Lähettäjä: Kerttu
Päivämäärä: 14.3.25 14:58:02
Mulla on kaksi hyvää työkaveria. Tehdään pääsääntöisesti töitä etänä, joten en näe kumpaakaan päivittäin vaan yhteydenpito tapahtuu Teamsilla. Toista (A) näen noin kerran viikossa kun olemme toimistolla ja toista (B) vain satunnaisesti koska hän työskentelee eri toimistolla.
Aikaisemmin tein paljon töitä B:n kanssa ja meistä tuli kaverit. Nykyään ei tehdä niin paljon töitä yhdessä, mutta soitellaan kuulumisia. A:n kanssa teen nyt tiiviisti töitä.
B on aina ollut jollain tavalla kiinnostunut siitä mitä teen A:n kanssa, mutta nyt kun teen enemmän töitä A:n kanssa niin on vielä enemmän kiinnostunut. Sit on käynyt niin että B on laittanut että soittelee mulle, mutta sitten ei olekaan ottanut yhteyttä sovittuun aikaan. Näin on nyt käynyt joitain kertoja ja kaikkia yhdistää se, että yhteisissä palavereissa on tullut esiin että olen sopinut B:n kanssa että katsotaan jotain työasiaa yhdessä. Tai sitten ollaan vain small talkina puhuttu jostain vapaa-ajan tekemisestä.
Tuosta vapaa-ajan tekemisestä A kysyi myöhemmin että teimmekö B:n kanssa asiaa josta puhuimme. Olin ihan, että häh, että sehän oli vain small talkia ja tapahtuisi ehkä joskus. A oli olettanut, että sovimme, että teemme B:n kanssa jotain yhdessä samana päivänä. Joskus muutenkin kysellyt, että mitä teemme B:n kanssa.
Mitähän A oikein meinaa tuolla kaikella utelulla ja noilla oletuksillaan? Tuntuu siis että on jotenkin mustasukkainen tai jotain.
|