Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Etäiset isovanhemmat

Lähettäjä: Lollo 
Päivämäärä:   16.3.25 15:32:24

Harmittaa, kun isovanhempia ei kiinnosta yhtään omat lapsenlapset.
Kyse ei ole edes minun lapsista koska niitä ei ole vaan sisarukseni lapsista.

Jos on jotku juhlat, synttärit yms... Heillä on aina jotain muuta ohjelmaa. Ja juurikin sanoi että ajavat ennemmin koiranäyttelyihin ulkomaille kuin parin sadan km päähän lapsenlapsensa synttäreille. Ja jos sinne menevät, istuvat vain sohvalla hiljaa Jortikka ottassa, juo kahvit ja lähtee menee. Ja sitten nämä samat ihmiset odottaa että minä tekisin lapsia.

Re: Etäiset isovanhemmat

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   16.3.25 15:58:48

Toivottavasti kukaan ei perusta lastentekopäätöstä siihen minkälaiset isovanhemmat ovat tai paljonko haluavat ko lasten kanssa viettää aikaa.. ja nykyään tämä "oman elämän eläminen" on monelle isovanhemmalle tärkeämpää kuin ne lapsenlapset ! Siis valitettavaa niiden lasten kannalta ja on vanhemmillekin ennen konkreettista apua mummoloista ollut, mutta tietysti myös jokaisen oikeus kuka on omat lapsensa jo kasvattanut. Sitä en ymmärrä mikä hinku näillä oman elämän eläjillä olisi aina vain saada niitä lapsenlapsia lisää... ehkä tekevät hyvää tarinaa kerrottavaksi ja voi kehua olevansa mummo/pappa, ehkä on olo että sukuperintö jatkuu.

Päivämäärä:   16.3.25 16:11:06

En halua tehdä lapsia, enkä päätöstäni ole tehnyt sen mukaan millaiset isovanhemmat olis. Lähinnä se että olen heille yks iso pettymys kun en tee lapsia.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   16.3.25 16:16:03

Kuka nyt on mitenkin vanhemmilleen pettymys tai ilon aihe… se ei silti tarkoita että vanhemmilla olisi oikeus sanella miten lasten tulee elää elämänsä. Oletko lollo koskaan ihmetellyt vanhemmillesi ääneen heidän mielestäsi kummallista tapaa suhtautua sisaruksesi lapsiin? Minuakin kiinnostaisi kuulla mitä vastaavat?

Päivämäärä:   16.3.25 16:17:16

Joo, olen ääneen sanonu. Ja heidän mielestään lapset ei ole kiinnostunut heistä

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   16.3.25 16:21:17

Miten ne lapset edes voisi heistä kiinnostua jos he itse käyttäytyvät välinpitämättömästi :-D onpa hassu asenne heillä, aikuisilla ihmisillä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.