Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lontoo (HP studio)

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   11.3.25 15:01:26

Mietinnässä matka Lontooseen ja lähinnä siis tuon Harry Potter studion takia. Olisko kellään vinkkejä antaa hyvistä hotelleista, joista olisi hyvät kulkuyhteydet studiolle ja jotain muutakin nähtävää/shoppailua lähettyvillä muutaman päivän reissua varten?

Re: Lontoo (HP studio)

Lähettäjä: Lancaster Gate 
Päivämäärä:   11.3.25 15:11:26

Lontoosta pääsee studiolle helposti lähijunalla ja bussikuljetuksella. Studiolla on niin paljon nähtävää, että päivä menee kyllä yksistään sielläkin + matkat päälle. En näkisi, että kannattaa sinne suunnata majoittumaan. Toki jos ehdottomasti haluaa studion lähettyville, sitten en osaa auttaa. Itse majoituin Lancaster Gate -hotellissa, josta oli lyhyt matka metrolle ja siten joka paikkaan.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   11.3.25 17:00:23

En mä haluakaan watfordiin majoittua, vaan Lontooseen paikkaan josta hyvät kulkuyhteydet.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   11.3.25 18:02:48

Jos ajattelee, että juna HP-studioille lähtee Eustonin asemalta, niin siinähän on jo kivasti rajausta, että Eustonin lähellä tai hyvällä kulkuyhteydellä Eustonin asemalle. Omassa reissusuunnitelmassani saavun (ja lähden) st Pancrasin asemalle ja Euston on siinä vieressä, joten eiköhän hotelli tule valittua jostain siitä kulmilta.

Lähettäjä: Suksija 
Päivämäärä:   11.3.25 20:22:25

Minä kävin 2019, joten asiat ovat varmaan jo muuttuneet siitä. Mutta hotellini oli Victorian aseman lähellä, ja varasin jo etukäteen turistibussimatkan Victorian asemalta studiolle. Oli helppoa ummikolle, kun sama bussi vei perille asti ja huolehtivat minut asemalla kyytiin oikeaan bussiin ja studiolta pois. Kallista varmasti omatoimiseikkailuun verrattuna, mutta minua ei haitannut. Tykkäsin hotellin sijainnista muutenkin, kävellen kiertelin katsomassa musikaalin, Buckinghamin, Big Benin, Abbeyn ym. tärkeimmät nähtävyydet.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.