Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä katsotte YouTubesta?

Lähettäjä: GGs 
Päivämäärä:   15.3.25 20:03:26

Te jotka seuraatte kanavia tai tykkäätte muuten vain katsoa videoita, niin olisiko teillä jotain suosituksia? Aihepiirillä oikeastaan ei ole väliä, minusta on kiva katsella vähän kaikenlaista ja ehkä löytää uusiakin suosikkeja.

(Ei tarvitse kertoa jos ei katso YouTubesta mitään.)

Re: Mitä katsotte YouTubesta?

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   15.3.25 20:27:04

Katson elokuvia

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   15.3.25 20:30:03

Ensihoitotube
Dave Cad

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.3.25 22:27:15

KAJ:n Nissan Bromsa

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   15.3.25 23:39:10

Katson paljon Youtubea, jopa tunteja päivässä. Minulla on jopa Premium-tilaus, koska kyllästyin mainoksiin. :D

Seuraan esim. hevostubettajia (esim. Elphick Event Ponies, Matt Harnacke), joitain suomalaisia tubettajia (Katri Konderla, Anni Suvisuo), jenkkien poliisien bodycam-videoita näyttäviä kanavia (esim. Code Blue Cam, EWU), The Running Channelia, ja muutamia amerikkalaisia tubettajia, jotka tekevät esim. lifestyle- ja muotisisältöä.

Lisäksi algoritmi tarjoaa minulle esim. vuohien hoidosta kertovia videoita, pätkiä tv-ohjelmista, kuten Say Yes to the Dress, eri kirjatubettajien videoita, ns. videoesseitä eri aiheista (Mina Le, Tiffany Ferg), Sims-pelivideoita, kauko-ohjattavien lentokoneiden ja laivojen rakennusvideoita sekä videoita, joissa ihmiset reagoivat esim. elokuviin tai biiseihin. Tähän aikaan vuodesta katson myös Euroviisuihin liittyviä videoita, ja nyt Formula-kauden alkaessa tulee katsottua esim. koosteita ja haastatteluja.

Katson myös jotain hyödyllisiä videoita, kuten opiskelualaani liittyviä, kielten oppimiseen tarkoitettuja sekä muuten vain opettavaisia videoita esim. politiikasta tai vaikka taloudenhallinnasta.

Olen kiinnostunut monista aiheista, ja Youtuben kautta on helppo tutustua niihin. En katso elokuvia tai sarjoja, ole Instagramissa tai Facebookissa, mutta Youtuben parissa tulee kyllä roikuttua ruudun ääressä. :D Tv:ssäkin minulla on usein Youtuben kautta taustahälynä joku pelistriimi tai rauhoittava takkatulivideo.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.3.25 23:42:30

De maaguksen ja juufinin videot. Joskus katson tosi vanhoja salkkareita, missä on Miia, Saku, aamu ja Teemu ja muut.

Eli kulutan aikaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.