Lähettäjä: Kansas
Päivämäärä: 11.3.25 16:34:37
Suhteessa olemisen ei kuuluisi aiheuttaa ahdistusta. Onhan se miehellekin varmasti raskasta, että hän rakastaa sinua ja on ilmeisesti kaikin puolin hyvä, mutta nainen vain vajoaa säännöllisen epäsäännöllisesti jonnekin ahdistuneeseen pimeyteen ja haluaa päivä- tai viikkokausiksi erilleen. Kuulostaa siltä, että joko mies ei ole sinulle oikea tai sitten olet edelleen henkisesti niin kiinni edellisessä suhteessa, ettet ole vielä valmis tähän nykyiseen suhteeseen, vaikka oletkin siihen alkanut.
En itse alkaisi kauan katsella kumppania, joka välillä olisi onnellinen ja sitten taas huomenna ahdistunut siitä, että olen hänen kanssaan. Oma mielenterveyshän siinä menisi.
On olemassa myös miehiä, joiden kanssa on sekä turvallinen olla että sukat pyörivät jalassa.
On ihan mahdollista sekin, että ajan myötä rakastuisit tähän mieheen enemmän ja epäluulot häviäisivät, mutta siitä ei ole takeita. Itse joudut päättämään, kauanko kannattaa tilannetta katsoa. Tai saattaa se mieskin tietysti päättää jossain vaiheessa sinun puolestasi, kun ei enää jaksa sinun epävarmuuttasi.
|