Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olenko konservatiivinen? Deittailusta

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   11.3.25 15:07:28

Tinderissä tutustuin kiinnostavaan mieheen ja hän sanoi, että olen pidättyväinen ja konservatiivinen. Ei halunnut lopulta sen vuoksi tavata ollenkaan. Yritän tiivistää koko jutun lyhyeen, jospa jaksaisitte lukea ja kommentoida, onko todella näin.
Oli siis ihan asiallinen ja fiksun oloinen, työssäkäyvä aikuinen ihminen. Aika nopeasti halusi alkaa puhua myös fyysisestä läheisyydestä sekä seksistä. Itse pystyn kyllä keskustella aiheesta kuin aiheesta mutta koen intiimiasioista aiheeksi, joista ei nyt ihan ensimmäisenä aleta puhumaan. Mies oli kyllä aiheesta keskustellessa edelleen asiallinen mutta koen jotenkin vaivaannuttavaksi, että ennen kuin on edes tavannut ihmistä, pitäisi keskustella eläimellisestä seksistä keittiönpöydällä tai eteisen seinää vasten. Tai miten saunominen ja avannossa käynti saa veren kiertämään joka paikassa hyvin. Mielestäni tällainen keskustelu sopisi käytäväksi siinä kohtaa, kun on jo tavattu ja nähty, miellyttääkö toinen persoona myöskin livenä. Viestittelyn perusteella kun on kauhean vaikea sanoa, onko toinen lopulta sellainen, jonka kanssa haluaisi hypätä vällyjen väliin.
Myönnän olevani aika ujo ja varautunut alkuun, mutta tutustumisen jälkeen rohkaistun kyllä. Mainitsin asiasta ja toppuuttelin miestä jonkin verran, että tavataan nyt ensin jne. Yleensä aina kun juteltiin, jotenkin juttu aina kääntyi siihen fyysiseen puoleen. Eikä siinäkään mitään, kyllä minäkin pidän läheisyydestä mutta silti. Tosiaan kun sitten saatiin aikataulut mätsäämään niin, että tavattaisiin, hän ilmoittikin ettei kannata, kun olemme persoonina niin erilaisia. Ja hän tosiaan mainitsi, että olen konservatiivinen ja pidättyväinen. Kuulemma yleensä naiset reagoivat hänen juttuihinsa lähtemällä mukaan tai innostumalla vielä enemmän. Onko tosiaan näin? Oletteko te heti innokkaita ja avoimia puhumaan seksimieltymyksistä, vaikka ette ole ihmistä vielä tavanneet?
Ja tässä hakusessa oli nimenomaan pitkäaikainen kumppani, ei yhden illan juttu. Monista asioista oltiin tosi yksimielisiä ja ajatukset kohtasivat hyvin, joten kyllä vähän loukkaannuin miehen käytöksestä. En jää hänen peräänsä itkemään tai ruikuttamaan, varmaan sitten parempi olikin ettei nähty, mutta aloin vain miettimään, oliko hänen sanoissaan perää.

Re: Olenko konservatiivinen? Deittailusta

Lähettäjä: Mohla Jukka 
Päivämäärä:   11.3.25 15:12:15

Se bussi meni, mutta seuraava on jo matkalla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.3.25 15:16:03

Et todellakaan ole konservatiivinen, vaan täysin normaali ihminen :D

On täysin OK ja normaalia, ettei halua puhua seksiasioista täysin ventovieraan ihmisen kanssa.

Tuo mies halusi selvästi vain yhtä asiaa. Aidosti kiinnostunut mies johtaa keskustelua jollain ihan muulla, kuin seksillä. Se seksi voi tulla kuvioihin jossain vaiheessa, mutta mieluiten vasta sitten, kun on tavattu (ehkä useammankin kerrran) ja on selvää, että molemmat ovat kiinnostuneita.

Silloin kun vielä deittailin, lopetin välittömästi sellaiset keskustelut, jotka mies avasi jollain seksiaiheella. Osoittaa tietynlaista kunnioituksen puutetta ajatella, että täysin tuntematon ihminen haluaisi sänkyyn _juuri sinun_ kanssasi, vaikka ette ole edes tavanneet. Toki hyvä, että nämä miehet paljastavat heti, mikä asia heillä on päällimmäisenä mielessä - osaa sitten välttää nämä ja siirtyä seuraavaan.

