Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pettymys

Lähettäjä: hobby hall 
Päivämäärä:   10.3.25 23:47:01

Tilasin muutama viikko sitten tuotteen ja luvattiin reilussa viikossa tulevan. Sit vaan aika pidentynyt eikä kuulu ostosta. Miten kauan nuo hobby hallin tuotteet oikein postissa seilaa? Olisin tilannut muualta jos tän etukäteen tiesin.

Re: Pettymys

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.3.25 00:05:11

Hobby hallin kamat tulee kiinasta ja ne saattaa olla ihan mitä vain.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   11.3.25 00:53:24

Ei kannata jatkossa tilata sieltä mitään. Alkuperäisestä Hobby hallista on jäljellä pelkkä nimi. Googlaa vaikka kokemuksia - todella paljon porukalla on ongelmia ko puljun kanssa.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   11.3.25 00:59:14

Ilmainen vinkki.
Älä tilaa ikinä mitään Hobby Hallista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.3.25 02:08:01

3 kk kesti tv tason saapuminen 5 vuotta sitten.

Lähettäjä: hobby hall 
Päivämäärä:   11.3.25 02:47:05

On kyllä viimeinen kerta kun sieltä enää mitään tilaan

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   11.3.25 04:59:09

On totta että ei ole aiemman kaltainen enää.
Mutta omat kokemukset silti positiivisempia kuin muilla täällä :D Oon tilannut Brit Caren koiranruokia, baarijakkarat, pihakeinun jne. Kaikki on tulleet annetussa ajassa ja olleet aina ehjiä. Viron kauttahan tuota pyöritetään...

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   11.3.25 05:09:57

Ninni, googlaapa huviksen Hobby Hall kokemuksia-sanoilla. Trustpilotin arviot puhuu aika selvää kieltä muiden huonoista kokemuksista aiheesta. Lukuisilla palstoilla tätä on puitu jo vuosia, myös täällä. Jollain naistenhuoneella oli pitkä ketju näitä joskus.

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   11.3.25 05:30:55

Ällö: Olen googlannut ja lukenut silloin aiemmin, omistajan vaihduttua, kun mietin uskaltaako tuolta mitään ees enää tilata. Sit päätin että okei, niin pitkään kunnes tulee ensimmäinen huono kokemus itselle ni voin silloin tällöin jotain ostaa. Vielä on kaikki mennyt ok.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.3.25 07:10:06

Pari kertaa olen tilannut ja tilausajat, tuotteet ja kaikki muukin on ollut sitä mitä luvattiin. Tai no, ekalla kerralla paketti taisi tulla päivän etuajassa. Käytän jatkossakin, jos löydän sieltä haluamani.

Lähettäjä: C.A. 
Päivämäärä:   11.3.25 07:21:04

Hobby Hallista kannattaa katsoa keneltä ostaa. Sehän ei siis enää ole yksittäinen kauppa, vaan alusta kaupoille myydä tuotteitaan. Itte oon tilannut palapelejä Puolasta ja tuotteet on aina olleet sitä mitä piti plus tulleet nopeasti.
Kannattaa siis olla tarkkana, että mitä siitä varsinaisesta kaupasta sanotaan ja tutkailla niitä kokemuksia.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   11.3.25 07:39:23

tilasin sieltä 3 hajuvettä..tuli nopsaan mutta nyt oon miettinyt onko ne aitoja :))

Lähettäjä: Sylvi 
Päivämäärä:   11.3.25 08:08:41

Tilasin pari vuotta sitten kaksi eri tuotetta samassa tilauksessa. Paketit tulivat eri aikaan ja jouduin maksamaan kahdet toimituskulut. Soitin aspaan ja siellä työntekijä pahoitteli asiaa muttei voinut sille mitään. Kai asia olisi tilatessa jotenkin tullut esiin, mutta eipä minun tullut mieleeni sellaista tietoa edes etsiä.

Toinen tilaamani asia oli ok, toinen taas ei - iso osa tusseista oli jo valmiiksi kuivunut ja vaikka sävyjä piti olla joku 50, iso osa sävyistä oli samoja. Reklamointia en edes harkinnut, kun tuli niin kiinakauppa-fibat koko hommasta.

En suosittele.

Lähettäjä: oho 
Päivämäärä:   11.3.25 08:16:56

Ai siis onko tämä pulju edelleen olemassa? Lapsena kuvastojen selailu oli suosikkipuuhaa mutta ei taida enää olla entisensä? Kävin katsomassa nettisivuja, tosi oudolta näyttää...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.