Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä on mielestäsi vaikein ammatti tai koulutus?

Lähettäjä: Ammatti 
Päivämäärä:   15.3.25 19:55:02

Kysymys otsikossa. Kerro myös oma ammattisi.

Itse olen hammaslääkäri, mielestäni eläinlääketiede alana hja koulutuksena on järkyttävän vaikeaa, kun pitää pystyä tietämään niin monesta eri lajista ja taudista.

Re: Mikä on mielestäsi vaikein ammatti tai koulutus?

Lähettäjä: Poro 
Päivämäärä:   15.3.25 19:59:51

Itse lomitan maitotiloilla, mielestäni vaikein ammatti on kaikki missä on vaikeaa matiikkaa ja fysiikkaa päivittäisessä työssä, esim. insinööri.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   15.3.25 20:17:55

Voisin kuvitella, että hävittäjälentäjänä oleminen on melko haastavaa. Itse olen metsäinssi.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   15.3.25 21:12:11

Minusta todella vaikea ala olisi lähihoitaja vammaispuolella.

Olen it-alalla, insinööri.

Vaikea koulutus on varmasti joku matemaattis-luonnontieteellisen alan tohtori ja samalla puolella tutkijan työ.

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   15.3.25 21:20:28

Ydinfyysikko on varmasti aika haastava ammatti.
Itse olen sairaanhoitaja.

?, mun mies on hävittäjälentäjä, onneks kyllä jo eläkkeellä siitä hommasta. Pakotetaan siis eläkkeelle viimeistään 47-vuotiaana.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   15.3.25 21:21:34

Joku biisien kirjoittaja. En ymmärrä miten joku keksii hyviä biisejä.

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   15.3.25 21:25:53

Lähettäjäsk 

Päivämäärä15.3.25 21:20:28

Ydinfyysikko on varmasti aika haastava ammatti.
Itse olen sairaanhoitaja.

?, mun mies on hävittäjälentäjä, onneks kyllä jo eläkkeellä siitä hommasta. Pakotetaan siis eläkkeelle viimeistään 47-vuotiaana.

Lähti liian aikaisin.

Eikä mun mielestä hävittäjälentäjän koulutus nyr mikään kovin vaativa ollut. Ennemminkin vaatii fyysisiä ominaisuuksia, joita joko on tai ei ole.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.3.25 21:29:47