Ja siis VAIKKA olisin etsinyt pelkkää seksisuhdetta, niin nuo seksijutut heti alkuun ovat vain mauttomia ja toimivat miestä vastaan, koska eivät ne herätä kiinnostusta seksiin ainakaan itselläni.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.3.25 15:17:35

Törmäsitko tällä palstalla vaikuttavaan Mieheen? :D

Päivämäärä:   11.3.25 15:20:40

Ja mielestäni on OK kehua jotakin kauniiksi tms, mutta miten kukaan voi tietää onko seksuaalista vetovoimaa alkuunkaan, jos ei ole edes tavannut? Se tyyppihän voi oikeassa elämässä olla aivan erilainen, kuin mitä on viestin perusteella antanut ymmärtää.

Nuo kommentit "pidättyväisyydestä" ovat vain sinun gaslightaamista. Mies haluaa sinun ajattelevan, että olet jotenkin viallinen, kun et halua heti puhua seksistä.

Tiedän itse miehiä, jotka jahtaavat jatkuvasti naisia seksi mielessä. Toisaalta he taas kritisoivat naisia, jotka itse etsivät pelkkää seksisuhdetta. Kun nämä eivät sitten ole "vaimomatskua". Naisena et voi voittaa - olet joko pihtari, h*ora tai molempia :D

"Kuulemma yleensä naiset reagoivat hänen juttuihinsa lähtemällä mukaan tai innostumalla vielä enemmän."

Kas kummaa kun mies on kuitenkin sinkku ja siellä Tinderissä edelleen.

Päivämäärä:   11.3.25 15:21:52

Tinder on muuttunut alkuaikojen seksinhakupaikasta treffipalveluksi. Ehkä tuon miehen pitäisi siirtyä alastonsuomeen tai jonnekin.

Päivämäärä:   11.3.25 15:27:58

Ai niin ja sekin piti vielä mainita, että ehdottomasti hän halusi tavata kotona eikä jossain julkisella paikalla - siellä kun ei ole rauhallista soppea, missä voi tarttua käteen, koskettaa ja suudella. Itse taasen haluan aina tavata ensin julkisella paikalla, koska ei voi tietää, millainen tyyppi on. Tähän kommentoi niin, että voihan sitä aina esittää kivaa ja ollakin oikeasti moottorisahamurhaaja.

Päivämäärä:   11.3.25 15:29:30

Juu tuo mies ei todellakaan ole niin menestyksekäs naistenkaataja kun mitä antoi ymmärtää.

Päivämäärä:   11.3.25 15:32:25

"Ai niin ja sekin piti vielä mainita, että ehdottomasti hän halusi tavata kotona eikä jossain julkisella paikalla - siellä kun ei ole rauhallista soppea, missä voi tarttua käteen, koskettaa ja suudella."

Joo ei todellakaan jatkoon.

Miesten pitäisi ymmärtää, että deittailu ei naiselle ole useinkaan yhtä turvallista, kuin miehille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.3.25 15:35:22

Ei ole normaalia alkaa puhua tuntemattoman kanssa seksistä, mä olen aloittaja vähän huolissani sinusta. Miten sun tulee mieleen edes epäillä sitä? Jos joku alkaisi mulle puhua seksijuttuja ekassa keskustelussa, en todellakaan alkaisi ajatella olenko MINÄ asian ongelma.

Kuulostaa että sun pitäisi vahvistaa rajojasi ja deittisovellukset on tosi vaarallinen paikka sellaisille naisille jolla on omat rajat hukassa ja on valmis vastaanottamaan hyväksikäyttäjien käytöstä eikä sitä heti tunnista. Mies myös kaasuvalotti sinua eli antoi ymmärtää että sinä olet ongelma etkä tunnistanut myöskään sitä. Huolestuttavaa!

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   11.3.25 15:42:51

Joo, ehdottomasti mukavampaa tavata kotona, siel saa rauhallisessa sopassa raiskata mukavammin.

Sun on ymmärrettävä että nämä miehet on tuntemattomia ihmisiä kirjavin motiivein, et tiedä heidän taustoistaan mitään.

Olet kuin punahilkka metsässä täynnä susia.

Lähettäjä: Ååp 
Päivämäärä:   11.3.25 15:43:16

Mä taas olisin sanonut, että toppuuttelusi ja seksiasiasta keskustelun välttely sai tosiaan sinut kuulostamaan hieman konservatiiviselta. Olisin kuitenkin itsekin tehnyt niin, joten en välttämättä pidä konservatiivisuutta tässä negatiivisena asiana. Kunhan olette erilaiset ja hyvä, että se tuli heti selväksi.

