Lähettäjä: Ö
Päivämäärä: 11.3.25 15:08:56
”Miksi parisuhteessa nainen niin usein halveksuu ja väheksyy kun mies saa flunssan? On jopa vihainen? Onko se niin kova rasti muutama päivä tehdä vähän enemmän? Heivaako tälläiset naiset miehensä heti kartanolle jos tulee mitään vähääkään vakavampaa?”
Kyllä se varmaan hiukan kiukuttaa, kun nainen joutuu 40 asteen kuumeessa influenssassa tai vatsataudin kourissa ulkoiluttamaan koiran, kun mies ei ehdi tai JAKSA, mutta sitten miestä pitäisi passata, kun hänellä on lämpöä 37,0 astetta.
Ja ystävälläni siis oli aidosti joskus tällainen tilanne.
Meillä ei onneksi lähellekään noin paha, mutta sanotaanko näin, että joskus jos ollaan samaan aikaan kipeitä, niin minä sen koiran kanssa pihalla käyn tai tiskit hoidan, jos minulla on se 39,4 astetta kuumetta ja jokaista niveltä särkee ja miehellä on tauti lopuillaan, lämpöä 37,1 ja nenä vuotaa… Ihan koska itse taidan sitten kuitenkin varsinkin flunssatauteja kestää paremmin ja koska en jaksa kuunnella toisen valitusta siitä, kuinka ärsyttävää on kun on tauti päällä ja väsyttää jne. (Ja koska itselleni on jotenkin itsestäänselvää, että jos toinen on kipeä, hänen ei tarvitse rasittaa itseään esim. ulkoiluttamalla koiraa tai siivoamalla. Ja koska en kipeänäkään voi katsella helposti, kun koiralla on kauhea kakkahätä ja ulos pitäisi päästä just NYT, vaikka itseä vähän kolottaisikin.)
|