Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Petin enkä kadu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.3.25 20:49:20

Olen 30v nainen joka on ollut vuosia toksisessa suhteessa. Suhteen toinen osapuoli laiminlyö mun tunteita ja tarpeita, tekee katoamistemppuja, todennäköisesti pettää, pettää lupauksia, juo liikaa, juomisen seurauksena varsinki vkl tulee kotiin ja alottaa hirveän shown enkä saa nukuttua. Oon ilmottanut haluavani erota sen tuhat kertaa mutta koskaan mies ei lähde. Ja minä hellyn kun pari päivää tilanne on ollut outo ja sitten mies alkaa olla taas lempeä.

Tunteiden osalta olen ihan kuollut enkä jaksa välittää miehen touhuista. Ero pelottaa ja tuntuu että kaikki kulissit kaatuu ja olen epäonnistuja. Olen siis pitkään jo hyväksynyt tilanteen ja että tämmöstä se elämä on eikä mikään muutu.

No pari viikkoa sitten kun olin taas yksin kotona ja mies ties missä, aloin jutella jodelin kautta erään miehen kanssa. Tavattiin ja pantiin enkä tätä kadu. Juttu jäi yhden yön tasolle koska minusta on tullut ahdistunut tyhjäpää joka ei näköjään kykene keskusteluun tai vaikeista asioista puhumiseen. Tämä mies sai mussa aikaan kuitenki dopamiiniryöpyn kun sain huomiota joltain normaalilta ihmiseltä.

No nyt olen sitten aika paskana mutta en siitä pettämisestä vaan omasta elämästä. Antakaa mulle voimia erota tai vaikka haukkukaa ja ilkeilkää että sisuunnun ja eroan.

Re: Petin enkä kadu

Päivämäärä:   16.3.25 20:52:49

No sano kumppanille tämä sama niin ehkä se lähtee niin sun ei tarvitse.

On tosi harmillista että olet noin tosi nuori ja noin onneton. Ei olisi mikään pakko. Voisit elää omassa kodissa itseksesi missä olisi mukavaa ja turvallista eikä hakea mitään kiksejä tuntemattomista miehistä jossa on aina henkirikoksenkin vaara. Tsemppiä, ei ole pakko kärsiä. Olet varmasti itsesi kanssa onnellisempi kuin nykytilanteessa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   16.3.25 21:05:03

Miksi siis et eroa? Taloudellinen tilanne?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   16.3.25 21:11:27

"Oon ilmottanut haluavani erota sen tuhat kertaa mutta koskaan mies ei lähde."

Mitä jos sinä lähtisit?

Päivämäärä:   16.3.25 21:16:45

Ei ole taloudellisesta tilanteesta kyse, pärjään paremmin kuin mies. En tiedä miksi aina hellyn ja palaan takaisin samaan kun ero on otettu esille. Joku läheisriippuvuus tai trauma tässä on taustalla varmaankin. Ja asutaan mun omistamassa talossa niin minä en voi olla se joka lähtee.

Päivämäärä:   16.3.25 21:18:33

Ja tiedän että olen ihan lapanen ja tyhmä kun en saa tilannetta päättymään. Nyt vielä varmaan pettämisestä dopamiinikoukussa ja iltalehden otsikoihin pääseminen on sitten riskinä ku sekaannun väärään ihmiseen.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   16.3.25 21:20:16

Laita talo myyntiin ja osta uusi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.3.25 21:20:43

Oikeudesta voi hakea yhteiselämän päättämistä ja häätöä.

Lähettäjä: lll 
Päivämäärä:   16.3.25 21:30:41

1. Alat pitää pankkitunnuksia ym tärkeitä juttuja mukanasi
2. Alat panemaan urakalla muita miehiä, vielä parempi uusi suhde jolle kerrot heti että olet pettänyt luonasi asuvaa tyyppiä jota et saa pihalle vaikka olet toitottanut eroa.
3. Parhaassa tapauksessa panot/uusi suhteesi pyörii pokkana kotonasi ja vihjaa exällesi että olisi aika poistua siitä.

Lähettäjä: olet siis 
Päivämäärä:   16.3.25 22:03:27

Pettäjäsika.

Lähettäjä: Asd 
Päivämäärä:   17.3.25 01:49:03

Sano nyt vielä että mies loisii luonasi ilmaiseksi ja teet kotityökin. Ei kai se lähde kun on helppo nainen hyväksikäytettävänä. Nyt jotain ryhtiä elämään ja käsket sen lähteä, ja jollei lähde vapaaehtoisesti niin hanki sille häätö.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   17.3.25 01:53:17

No kivat sulle.
Älä ihmeessä eroa, vaan kosta.
Siitä tulee varmasti molemmille hyvä mieli.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.