Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Facebookissa "Osuvin on valittu"

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   17.3.25 07:51:07

Joten osa viesteistä voi jäädä näkymättä tms.

Nyt viime aikoina tulee tällainen ilmoitus kaikista kavereiden postauksista, eikä näy yhtään kommenttia, vaikka lukemassa näkyy esim 6 kommenttia. Ryhmien viesteissä kyllä kommentit näkyy. Niissäkin useimmiten valitsen erikseen Kaikki kommentit, kun haluan nähdä ne kaikki. Kuka hitto sen osuvimman valitsee ja miten siitä pääsee eroon?

Muilla samaa ongelmaa ja mahdollista ratkaisua? Olen käyttänyt facea kännykässä selaimella.

Re: Facebookissa "Osuvin on valittu"

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.3.25 09:13:28

Valitaan "Näytä uusin toiminta" ryhmissä tai kavereiden postausten kommenttikentän yläosasta vaihdetaan Osuvimmat teksti -> Kaikki kommentit. Eli valitaan mitä näytetään.

Lähettäjä: Puro 
Päivämäärä:   17.3.25 10:03:29

Mulla on sama, ärsyttävää. Välillä se meni pois ja tuli taas uudestaan.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   17.3.25 10:17:59

Ei toimi aina vaikka vaihtaisikin "kaikki kommentit" vaan ei silti näytä kaikkia

Lähettäjä: Sh 
Päivämäärä:   17.3.25 10:52:55

Ärsyttää, kun se "näytä kaikki kommentit" pitää aina valita uudestaan joka kommenttiketjussa! Miksi sitä ei voi valita jossain yleisissä asetuksissa oletusasetukseksi? Vai voiko? Olen yrittänyt etsiä!

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   17.3.25 16:49:03

"Valitaan "Näytä uusin toiminta" ryhmissä tai kavereiden postausten kommenttikentän yläosasta vaihdetaan Osuvimmat teksti -> Kaikki kommentit. Eli valitaan mitä näytetään."

Näin olen ennen tehnyt, mutta eilisestä alkaen ei ole enää ollut sitä vaihtoehtoa kommenttikentän yläosassa mistä voi valita Kaikki kommentit/ Uusimmat / Osuvimmat tms. Nyt näkyy vain pienellä harmaalla tekstillä tuo, että Osuvimmat on valittu joten osa kommenteista voi olla suodatettu pois. Ei pysty klikkaamaan siitä, tai no voi sitä taputella mutta ei aukea mitään valikkoa. Olisiko tullut Chromen viime päivityksen myötä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.