Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten olette eronneet puolisostanne?

Lähettäjä: Donde 
Päivämäärä:   13.3.25 15:07:46

Miten olette eronneet puolisostanne?
Avo-, avio- tai muuten vaan liitto?
Mikä oli viimeinen yliläikkynyt pisara? Missä ja miksi? Miten kommunikoitte sen jälkeen?

Re: Miten olette eronneet puolisostanne?

Lähettäjä: Ts 
Päivämäärä:   13.3.25 16:28:20

Poliisi vei kun löi viimeisen kerran, lukot vaihdettiin ennenkuin pääsi putkasta. Ei yhteydenpitoa sen jälkeen, käräjäoikeus huolehti ilmoittamiset.

Lähettäjä: Vita 
Päivämäärä:   13.3.25 18:37:47

10v yhdessä avoliitossa ja työt miehen yrityksessä yhdessä. Kova oli juomaan viikonloppuisin, eikä asiasta päästy yhteisymmärrykseen. Yrityksen vastuu jäi vkl mun harteille.
Kamelin selkä katkesi eräänä joulukuisena viikonloppuna, mun hevonen oli kolmatta päivää ähkyssä ja olin valvonut öitä ja kävelyttänyt sitä yms. Pyysin apua, että hoitaisi yritystä viikonlopun, en enää jaksa. Ei älynnyt, lähti ryyppäämään. Hevonen selvisi, maanantaina sanoin ukolle että tämä oli tässä.
Aloin heti järjestämään hevosille paikkoja muualta ja itselle asuntoa. Tammikuussa sain kämpän, kävin muutaman viikon vielä töissä ukolla ja etsin kokoajan uutta työtä. Ukko ehdotti terapiaa ja muuta itkeskeli siinä, mutta mua ei kiinnostanut enää koskea mokomaa edes tikulla.
Huhtikuussa aloitin uuden työn ja sen jälkeen ei oltu juurikaan yhteydessä, mitä nyt kävin viimeisiä tavaroita hakemassa tallista ja talosta.
Penninjeniä en mukaani ottanut, jälkeenpäin sitä vähä harmitellut kun en älynnyt taistella osuudestani, enkä jaksanut.

Hevonen on mulla vieläkin, täyttää nyt 15v :D joka päivä kiitän sitä siitä ähkystä!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.3.25 18:44:40

Viiden vuoden suhde, asuttiin yhdessä. Oltiin nuoria ja kasvettiin kumpikin suhteen aikana, ja sitten vaan tunteet loppui. Viimeinen vajaa vuosi oli tasaista erkaantumista, yritykset elvyttää suhdetta meni ihan ristiin kun ei oltu enää toisillemme sopivia. Sitten sain sen sanottua ihan ääneen, että eiköhän erota. Siinä sitten itkettiin ja naurettiin ja alettiin katsella uusia asuntoja.

Ollaan hyvissä väleissä vieläkin, oltiin kavereita ennen suhdetta ja nyt sen jälkeen. Molemmilla on uudet suhteet näin aikuisiällä ja ne ovat jatkuneet jo pitempään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.