Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Fiftarityylin tapahtumat?

Lähettäjä: audrey 
Päivämäärä:   10.3.25 19:19:27

Kesällä tekisi mieli mennä johonkin tapahtumaan, missä voi pukeutua kellomekkoon ja muihin 50-luvun tyylisiin koristeluihin. Mutta vähän hirvittää kun tämäkin on varmaan sellainen harrastus, että pitäisi vähän tietää että miten niissä tapahtumissa kuuluu käyttäytyä ja sössiikö kaiken. Joku sanoi että aika paljon juodaan sit kaljaa, itse en käytä alkoholia ollenkaan niin varmaan sit ärsytän ihmisiä olemassaolollani. Mitä näissä ylipäätään tehdään, ihastellaan autoja ja sit soitetaan jotain tyyliin sopivaa musiikkia?

Re: Fiftarityylin tapahtumat?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   10.3.25 19:38:21

Mikset voisi pukeutua kellomekkoon muualla kuin erityistapahtumissa? Jos laitat hiukset kauniisti ja kauniin mekon, saat todennäköisesti katseita ja ehkä kommenttejakin, mutta positiivisia sellaisia. Suurin osa nimittäin pukeutuu farkkuihin, tylsiin neuleisiin, tätitunikoihin, huppareihin ja T-paitoihin, ja siksi naisellinen pukeutuminen erottuu joukosta.

Lähettäjä: audrey 
Päivämäärä:   10.3.25 19:40:37

Joo siis voinhan mä käyttää milloin vaan tota mekkoa, mutta aattelin erikseen sellaista ihan koko settiä että ihan kaikki kamat on sitten autenttista tavaraa ja olis sit muitakin vastaavasti pukeutuvia paikalla. Silleen että menis niinku naamiaisiin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.3.25 19:54:10

Mobilistit Mommilassa
Hot Rod Rock Show

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.3.25 19:59:34

Suvi-Vintage, Tampere

Lähettäjä: Poseidoni 
Päivämäärä:   10.3.25 20:58:08

En tiedä järjestetäänkö näitä enää, mutta Iisalmessa oli ainakin 2015 sellainen tapahtuma kuin Rockin by the river.

Muutenkin Iisalmessa oon nähnyt paljon jenkkiautoja ja naisia fiftarityyliin kesäisin.

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   10.3.25 21:46:41

Drive In & Rock Nurmeksessa elokuussa, fiftarihenkinen viikonlopputapahtuma. Voi yhdistää Bomban kylpyläloman samalla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.