Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka esittelet puolisosi?

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   15.3.25 22:57:18

Kuinka esittelet puolisosi
Kavereillesi
Työyhteisöllesi
Sukulaisillesi
Jne.

Re: Kuinka esittelet puolisosi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.3.25 22:59:50

Siis jos fyysisesti tavataan kaikki? "Tässä on tämä minun parempi puoliskoni Jukka" tai "tässä on Jukka, kiva, kun vihdoin tapaatte "

Lähettäjä: Miehen jyrähdys 
Päivämäärä:   15.3.25 23:02:46

Tässä on vaimoni Anna.

Päivämäärä:   15.3.25 23:03:22

Tässä on tämä jorma, joka toisinaan on osittain sisälläni.

Päivämäärä:   15.3.25 23:06:24

Miehen jyrähdys: eihän sinulla ole puolisoa!

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   15.3.25 23:07:39

Olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta yhdessä, joten sukulaiset, kaverit, työkaverit ovat jo olleet kauan tietoisia hänestä. En siis nyt tarkalleen muista, miten olen hänet esittelyt. Kavereille varmaan jo kerroin ennen kuin he tapasivat mieheni, että olen tavannut kivan tyypin X ja kun he ovat tavanneet livenä, olen sanonut, että tässä on X ja X tässä on ystäväni.

Töissä olen saattanut alkuun sanoa, että mieheni X sitä ja tätä ja sittemmin alkanut sanoa pelkkä X, koska omalla toimistollani on n. 10 hlöä ja kaikki muistaa toistensa perheenjäsenten nimet ainakin suunnilleen. Osa työkavereistani on myös tavannut mieheni useasti ihan työkuvioissa "virallisesti".

Lähettäjä: Miehen jyrähdys 
Päivämäärä:   15.3.25 23:13:58

"Miehen jyrähdys: eihän sinulla ole puolisoa!"

On, ja monta lastakin.

Lähettäjä: panda 
Päivämäärä:   16.3.25 03:13:57

Kavereille: riippuu ihan täysin kaverista, nimellä tai esim poikaystäväni / se apina / mikä ikinä termi kenenkin kaverin kanssa on ollut käytössä :D
Työyhteisölle: ihan nimellä, koska pienessä yhteisössä olemme sen verran läheisiä että jutellessa tullut jo esille toistemme kumppaneiden nimet.
Sukulaisille: aivan läheisille jotka tietävät suhteesta ihan etunimellä, etäisemmille varmaan esim tässä on miesystäväni _hänen etunimi_
Omalla puolisollani on sen verran harvinaisempi etunimi, että usein ihan nimeltä mainitsemalla osataan yhdistää kuka hän on (jos siis on jo suhteestamme tietoinen)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.