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   11.3.25 15:43:45

"Kuulemma yleensä naiset reagoivat hänen juttuihinsa lähtemällä mukaan tai innostumalla vielä enemmän."

Ehkä miehen fantasioissa.

Päivämäärä:   11.3.25 15:43:57

Omat rajat ovat kyllä selvillä, mutta en ole paljon deittaillut, joten sitä alkaa kummasti epäilemään itseään, kun toinen niin kyseenalaistaa. Ja siksi myös halusin teiltä kysyä, koska meitä ihmisiä on niin erilaisia. Eikä hän nyt ensimmäisenä aloittanut millään seksiviesteillä, silloin olisin kyllä heivannut hänet välittömästi. Mutta mielestäni melko nopeasti kuitenkin.
Yksi esimerkki tuli vielä mieleen, kun sanoin olevani ihan hyvä laittamaan ruokaa. Ja totesin siihen, että eikös tie miehen sydämeen vie vatsan kautta. Hän vastasi että joko sen tai hyvän suuhoidon. Kun kerroin etten pidä suihin ottamisesta, hän ei puhunut mitään kahteen päivään.
Joten kyllä tässä sellaisia red flageja oli itsellä, mutta halusin silti kysellä teiltäkin näkemyksiä lähinnä just siitä, mikä on konservatiivista ja mikä ei.

Lähettäjä: Kansas 
Päivämäärä:   11.3.25 15:44:29

Voit ehkä ollakin hiukan konservatiivisempi kuin monet muut Tinderiä käyttävät naiset, mutta se ei ole huono asia. On hieno asia, ettet alkanut epäillä päätöstäsi ja itseäsi, vaikka mies puski ja houkutteli "löysäämään pipoa". Mies ymmärsi, että sinä olet todennäköisesti sellainen nainen, johon pitää ensin kunnolla tutustua ja sitten vasta voi alkaa harkita intiimipuuhia, ja siksi hän heitti hanskat tiskiin heti alkuunsa ja keskittyy vain sellaisiin naisiin, jotka ovat heti seksijutuissa mukana.

Ei ole paha asia myöskään kokeilla, löytyykö kemiaa suuteluun ja seksiin ekoilla treffeillä - itsekin olen niin joskus tehnyt, koska en halua "tuhlata aikaani" enempää mieheen, jonka kanssa se puoli ei toimi - mutta tässä ei olekaan kyse siitä, mitä pitäisi tai ei pitäisi treffeillä tehdä vaan siitä, että sinulla on periaate on pidit siitä kiinni. Tuo mies on vähän törppö, kun tuolla lailla lähti sanomaan, että olet liian konservatiivinen ja pidättyväinen ja että "kyllä ne muutkin naiset". Hän olisi hyvin voinut sanoa, että oli mukava jutella ja tuntuu, että ei kuitenkaan jatketa pidemmälle. Mutta ei sinun siitä kannata loukkaantua. Ole tyytyväinen itseesi, että pidit periaatteistasi kiinni ja että sinulla on tiettyjä standardeja, ja ole tyytyväinen siihenkin, että näin nopeasti huomasit, että tämä mies ei olekaan sellainen mitä haluat. Eli ennemmin nyt skumppapullo auki. :)

Tuokin, että mies ehdottomasti halusi tavata kotonaan ja perusteli sitä vielä jollain että saa sitten rauhassa lääppiä, niin joopa joo, eihän tämä mies ollut kuin yhden asian perässä.

Muista, että vaikka mies nyt olisi halunnut vain helppoa seksiä ja mutristeli sitä, että sitä ei ollutkaan saatavilla, niin miehistäkin valtaosa kunnioittaa sitä, että nainen on valikoiva ja että hänellä on standardeja. Eipä ole tämäkään mies löytänyt vaimoa sitten kuitenkaan niistä niin ihanista ja vapaamielisistä naisistaan.

Päivämäärä:   11.3.25 15:44:44

"Olet kuin punahilkka metsässä täynnä susia."

Hyvin sanottu. (ja kohta paikalle ryntää viisitoista susisussua kertomaan etteivät sudet tee kelleen mitään....)

