en kyllä liputa enää ikeaa sen dokkarin jälkeen missä selvisi että ikea ostaa mm romaniasta luonnonsuojelualueelta metsää ja kaataa isoja alueita paljaiksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.