Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tori.fi ja hakemisen sopimisen vaikeus

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.3.25 12:48:30

Oon ostamassa tuotetta x torista ja yrittäny nyt muutaman päivän sopia milloin voin sen hakea. Hieman turhauttaa kun myyjä vastaa kahden päivän viiveellä vaikka aiemmin vastasi nopeasti.

Re: Tori.fi ja hakemisen sopimisen vaikeus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.3.25 13:15:47

Jätä ostamatta ja ilmoita syy. Ei nää muuten tajua missä vika. Jos koko tuotetta on edes olemassa.

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   12.3.25 13:17:11

Anna olla ja katso seuraavaa tuotetta. Myyjä ei selvästi ole halukas myymään.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.3.25 13:35:18

Todennäköisesti koko tuotetta ei ole edes olemassa.
Myyjä laittanut ilmoituksen, jotta voi postin kautta huijata jota kuta.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   12.3.25 13:36:59

Joskus meillä myyjilläkin hässäkkää ja influenssaa yms... mutta luulis nyt haluavan päästä tuotteesta eroon jos sille on saanut ostajan.

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   12.3.25 16:45:22

Juuri yksi päivä mietin että torissa pitäisi pystyä arvostelemaan myös näitä huonosti yhteyttä pitäviä, etärenkaanpotkijoita ja sovituista hauista luistamisia. Yleensä kun kauppa menee maaliin, on osapuoletkin normaaleja ja palute hyvää. Nämä muut imbesillit vaan tuhlaa muiden aikaa!

Viimeksi joku laittoi viestiä että voinko postittaa myynnissä olevan tuotteen. Vastasin okei, purin tuotteen osiin, selvitin sen pakettikoon, paketoin huolella, ilmoitin hinnan. Kun kysyin osoitetta, ilmoitti ettei sittenkään ota. @!#$ @!#$! Ihan turhaa työtä itselle.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   12.3.25 17:02:18

Itseä ärsyttää nämä esim satulan etsijät- pyydetään paljon lisäkuvia ja niitä ei edes viitsitä katsoa.

Päivämäärä:   12.3.25 18:02:34

Mä myönnän että nyt olen jättänyt vastaamatta aika monelle tai vastannut viiveellä. Yksinkertaisesti siksi, että en yhtään jaksa hankalan kuuloisia ostajia. Englantia en jaksa alkaa vääntää, joten enkuksi kyselijät on jääneet samantien ilman kauppoja. Mitään viiden euron tuotetta en todellakaan lähde kiikuttamaan yhtään mihinkään, jos ostaja ei tätä tajua, niin en jaksa edes yrittää. Viestittely saattaa myöskin päättyä tinkaamisyritykseen, en lähde muutaman euron tuotteesta enää mitään hintaa tinkimään, ostakoot muualta mistä löytää halvemmalla. Postikulut on ne mitkä on ilmoitukseen kirjattu, enkä lähde käyttämään postitukseen kirjettä.

Muutama on myös yrittänyt ostaa mun tuotteita toridiilillä vaikka se ei ole mulla käytössä. En ole jaksanut vastata, tuotteen voi ostaa normaalilla tyylillä niin että tuote lähtee liikkeelle kun raha on mun tilillä. Kyseessä on vielä ollut noin kymmenen euron tuotteet, eli ei edes mitään kalliita juttuja.

Päivämäärä:   12.3.25 19:11:19

"Itseä ärsyttää nämä esim satulan etsijät- pyydetään paljon lisäkuvia ja niitä ei edes viitsitä katsoa."

Näille ei kuulu edes vastata, eivät osta mitään

Lähettäjä: Tee.Dee 
Päivämäärä:   12.3.25 21:09:58

Kierrättäminen ei ole aina helppoa. Ostan aika paljon torin kautta ja minulla on rajoitteena että en pääse noutamaan ostoksia iltaisin. Onneksi myyjinä on paljon lomalaisia, eläkeläisiä, äitiyslomalaisia, etätyöläisiä, vuorotyöläisiä, opiskelijoita, työttömiä yms joiden kanssa saa sovittua noudon päiväaikaan. Päivätöissä olevien kanssa on vaikeampi saada sovittua aikoja koska vain viikonloput ovat mahdollisia. On myös niitä ihmisiä joille ei sovi mitkään noutoajat ja ihmettelen miksi nämä edes laittavat tavaroitaan myyntiin.

Samaa mieltä ninnin kanssa että pitäisi pystyä arvostelemaan myös sovituista kaupoista feidaajat ja ne jotka eivät vastaa viesteihin.

Lähettäjä: vanha 
Päivämäärä:   12.3.25 23:14:19

Mulle ei koskaan ole käynyt yhtään mitään, viestittelen senverran että luottamus syntyy tai menee

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.