Päivämäärä:   11.3.25 15:46:52

"Ja totesin siihen, että eikös tie miehen sydämeen vie vatsan kautta. Hän vastasi että joko sen tai hyvän suuhoidon. Kun kerroin etten pidä suihin ottamisesta, hän ei puhunut mitään kahteen päivään."

Siis hyi helvata mikä mies :DD

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   11.3.25 15:47:06

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 11.3.25 15:17:35

Törmäsitko tällä palstalla vaikuttavaan Mieheen? :D

---
Ainakin tän palstan 'kerma' tulee mieleen tosta tyylistä..onko täällä joku 'Mies'? kerma ei vissiin muutamaan kk ole kovin aktiivisesti ollut palstalla.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   11.3.25 15:48:06

Saa olla myös ”konservatiivinen”, jos siltä tuntuu.

Nyt et sitä ole, vaan ihan normaali täysjärkinen ihminen, mutta omat rajat on lupa vetää mihin vaan huvittaa.

Päivämäärä:   11.3.25 15:55:21

Ja olen tosiaan itsekin kuullut nykyiseltä aviomieheltäni, että olen tietyissä asioissa konservatiivinen. Koeajoin miehen jo ensimmäisellä tapaamisella (juuri siksi, että hänestä oli niin hyvä ja vahva fiilis ja toiseksi siksi, etten halunnut antaa ihastuksen jatkua enää pidemmälle, jos seksipuoli ei toimisi ollenkaan), mutta ilmoitin sitten treffien JÄLKEEN, että jos hän haluaa vielä tapailla muita ja pitää Tinderiä, niin kiitän hauskasta ajasta ja jään pois kyydistä. :D Hänellä oli nimittäin pari muutakin daamia, joita oli tapaillut jo useampia kertoja, mutta "konservatiivisena naisena" en halunnut olla vain yksi tapailtavien listalla vaan että joko tutustutaan vain toisiimme tosissaan tai sitten hän saa tutustua lisää niihin muihin muttei minuun. Ei ole kuulemma kukaan muu deitti tällaista vaatinut. No naimisissa tosiaan ollaan onnellisesti ja pitkä suhde jo takana.

Päivämäärä:   11.3.25 15:57:25

Aloittaja ei ole mitään "hieman konservatiivisempi kuin muut naiset." Kyllä ne naiset jotka hyppää tuikituntemattoman miehen seksijuttuihin lennosta on kyllä niitä vähemmistöihmisiä ja poikkeuksia. Et ole aloittaja tipan tippaa konservatiivinen minkään perusteella mitä kerroit, sä olet törmännyt hyväksikäyttäjään!

Hyi olkoon. Oon ihan järkyttynyt mitä täällä neuvotaan.

Siis mies alkaa puhua naiselle heti alapääjuttuja
Vaatii naiselta seksijuttujen kertomista
Vaatii saada nähdä heti miehen omalla asunnolla
Kun nainen kertoo että ei, en halua, mies jatkaa haukkumalla naisen

Tuossa aivan kaikki on vastenmielistä ja väärin. Hyi järkytys.

Hyvä vertaus tuolla että kuin punahilkka susien keskellä. Nuoret naiset ei ymmärrä miten vaarallisia miehet on, muistakaa puhua näistä nuortenne kanssa ja kertoa ja opettaa nuorille jo lapsena missä on omat rajat ja mitä käytöstä tulee varoa.

Lähettäjä: dodge 
Päivämäärä:   11.3.25 16:00:41

"mutta koen jotenkin vaivaannuttavaksi, että ennen kuin on edes tavannut ihmistä, pitäisi keskustella eläimellisestä seksistä keittiönpöydällä tai eteisen seinää vasten."

Täysi pervohan tuo oli. Väistit luodin.

Päivämäärä:   11.3.25 16:18:46

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 11.3.25 15:57:25

Hyi olkoon. Oon ihan järkyttynyt mitä täällä neuvotaan."

Siis mistä olet järkyttynyt? Täällähän neuvotaan, että aloittaja teki ihan oikein ja että hyvä juttu vain, ettei tullut tapaamista. Sinä siis järkytyit siitä, ettei yksikään keskustelija dissannut aloittajaa?

