Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi herätätte puolison?

Lähettäjä: Herätys 
Päivämäärä:   12.3.25 22:06:25

Missä tilanteissa herätätte puolisonne yöllä? Entä päiväunilta?

Syömään? Jos haluatte seksiä? Jos ootte keksinyt loistavan idean just nyt? Tekemättömiä kotitöitä tekemään?

Re: Miksi herätätte puolison?

Lähettäjä: Minttumeloni 
Päivämäärä:   12.3.25 22:12:18

En herätä missään tapauksessa enkä siedä että minut herätetään kesken unien.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   12.3.25 22:12:31

Hänen toiveestaan herätän kun olen lähdössä töihin. Haluaa antaa aamupusun ja -halin ❤️

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   12.3.25 22:13:47

Viikonloppuaamuina sit kun kyllästynyt hoitamaan lapsia yksin ja alkaa verisuoni puollistumaan päässä. Yleensä viimeistään klo 9.

Arkisin kun nukkuu lahnaa vaan sängyssä ja näen että taas lapsien saaminen päiväkotiin ajoissa jää mulle kun yksi vaan makaa sängyssä.

Öisin jos on sen vuoro mennä lapsia rauhoittelemaan.

Muutoin saa toki nukkua rauhassa.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   12.3.25 22:14:19

Hätätilanteessa.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   12.3.25 22:17:09

Herätän viikonloppuna aamuisin yhdeksän aikoihin. Mies on iltaihminen, tykkäisi nukkua puoleen päivään. Meillä vaan on kaksivuotias taapero joka tuossa vaiheessa on ollut hereillä jo pari tuntia niin on miehen aika kantaa kortensa kekoon myös.

Päikkäreillä vähän sama juttu, herätän kun saan tarpeekseni yksin vastuussa olemisesta.

Yöllä herätän jos esim lapsi on levoton ja itsellä huono olo niin että täytyy mennä vessaan ja tiedän että se ei ole mikään pikareissu. Normaalisti minä hoidan lapsen yöllä niin täytyy kertoa miehelle että nyt on hän vastuussa. Ei sillä, eipä siitä aina apua ole koska mies saattaa nukahtaa samantien taas eikä mitenkään välttämättä herää lapsen itkuun.

Lähettäjä: Wifey 
Päivämäärä:   12.3.25 22:18:43

Tuupin puolihereille vaihtamaan asentoa jos kuorsaa liian lujaa.
Seksiä varten herätän jos tulee tarve, hänen toiveestaan.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   12.3.25 22:19:11

Jos hän on nukahtanut sohvalle tai lähden pois kotoa ennen kuin hän herää (tätä ei tapahdu ikinä, kun yleensä menee toisinpäin).

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.3.25 22:22:50

Jos on sovittu niin. Eli vaikka päikkäreiltä pyytää herättämään tietyn ajan kuluttua tai joskus kun lähden aamulla aikaisin reissuun käyn sanomassa heipat.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.3.25 22:27:14

Jos hänen koiransa haluaa ulos. Sekä kaikki aloittajan mainitsemat syyt. Päikkäreitä hän ei nuku mutta aamulla kyllä nukkuisi herättämättä.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.3.25 22:29:27

Jos on sovittu niin, töihin/menoille/harrastukseen lähtiessä, hätätilanteessa.

Ei lapsia. Vuorotyöt. Mies tekee 55-75h/vko ja yleisesti nukkuu liian vähän.

Joskus jätän herättämättä vaikka olisi toivonut niin, jos vaikka nukkuu sikeästi ja olisi sauna tms. Kokeilen kyllä, mutta jos ei herää, niin en väkisin herätä. Uni ollut niissä tilanteissa aina tärkeämpi. Monesti posottaa monta tuntia jos ei niihin ekoihin herättelyihin herää.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.3.25 22:30:03

Yöllä voisin herättää, jos ulkoa kuuluisi epäilyttäviä ääniä, siis olisin huolissani turvallisuudesta.

Päiväunilta herättäisin, jos meille saapuisi vaikka yllätysvieraita.

Lähtökohtaisesti meillä on hyvin korkea kynnys herättää toista, riittävä uni on hyvä asia eikä laiskuuden merkki.

Lähettäjä: ..-.. 
Päivämäärä:   12.3.25 22:37:19

Yöllä, jos kuorsaa. Seksiin saatan herättää myös, joskin hienovaraisesti.

Aamulla, jos sattuu nukkumaan minua pidempään, kun pitää lähteä aamutalliin ja toisen pitää jäädä vahtimaan lapsia. Yleensä tuo on kyllä ennen minua jalkeilla, on enemmän aamuvirkku.

Päivämäärä:   13.3.25 05:08:26

Olen herättänyt kun tarvitsin autoon virtaa. Kerran loppui polttoaine. Kun äiti kuoli yritin myös mutta silloin ei herännyt. On niitä varmaan muitakin ollut.

Päivämäärä:   13.3.25 06:53:44

Herätän jos
- kuorsaa
- lapsi herää yöllä

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   13.3.25 07:18:24

En ikinä herätä puolisoa, vaikea edes kuvitella tilannetta, jossa herääminen olisi tarpeen ja hän unessa. Uniongelmaisen unta pyrkii päinvastoin suojelemaan.

Minut puoliso tarvittaessa herättää aamulla, en ole enää vuosiin käyttänyt herätyskelloa muuta kuin yksin ollessani. Yöllä herättää, jos kuorsaan.

Päivämäärä:   13.3.25 08:47:52

Koska nukkuvaa ei saa panna.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   13.3.25 08:58:45

Jos kuorsaa, silitän ja joskus herää siihen, jodkus vain vaihtaa asentoa.

Herätän toki jos pyytää tai on ns. hätätilanne. Muuten harvoin tarve, koska herää aina ennen mua :D

Päivämäärä:   13.3.25 09:17:30

Päivunien kohdalla sanotaan ennakkoon kuinka pitkään haluaa nukkua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.