Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä maksaisit 10v vanhasta sohvaryhmästä

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.3.25 14:15:04

Nahkasohvat 3+2, siistit

Missä hinnoissa, onko noilla mitään arvoa?

Arvoa on sitten, kun vie kaatopaikalle :D
Mut maksajan roolissa

Re: Mitä maksaisit 10v vanhasta sohvaryhmästä

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   16.3.25 14:16:09

Katso vaikka torista miltä hinnat näyttää

Lähettäjä: Hui 
Päivämäärä:   16.3.25 14:16:58

Olen maksanut 200 hyväkuntoisesta iskun sohvaryhmästä. Jos on nahkaa, ehyt ja joku parempi laatuinen niin sitten enemmän.

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   16.3.25 14:17:23

Max 100 euroa.
Ja katso tarkkaan ettei ole mitään syöpäläisiä, eikä kissan pissaa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   16.3.25 14:35:46

Jos tarvitsisin tuollaiset, ja laatu ja väri olisivat kivat, ehkä 100-150 euroa. Nahka ei kyllä ole mukava materiaali.

Torissa ja facessa varmaan liikkuu noita.

Lähettäjä: fart 
Päivämäärä:   17.3.25 14:53:26

Isoissa tavaroissa on ongelma se kuskaaminen -> tiputtaa hintaa. Sen takia huonekaluja saa usein edullisesti, laatu kyllä maksaa näissäkin. Taisin saada viimeksi sohvasta 350€ kun myin mutta oli melko kallis, hyväkuntoinen ja jotain 5-6v vanha.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.3.25 15:31:11

Riippuu varmaan aika paljon kunnosta, väristä ja ulkonäöstä, onko kysyntää, jolloin voi pyytääkin vähän enemmän. En olisi valmis maksamaan enempää kuin 150€ käytetystä sohvasta, koska minun pitäisi vuokrata sen hakemista varten pakettiauto ja se maksaa.

Lähettäjä: pikka 
Päivämäärä:   17.3.25 15:45:16

Nahkasohvista, jotka on edelleen hyvässä kunnossa ja jotka on ulkonäöltään ja väreiltään nykyaikaiset saattaa saada jotain. Myin itse vuosi sitten Mjukin kautta nahkasohvan, josta sain jonkun 300 (olin itse maksanut päälle 3000). Tuota luokka voisin myös itse maksaa, jos olisi sellainen sohva, jonka haluaisin.

Suurin osa nahkasohvista vaan on aika vanhanaikaisen näköisiä, ja sellaisia harva haluaa ostaa.

Lähettäjä: emppu 
Päivämäärä:   18.3.25 08:26:01

Nahkakalustoja en ottaisi vaikka saisi ilmaiseksi. En tosin muutakaan modernia sohvaa tms. Mutta ehjästä rokokoosohvasta voin maksaa max. satasen, kalustosta 150 €.

Lähettäjä: Nipsu 
Päivämäärä:   18.3.25 09:04:03

Riippuu mikä kunto ja natsaako väri ja ulkonäkö ylipäätään, maksimissaan 300€ koska tosiaan se kuljetuskin pitää järjestää.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   18.3.25 09:13:08

Sanotaan muuten, että puolisosta on helpompi päästä eroon kuin vanhasta sohvasta.

Lähettäjä: 4x. 
Päivämäärä:   18.3.25 10:41:31

Otsikon kysymykseen:- en mitään

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.3.25 10:43:20

Hyvin hoidetulle nahkasohvalle 10 vuotta ei ole ikä eikä mikään, eli sohvan tyyli ratkaisee. Jos se on jostain syystä sellainen, mitä kukaan ei halua, et pääse siitä edes ilmaiseksi. Nykypäivän makuun edelleen tyylikäs sohvaryryhmä on taas haluttu kokonaisuus.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   18.3.25 10:50:48

jos nahka on yhtään venynyt tai kulahtanut, niin en maksaisi sohvasta mitään.

sohvakaluston vienti jäteasemalle on jotain 100-150e riippuen sohvan koosta. eli haluatko päästä sohvasta eroon ilmaiseksi vai viedä sen jäteasemalle ja maksaa siitä?

Itse maksoin hakijalle, joka osti vanhan sohvani, menetin silti vähemmän rahaa kuin viemällä jäteasemalle. Ja toki tämä oli myös vaivattomampaa itselleni.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.3.25 11:50:26

Jos haluat vain välttyä maksamasta kierrätyksestä, niin laita tarjolle johinkin roskalavaryhmään. Joku hakee pois, eikä sun tarvii huolehtia kuljetuksesta tai jätemaksusta.

Lähettäjä: hohhoijaa 
Päivämäärä:   18.3.25 13:57:09

10v vanha sohvaryhmä? Korkeintaan 50e ja sekin on liikaa oli vaikka mitä materiaalia. Loppuun istuttu, kaikki hajut ja mahdolliset nesteet imenyt sohva ei oikeasti ole minkään arvoinen. Vilkase vaikka Facessa huonekalukirppis ryhmää, saat vähän tuntumaa siihen mitä ihmiset maksaa käytetystä. Hullu saa olla jos tommosista satasia alkaa pulittaa.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   18.3.25 15:07:10

^ Samaa mieltä

Lähettäjä: eeliö 
Päivämäärä:   18.3.25 15:21:58

Roskalava-ryhmissä noita annetaan ilmatteeksi ja kalusteita muutenkin, jotka käytännössä uuden veroisia.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   18.3.25 16:04:22

Pääset noista eroon -ehkä - jos annat ilmaiseksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.