Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millaistakohan olisi asua

Lähettäjä: Xx 
Päivämäärä:   10.3.25 21:22:58

Ja olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka puhuisivat kunnioittavasti, kehuisivat tai muuten olisivat positiivisella meningillä. Vaikea kuvitella kun koko elämän on kuullut negatiivista mättöä. Että joku sanoisi vaikka että ompas sinulla kiva paita tai kampaus, oletpas reipas, kun tekaisit lenkin, kiva että kävit siellä näyttelyssä, kerropas minullekin siitä.

Re: Millaistakohan olisi asua

Lähettäjä: Neuvo 
Päivämäärä:   10.3.25 23:08:35

Tähti on oikeassa. Minä olen tehnyt saman ratkaisun jo 15 vuotta sitten ja voin sanoa että se oli elämäni paras päätös! Ja aion jatkossakin leikata jokaisen negatiivisen ihmisen elämästäni ilman tunnontuskia. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan! Sinulla on vain voitettavaa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   10.3.25 23:09:51

Kuten * sanoi, myrkyllinen ilmapiiri on vaikea puhdistaa. Helpommalla pääset, kun aloitat alusta muualla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.3.25 23:10:42

Mukavaahan tällainen elämä on tietysti.

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   11.3.25 09:42:14

Minä päätin vakavan sairastumisen aikaan että mulle riittää vinkujat joilla ei ikinä ole mitään mukavaa sanottavaa muista/asioista ja karsin heidät pois. Ihan kaikkien kanssa ei vaan tarvitse olla tekemisissä. Olen myös itse päättänyt että teen/sanon muille kivoja juttuja. En ole muutenkaan niitä ihmisiä, jotka ensimmäisenä arvostelee tai ainakin osaan pitää arvostelut sisälläni.
Sitä en ymmärrä miksi muutama hlö, jotka olen ihan syystä jättänyt omaan arvoonsa, juurikin jatkuvan negatiivisen ulostulon vuoksi, alkoivat ihan suoraan kiusata. Kyse on ihmisistä, joiden kanssa en muutenkaan ole läheinen tai paljon tekemisissä. Mutta edelleen, olen jättänyt omaan arvoonsa, en noteeraa. ( jos ihminen ei edes yritä neutraalia lähestymistapaa, keskustele asiallisesti, niin ei minun tarvitse olla tekemisissä)

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   11.3.25 10:01:38

” Sen saat selville kun vaan yksinkertaisesti jätä sen nykyisen negatiivisen elinpiirin muhimaan omissa negaliemissään, ja hankit tilalle (tarvittaessa vaikka ihan fyysisesti muutat) kokonaan uuden elinympäristön, joka koostuu jälkimmäisen tyylisistä ihmisistä. ”

Tämä. Itse muutin 20v sitten ja oli elämäni paras päätös. Vinkujat jäi, tilalle tuli ihanat ystävät. Aikaa se vei toki, että löytyi ihmisiä ympärille, mutta eipähän tartte kuunnella kiukuttelua :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.