Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eräs mies haisee niin pahalle että

Lähettäjä: raaste 
Päivämäärä:   11.3.25 19:53:01

on täysin mahdotonta käydä kaupassa jos hän on siellä. Haju ei ole hienhaju vaan ikäänkuin erittäin voimakas kananpaskan haju. Tiedätte jos olette joskus kananpaskaa käyttäneet esim. kukkapenkkiin. Eilen olin menossa kauppaan mutta piti kääntyä pihalla pois kun tämä Biolan-tyyppi oli sinne myös menossa.

Miten näitä on vielä tänä päivänä kun suihkut ja pesukoneet on jokaisen ulottuvilla?!

Re: Eräs mies haisee niin pahalle että

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   11.3.25 19:54:18

Mielenterveysongelmat, päihdeongelmat, yksinäisyys ja piittaamattomuus tai kaikki nämä yhdessä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.3.25 19:55:20

lepakko?

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   11.3.25 20:10:36

Tiedän tyypin ja epäilen ettei sillä ole saunaa eikä suihkua. Pihassaan en ainakaan saunaa ole nähnyt ja talo on niin vanha ettei suihkuakaan ole.

Lähettäjä: raaste 
Päivämäärä:   11.3.25 20:30:25

Mies, missä tämä tyyppi asuu?

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   11.3.25 20:46:23

Miksi kysyt, vastahan tapasit hänet.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   11.3.25 20:48:38

Tillin tallin...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.3.25 20:56:24

Mun työkaveri haisee kans tuontapaiselle paskalle. On ketoosissa. Koko huone haisee.

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   11.3.25 21:27:32

Minäkin tiedän yhden tyypin joka haisee kamalalta, olen miettinyt millä tuota hajua kuvailisi, ja tuo kananpaska on kyllä kuvaava!

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   11.3.25 21:31:25

Meillä käy asiakkaana eräs henkilö, jonka hengitys haisee kamalalle. Kuin pölkyllä lyötäisi päin näköä , kun hän avaa suunsa ja haju jää leijailemaan ilmaan. Joku oikein vahva hammaskiven ja propum yhdistelmä. Tätä ei usko ellei itse koe.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.3.25 21:32:27

Paikannuksesta tuli mieleen. Ontuiko mies?

Päivämäärä:   11.3.25 23:57:52

"Meillä käy asiakkaana eräs henkilö, jonka hengitys haisee kamalalle. Kuin pölkyllä lyötäisi päin näköä , kun hän avaa suunsa ja haju jää leijailemaan ilmaan. Joku oikein vahva hammaskiven ja propum yhdistelmä. Tätä ei usko ellei itse koe."

Minulla oli aikoinaan työkaveri, jonka hengitys haisi aivan järkyttävältä. Pahin oli, jos joutui olla lounaan jälkeen metrin etäisyydellä hänestä jossain palaverissa tms. meinasi taju lähteä, aivan hirveää. En tiedä aiheuttiko hajun joku lääke/sairaus, mutta haju oli kuin paksu seinä, mitä ei pystynyt väistämään.

Päivämäärä:   12.3.25 00:04:15

Muistan ikäni kun nuorena aamulla menin bussilla ja kyytiin nousi nainen josta levisi koko bussiin aivan karsea mädäntyvät vitun hajua. Oliko sillä hiivatulehdus vai mikä tuollaisen aiheuttaa? Nainen istui etupenkkiin ja itse istuin keskiväliä taaempana ja haju levisi lähes samantien. Ihan karsea haju siis.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.