Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Spotify ilmaisversio vai maksullinen

Lähettäjä: keiju 
Päivämäärä:   15.3.25 14:14:22

Onko sinulla Spotify? Kumpi versio? Mulla oli pitkään ilmaisversio enkä sitä edes paljon käyttänyt kun mainokset ärsyttivät, nyt ollut pari kuukautta maksullinen enkä tästä enää luovu, tykkään myös podcasteista joita hyvä valikoima.

Re: Spotify ilmaisversio vai maksullinen

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   15.3.25 14:17:58

Maksullinen ollut ainakin 10 vuotta, ei voi olla ilman.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.3.25 14:20:33

Maksullinen perheversio, 6 käyttäjää.

Lähettäjä: Se Hep 
Päivämäärä:   15.3.25 14:28:11

Maksullinen ollut varmaan 7-8 vuotta nyt. :) Alkoi opiskelijahintaisella, mutta kyllä nyt työssä käyvänä tuon perushinnankin maksaa. Käytämme samaa tunnusta mieheni kanssa - toki joskus (ei onneksi toistaiseksi liian usein) tämä aiheuttaa tilanteita, että haluttaisiin kuunnella samaan aikaan jotain, mutta onneksi on sitten vaihtoehtoisia musalähteitä tarpeeseen.

Päivämäärä:   15.3.25 14:28:24

Olen käyttänyt kun on niitä 3kk tarjouksia, nyt ei ole tullut. Seuraavan kerran kun on tarve vastaavalle palvelulle siirrän soittolistani Tidaliin joka maksaa jotain artisteillekin kuunteluista. Siirtäminen on ilmaista. Ja Tidal taitaa olla halvempikin.

Tällä hetkellä käytän brave-selainta niin saa mainoksettoman youtuben, mutta se kyselee aika usein että vieläkö kuuntelen. Mutta riittää tarpeeseeni, kun kuuntelen vain ruuhkabusseissa ja pitkää matkaa autolla ajaessa jos ei enää jaksa äänikirjaa tai radiota, sellainen viimeinen keino pitää vireystila yllä. Kesällä sitten niitä pitkiä reissuja on yleensä sen verran että olen maksanut, mutta nyt tosiaan siirryn sinne Tidaliin.

Lähettäjä: Muu 
Päivämäärä:   15.3.25 14:56:23

Ilmainen versio riittää hyvin. Kuuntelen vain lenkillä tai jumpatessa ja tosi vähän siinä tulee mainoksia! Jos radiota kuuntelee, menee helposti vartti mainoksissa ja juontajien pölötyksissä, sen takia radiota ei jaksa lenkillä kuunnella, kun ei voi vaihtaa kanavaa kuten autoa ajaessa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   15.3.25 15:04:56

Maksullinen ollut vuosia, en kadu hetkeäkään enkä aio vaihtaa.

Lähettäjä: Minerva 
Päivämäärä:   15.3.25 15:16:57

Ilmaisversio on aika kökkö. Mainokset eivät niinkään haittaisi, mutta halutun biisin valitseminen ym. on usein hankalaa, soittaa sen osana albumia/soittolista jne. Maksullinen taas toimii moitteetta.

Lähettäjä: Puro 
Päivämäärä:   15.3.25 15:33:23

Mulla on ollut ilmaisversio jo monta vuotta ja olen tyytyväinen. Minulla on pari sekasoittolistaa ja muutama sellainen, joiden sisältö on tietyn tyylistä. Tykkään kuunnella musiikkia satunnaistoistolla ja kuuntelen lähinnä autossa. Täällä ei kuulu kovin moni radiokanava enkä muutenkaan tykkää kuunnella radion mainoskatkoja tai juontajien hölötystä.

Päivämäärä:   15.3.25 15:43:17

Ilmaisversio. Tunnin juoksulenkillä tulee yleensä 2-3 mainosta, joten ei haittaa yhtään. Jos haluan kuulla jonkun tietyn yksittäisen kappaleen, niin sitten menen youtuben puolelle.

Kamalan hintainen se premium, ei olisi omalla käytöllä mitään järkeä maksaa sitä.

Lähettäjä: Poikamiss 
Päivämäärä:   15.3.25 15:46:47

Oli maksullinen, mutta huomasin, etten hyödynnä sen ominaisuuksia juurikaan, joten lopetin tilauksen.

Lähettäjä: Dx 
Päivämäärä:   15.3.25 16:00:08

Maksullinen ollut n. 15 vuotta. Kuuntelen musiikkia keskimäärin monta tuntia päivässä ja pitkälti omia soittolistoja ja tiettyjä artisteja/levyjä/biisejä. Välillä laitoin tilauksen katkolle joksikin aikaa kun hintoja nostettu reippaasti, mutta ilmaisversion rajallisuus oli murhaavaa. Sitten en oikeastaan kuunnellut mitään, kun ilmainen oli niin huono.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   15.3.25 16:12:06

Maksullinen. Aluksi yritti ilmaisversiolla mutta ei mitään järkeä.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   15.3.25 16:13:54

Ilmainen on.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   15.3.25 16:43:00

Maksullinen duo lapsen kanssa. Molemmilla siis ihan omat listat, maksu vain pienempi kuin kaksi erillistä tilausta. Olen tykännyt.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   15.3.25 18:02:00

Maksullinen täälläkin, on ollut jo monta vuotta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.3.25 18:04:40

Maksullista tulee käytettyä useampi tunti päivässä, joskus olen perunut sen ja yrittänyt pärjätä ilmaisversiolla, mutta eihän sitä viitsi käyttää kun ei pysty edes biisiä valitsemaan suoraan.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   15.3.25 21:05:08

Maksullinen, koko perheelle, jokaisella tietty oma käyttäjätili. Ei ole kovin kallis per henkilö. Itse kuuntelen musiikkia töissä noin 4 tuntia päivässä ja silloin sen musiikin on parempi olla just mun itse valitsemaa. Tykkään Spotifyssä myös uutuus- ja suosittelulistoista, sieltä on löytynyt tosi mieluisia artisteja, joita en olisi muuten mistään hoksannut.

Päivämäärä:   15.3.25 21:09:26

Vinkki, brave-selaimella youtube ei näytä mainoksia ja voi pitää puhelinta kiinni, soitto jatkuu silti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.