Ja kyllä, se on ihan tosiasia, että kyllä osa naisista puhuu seksijutuista jo heti alkuunsa ja suostuu tapaamaan miehen kotona heti. Heihin verrattuna aloittaja voi olla konservatiivinen. On nyt ihan epäolennaisia lillukanvarsia väitellä siitä, ovatko nuo "toiset naiset" sitä massaa ja aloittaja piirun verran pidättyväisempi vai onko aloittaja sitä keskiarvoa ja nuo toiset naiset sitten leväperäisempiä. Joka tapauksessa kaikki ovat topikissa sanoneet, että mies oli selvästi vain yhden asian perässä ja hyvä ettet lähtenyt. Eli ei nyt kannata järkytykseltään pyörtyä kuitenkaan.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   11.3.25 16:35:14

Omituiset jutut ukolla- ei tuollasia tosiaan jutella sellaisen kanssa jota ei edes tavattu. No jotkut niaset voi lähteä tuollaiseen juttuun mukaan mutta itselle olisi kiusallista.

Päivämäärä:   11.3.25 16:45:57

Ihan hyvä vaan, että miehen motiivit selkeni noinkin pian. Mikähän ois ollut reaktio, jos olisitkin suostunut tapaamaan miehen sen(?) kotona ja kenties kieltäytynyt harrastamasta seksiä. Mahdollisesti reaktio olisi ollut pahempi kuin sun haukkuminen konservatiiviseksi.

En osaa sanoa, oletko konservatiivinen vai et, mutta et todellakaan ole ainoa nainen, joka ei tuollaisiin juttuihin lähde mukaan. Itse olen aika... kokeilunhaluinen sillä saralla ja erilaisia mieltymyksiäkin löytyy, mutta en todellakaan ala niistä keskustelemaan uppovieraiden ihmisten kanssa, enkä edes tuo Tinderissä asiaa esille mustilla sydämillä tai kahleilla. Pikemminkin päinvastoin, mustat sydämet ja kahleet profiilissa on välitön punainen ruksi :D
Koen seksin sen verran privaatiksi asiaksi, että keskustelen siitä vain sellaisten kanssa kuin itse haluan. Enkä harrasta seksiä ensimmäisellä, toisella tai ehkä vielä kolmannellakaan treffikerralla.

Jos se tekee musta konservatiivisen, niin so be it.

Päivämäärä:   11.3.25 17:01:38

Kiitos kaikille vastaajille. Voin omasta puolestani olla ihan hyvin konservatiivinen ja pidättyväinen, ei siinä mitään pahaa ole. Mutta jos joku tuntematon mies, olinpa hänen kanssaan sitten mätsännyt ja jutellutkin, alkaa mua luokittelemaan sen perusteella, käyttäydynkö hänen asettamiensa normien mukaan, niin siitä en tykkää. Ja tarkoitus oli tosiaan lähinnä saada tätä vertailupohjaa, miten ne "normaalit" naiset sitten käyttäytyy.
Ai niin, hänelläkin oli kuulemma periaate, että ensimmäisillä treffeillä ei mennä sänkyyn. Mutta silti olisi pitänyt päästä kopeloimaan puseron alta ja muuta. Hän toi voimakkaasti esille, että tykkää mun kurveistani - olen siis varsin muodokas enkä oikein tykkää siitä, että asia tuodaan niin voimakkaasti esille, kun en itse niin omaa peilikuvaani arvosta. Mieluummin haluaisin henkisen yhteyden kautta tuntea vetovoimaa toiseen kuin jonkin ulkoisen ominaisuuden.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   11.3.25 17:12:44

Selvä painostus- ja kiristysyrityshän tuo oli mieheltä. Olet heti ties mitä nimittelyä, jotta kokisit olevasi ties mitä "huonoa". Tyypillinen juipelo koko "mies".

Lähettäjä: Ajatuskatko 
Päivämäärä:   11.3.25 17:31:46

Olen tosi liberaali ja "seksipositiivinen" ihminen, ja silti olisi oksettanut tuollainen kirjoittelu. Ehkä sitten kun ollaan suhteessa on tuollainen kirjoittelu hauskaa, mutta ennen ensimmäistäkään tapaamista seksijankutus saa miehen vaikuttamaan aivan idiootilta. Osalla miehistä tuntuu aivot jääneen teiniajalle ja päässä pyörii vaan "seksiseksiseksiTISSIT". Siinä on vastapuoli pelkkä kävelevä pillunkantoteline, joka totta kai haukutaan jos tällä onkin oma tahto.

