Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vaatetus hieronnassa

Lähettäjä: Opel 
Päivämäärä:   14.3.25 09:06:14

Varasin ensimmäistä kertaa hieronnan 80 min. Minkälainen vaatetus siellä kuuluu olla, käsittääkseni alusvaatteissa vai miten? :D

Re: Vaatetus hieronnassa

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   14.3.25 09:09:06

Olen aina ollut alusvaatteissa. Hieroja avaa pöydällä rintsikat selkää hieroessaan ja laittaa ne sitten lopuksi takaisin kiinni.

Riippuu hierottavasta alueesta toki :) Jos käyt hierotuttamassa esim. vain selän, niin ei sinun housuja tarvitse ottaa pois.

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   14.3.25 09:09:27

Yläkroppa paljaaksi.
Alaosaan mieluusti vaikka collarit, niin vyötärönauhaa saa helposti laskettua, ja on itselläkin mukavampi olla.

Jos kovin on häveliös, niin voi jättää rintsikat päälle, mitkä hieroja sitten avaa.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   14.3.25 09:11:08

Jos selkää hierotaan, ollaan ilman paitaa. Housut voi olla päällä. Rintsikat otetaan pois mutta hieroja voi myös avata takaa avattavat rintsikat siinä kun makaat mahallasi. Helpompaa toki jos otat ne suoraan itse pois.

Hieroja voi laittaa jonkun pyyhkeen alavartalon päälle jos hierotaan hartioita tai vastaavasti jos mennään jalkoihin, saa ylävartalolle pyyhkeen.

Eli ei sinänsä väliä mitä on päällä kun ne otetaan kuitenkin pois. Itse vaan katsoisin että on jotain jaloissa (ei pelkkää mekkoa ilman paksuja sukkiksia) niin ei tarvitse kokonaan alasti olla.

Lähettäjä: Nti 
Päivämäärä:   14.3.25 09:43:52

Kun käy sokealla hierojalla, ei tarvi olla häveliäs.
Yleensä kysyn tai hieroja kertoo miten tehdään. Kerran kävin jonkun kotona ja siellä hierottiin farkkujen läpi...vähän ihmettelin, mut ihan ok oli.
Sit Hei on myös normaalia, et hieroja selkää hieroessa kiskasee pöksyt pakaroiden alle ja mietit, et nyt kyl näkyy kaikki. Tähänkin paras on sokea hieroja.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   14.3.25 12:15:41

Alushousut jalassa, jos on kokovartalohieronta. Useimmiten mulla hierotaan selkä, hartiat, rintalihakset ja pää, joten olen ilman paitaa (ja rintsikoita) housut jalassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.