Lähettäjä: .
Päivämäärä: 16.3.25 20:49:20
Olen 30v nainen joka on ollut vuosia toksisessa suhteessa. Suhteen toinen osapuoli laiminlyö mun tunteita ja tarpeita, tekee katoamistemppuja, todennäköisesti pettää, pettää lupauksia, juo liikaa, juomisen seurauksena varsinki vkl tulee kotiin ja alottaa hirveän shown enkä saa nukuttua. Oon ilmottanut haluavani erota sen tuhat kertaa mutta koskaan mies ei lähde. Ja minä hellyn kun pari päivää tilanne on ollut outo ja sitten mies alkaa olla taas lempeä.
Tunteiden osalta olen ihan kuollut enkä jaksa välittää miehen touhuista. Ero pelottaa ja tuntuu että kaikki kulissit kaatuu ja olen epäonnistuja. Olen siis pitkään jo hyväksynyt tilanteen ja että tämmöstä se elämä on eikä mikään muutu.
No pari viikkoa sitten kun olin taas yksin kotona ja mies ties missä, aloin jutella jodelin kautta erään miehen kanssa. Tavattiin ja pantiin enkä tätä kadu. Juttu jäi yhden yön tasolle koska minusta on tullut ahdistunut tyhjäpää joka ei näköjään kykene keskusteluun tai vaikeista asioista puhumiseen. Tämä mies sai mussa aikaan kuitenki dopamiiniryöpyn kun sain huomiota joltain normaalilta ihmiseltä.
No nyt olen sitten aika paskana mutta en siitä pettämisestä vaan omasta elämästä. Antakaa mulle voimia erota tai vaikka haukkukaa ja ilkeilkää että sisuunnun ja eroan.
|