Instagramissa on Tinderonpaskapeli-tili, johon on kerätty tinderin parhaita "helmiä". Sen perusteella tuo miehen käytös on valitettavan yleistä, mutta oma reaktiosi hyvin tavallinen.

Päivämäärä:   11.3.25 17:57:18

Olenkin seurannut tuota kyseistä tiliä ja siksikin mietin, olenko tosiaan muka vähemmistöä, joka ei innostu seksijutuista juttelemaan ennen livenä näkemistä. Ilman muuta, jos juttu luistaa kasvokkain ja tuntuu kaikin puolin meininki molempia tyydyttävältä, voi alkaa seksimieltymyksistäkin puhumaan.

Lähettäjä: Noo 
Päivämäärä:   11.3.25 18:05:30

Et ole!

Lähettäjä: Dam 
Päivämäärä:   11.3.25 18:07:23

Et todellakaan ole. Minä olen vanha ( entinen ) munahaukka miestennielijä mutta en ikinä koskaan suostunut yhdenkään nettideitin seksifantasioiden liekittäjäksi lähtemällä mukaan sen enenpää pikkutuhmaan kuin rohkeampaankaan viestien vaihtoon. Ennen treffejä kerroin vain yleisellä tasolla mikä on mulle seksissä turn off, jotta en päätyisi treffeille jonkun lateksi-penan kanssa.
Tinderissä on paljon miehiä, ( naisten kanssa en ole viestitellyt niin en osaa sanoa ) jotka saa kiksejä pelkästään siitä että saavat kertoa omista fantasioistaan jollekin naiselle, ihan sama jokseenkin kelle. Jos et halua olla tollasessa viestittelyssä mukana, niin pistä sille stoppi heti. Se ei tee sinusta millään muotoa konservatiivistä, varautunutta tai tiukkapipoista, vaan tyypin joka osaa pitää rajoistaan kiinni.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   11.3.25 20:08:22

” Ai niin ja sekin piti vielä mainita, että ehdottomasti hän halusi tavata kotona eikä jossain julkisella paikalla - siellä kun ei ole rauhallista soppea, missä voi tarttua käteen, koskettaa ja suudella. Itse taasen haluan aina tavata ensin julkisella paikalla, koska ei voi tietää, millainen tyyppi on. Tähän kommentoi niin, että voihan sitä aina esittää kivaa ja ollakin oikeasti moottorisahamurhaaja.”

RED FLAG! Väistit luodin. Itse oon avoin seksuaalisistakin jutuista ja on tullut nettiseksiä harrastettua uusienkin tuttavuuksien kanssa, mutta tuo henkilö nosti mun ihokarvat pystyyn jo heti sun tarinan alussa. Ja tuo lainaus oli kirsikka kakun päälle.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.3.25 20:10:43

Olet ihan normaali ja tuo mies ei varmasti olisi ollut sopiva ainakaan sinulle. Eli nokka vain kohti uusia pettymyksiä. :)

Päivämäärä:   11.3.25 20:22:05

En lukenut keskustelua, mutta aloittajalle vastaan, että en todellakaan keskustele intiimiasioista vieraiden kanssa ja ajattelen kanssasi täysin samalla tavalla.

Tällä tyylillä aikanaan menin ja oikein hyvä mies löytyi rinnalle kulkemaan.

Päivämäärä:   11.3.25 20:28:24

Väistit luodin. Tai raiskauksen.

Ei tuolla tavalla käyttäytyvä mies ainakaan pitkää suhdetta etsi.

Päivämäärä:   11.3.25 20:34:39

Aloittaja olet täysin normaali! En minäkään halua jutella intiimejä asioita ennen kuin on nähty ja tiedän, onko kemiaa vai ei. Kun on kemiaa ja luottamusta, niin silloin ei ole mitään rajoitteita, mistä ei voisi puhua, tehdä ja kokeilla. Jos jollain on erikoisempia mieltymyksiä, niin toki sellaiset on hyvä tuoda varhaisessa vaiheessa mukaan keskusteluun kohtaako mielenkiinnon kohteet. Muistan, kun joskus tinderissä yksi mies (vähän päälle 40v) yritti jatkuvasti kääntää puheet seksiin ja sanoin hänelle useamman kerran, että haluan tutustua ennen tällaisia puheita. Lopulta lähinnä ärsytti, peruin treffit ja poistin matchin.

