Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lidl plus sovelluksen alennuksista

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.3.25 06:29:21

Mulla on kertynyt 4 euron alekuponki. Sen lisäks tullu 5 euron kuponki jonka saa kun ostokset ylittää 50 e.

Joten, tietääkö joku riittääkö että ostokset on 50 e että saan molemmat käyttää. Vai 54 e ?

Mun ostokset menee harvoin yli sen 50e.. siks kysyn

Re: Lidl plus sovelluksen alennuksista

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   13.3.25 06:34:10

Et voi alekuponkeja käyttää samalla kertaa eli jos haluat käyttää sen 5 € alekupongin niin ostosten pitää olla yli 50 € ja sitten erikseen käyttää toisella ostokerralla tuo 4 € kuponki. Käytännössä siis laitat ostosten väliin kapulan ja maksat ostoksesi 2 erässä.

Jos vaikeuksia käyttää koko summa niin osta kuivatuitteita varastoon (spagetti, makaronia, tortillainaekset, mausteita, leivonta tarvikkeita, wc paperia yms.).

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.3.25 07:39:26

Kyllä sillä alekupongilla saa maksaa pienetkin ostokset, ainakin minulla? Toki vain yksi kuponki per ostoskerta.

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   13.3.25 07:44:05

4 euron kupongin voit käyttää vaikka 5 euron tuotteeseen. Se toinen sitten käytetään toisella kerralla ja pitää ostaa 50 euron edestä tavaraa.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   13.3.25 12:12:02

... //5 € alekuponki on kampanjakuponki ja sen saa lunastettua vain, jos ostaa vähintään 50 eurolla. Ei siis ole perusbonusale kuponki niin kuin tuo aloittajan 4 € kuponki.

Ja menee aloittaja niin kuin kerroin eli erikseen joudut kupongit lunastamaan.

Terveisin entinen työntekijä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.