Päivämäärä:   11.3.25 20:41:48

"Ai niin ja sekin piti vielä mainita, että ehdottomasti hän halusi tavata kotona eikä jossain julkisella paikalla - siellä kun ei ole rauhallista soppea, missä voi tarttua käteen, koskettaa ja suudella."

Nousi karvat pystyyn, ei tulisi edes ensimmäisiä treffejä tuollaisen kanssa. Ja sitäpaitsi, julkisella paikalla voi ihan hyvin suudella, JOS siltä tuntuu. Me suudeltiin mieheni kanssa ekoilla treffeillä bussiasemalla, kun hän lähti saattamaan :)

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   12.3.25 00:55:38

Itse olen tosi avoin ja rohkea seksin suhteen. En lähde edes treffeille, jos ei seksimieltymyksistä ole keskusteltu, ihan samoin kuin toiset keskustelee mistä tahansa muista arvoista. Omalla kohdallani on tärkeää selvittää tämä asia mahdollisimman pian, koska haluan tietynlaisen miehen seksin suhteen.

Silti sillä on eroa, onko keskustelu asiallista vai tuommoista epäkunnioittavaa, kuten aloittajan tapauksessa. Ihan liikaa nettitreffeillä on liikkeellä näitä miehiä, jotka hakevat jotain hetken huvia vain näppäimistön takana, enkä itse ainakaan viitsi tuhlata aikaani kirjoittelemalla heille jotain seksinovelleja. Useimmiten nämä ovat myös niitä, jotka eivät oikeasti tajua seksistä ja varsinkaan naisen nautinnosta yhtään mitään. Sitten on vielä se porukka, joka on kehittänyt jo omassa päässään jonkun käsikirjoituksen tapaamiseen ja varsinkin seksiin. Tosi vastenmielistä tommoinen, että kerrotaan toiselle kaikki mitä itse haluaa, mutta ei yhtään hoksata huomioida, mitä nainen sattuisi haluamaan vai haluaako ollenkaan.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   12.3.25 01:08:55

Aloittaja on täysin normaali nainen. Sen sijaan tuo mies ei ole asiallista nähnytkään. Minä olen muutamia kertoja etsinyt netistä ihan silkkaa seksisuhdetta, mutta kaiken maailman seksinovellien kirjoittajat ja vaatijat jäävät armotta rannalle.

"Useimmiten nämä ovat myös niitä, jotka eivät oikeasti tajua seksistä ja varsinkaan naisen nautinnosta yhtään mitään."

Tämä. Ja tällaiseen tapaukseen viittaa sekin, että mies selittelee mutku ne muutki. naiset. Ei siis selvästi ole tälle valopäälle vielä valjennut se, että naiset ovat yksilöitä.

Voit aloittaja onnitella itseäsi kun väistit luodin.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   12.3.25 08:16:43

"Omituiset jutut ukolla- ei tuollasia tosiaan jutella sellaisen kanssa jota ei edes tavattu. No jotkut niaset voi lähteä tuollaiseen juttuun mukaan mutta itselle olisi kiusallista"

Tämä juuri. Ennen tapaamista ei voi tietää, onko toisella puolen joku ällötys, joka ei oikeasti yhtään miellytä eikä kemiat kohtaa. Valokuvatkin voi olla ihan muuta kuin todellisuus. Kiva sitten jos on sellaisen kanssa jo tullut kaiken maailman seksijutut läpi käytyä ja toinen läähättänyt ja ties mitä siellä kännykkänsä ääressä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   12.3.25 08:25:49

Vaikka joku olisi ollut parin viestin ajan normaali ja kiva, jos heittäytyy tuollaiseksi, estoon. Deittailussa pitää olla sen verran palloja pallomeressä, että mätämunat voi surutta karsia.

Napauta kunnolla, että suosit herrasmiehiä, ja sitten et jää kuuntelemaan sen lisäjankutuksia, vaan estät.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   12.3.25 08:37:57

Tinderissä nuo seksikeskustelijat oli mulle aikoinaan ehdoton ei. En ala mitään seksifantasioita vieraille kirjoitella, kertoi kaiken riittävän jo, että sellaista udellaan. Eikä se tarkoita, että olisin konservatiivinen tai tms - koen vain paremmaksi jättää nuo aiheet muihin hetkiin. Jos tämä on miehelle erityistä tai kummallista, niin sitten meillä ei varmaan ole juurikaan yhteistä.

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   12.3.25 08:40:39

Et ole konservatiivinen, mutta vähän naiivi kyllä.

Päivämäärä:   12.3.25 08:51:34

Tuollaisista miehistä tulee sellainen käsitys että ovat seksihulluja.

En kyllä käyttäisi sanaa konservatiivinen tuon perusteella mitä kerroit.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.3.25 08:55:33

Noille pitää sanoa, että joo, olen konservatiivinen, pidättyväinen ja lisäksi pihtari. Pääsee eroon noista sekopäistä potentiaalisista raiskaajista.

Päivämäärä:   12.3.25 10:21:23

Onnea, vältit miinan. Ainakaan tässä todellisuudessa, jossa minä elän, naiset eivät yleensä innostu siitä, että tuntemattomat haluavat puhua heidän kanssaan seksijuttuja. Sillä miehellä taitaa olla ihan oma todellisuutensa enkä hämmästyisi, vaikka siinä todellisuudessa eikin tarkoittaa kyllä... Yhden asian perässähän se muutenkin oli, jos ei tapaaminen julkisella paikalla kiinnostanut.

Päivämäärä:   12.3.25 10:23:23

Minulla on kokemusta juuri tuollaisesta pornopentistä nuoruudessa kun olin epävarma ja huono itsetuntoinen.
Noilla pornopenteillä on suurella todennäköisyydellä myös jonkin sortin pällivika.
Kierrä kaukaa.

Päivämäärä:   12.3.25 10:40:59

Whatsapissa keskusteltiin jo miehen kanssa, on jotenkin miellyttävämpi alusta. Mutta kyllä Tinderissä toi jo esille sitä, että on erittäin fyysinen ihminen. Nyt kun näitä oikein alan muistella, niin kysyessäni millainen auto hänellä on (ihan mielenkiinnosta, kun siihen oli tullut jokin vika), hän kerrottuaan auton merkin ja mallin mainitsi, että siinä on kääntyvät penkit ja hyvät ajo-ominaisuudet metsäteille. Perässä oli liekkiemoji, mitä hänellä oli tapana käyttää, kun puhui seksistä. Kysyin sitten ihan tarkoituksella, miksi hän halusi nämä ominaisuudet mainita niin hän kertoi, että voisi ajella jonnekin metsän siimekseen tekemään haureuksia.
Mainittakoon myös se, että kertoessani haluavani tavata julkisella paikalla, hän ehdotti että otetaan paffikaffit ja mennään sit autoilemaan jonnekin. En tähänkään suostunut ja nyt miettiessäni tätäkin tuon myöhemmän viestin kautta, olen oikein iloinen, että olin liian konservatiivinen tälle kaverille.
Perusteli myös sillä, ettei halua tavata julkisella paikalla, kun on huonoja kokemuksia siitä. Että kokee sen epäluottamuksena itseään kohtaan ja joku nainen oli tentannut häntä, onko hän väkivaltainen, kun harrastaa erästä tiettyä lajia, jonka voi tietysti kamppailulajina mieltää väkivaltaiseksi. Ai että, onneksi on tosiaan omien rajojen asettaminen ihan hallussa vaikka noin muutoin itsetunto ei kovin hyvä olekaan ja pienen kolauksen se valitettavasti tässäkin otti tämän miehen sanomisista.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   12.3.25 10:54:26

Kuulostaa ihan potentiaaliselta raiskaajalta....

Lähettäjä: .o. 
Päivämäärä:   12.3.25 11:55:56

Kuvottavan kuuloinen "mies", väistit luodin!

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   12.3.25 14:46:28

Täysin idiootti mies, jos ei tajua ajatella treffejä naisen turvallisuuden kannalta!

Päivämäärä:   12.3.25 19:23:06

Autojutut kuulostavat ihan Mika Moringilta, hyiiii......

Lähettäjä: pöh 
Päivämäärä:   12.3.25 19:35:19

Toi on kyllä jännä miten moni mies suuttuu siitä, jos haluaa kohdata julkisella paikalla ensimmäisellä kerralla. Mulla tässä ei ainakaan ole mitään henkilökohtaista, haluaisin tavata ihan kaikki julkisella paikalla ensin vaikka alkaisin deittailla naisia :D

Eiks siitä ollut joku galluppikin että deittaillessa miesten pahin pelko on että deittikumppani on läski, versus naisten pahin pelko oli että deittikumppani on joku pahoinpitelijä-raiskaaja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.