Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pankin vaihto ?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   10.3.25 10:50:13

Oletko vaihtanut pankkia ja jos niin mistä mihin ? Oliko joku ongelma syynä vai houkutteliko joku asia uudessa pankissa ? Yhdistettiinkö lainoja tai tuliko muuta etua vaihdosta ? Saa suositella omaansa !

Re: Pankin vaihto ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.3.25 11:43:19

Aktiasta vaihdoin Nordeaan 1,5v sitten asuntolainan vuoksi. Olen tykännyt Nordeasta, Aktia oli ihan keskiajalle jämähtänyt.

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   10.3.25 11:45:50

OP jo 30v. Nordeasta on ollut vaan stanallista riesaa, esim. asunto- ja kiinteistökaupat on ihan tuskaa jos toisella osapuolella on Nordea.

Päivämäärä:   10.3.25 12:29:22

^^ Hyvin sujui reilu vuosi sitten nordean kanssa asuntokaupat.

Päivämäärä:   10.3.25 13:56:03

Nordeassa hoitunut aina asiat hienosti! Vuosi sitten kiinteistökauppa viivästyi kolme viikkoa, koska toinen osapuoli OP ei saanut asioita hoidettua kuntoon. Hauskaahan se oli ottaa töistä palkatonta ja ajaa parin tunnin päähän hoitamaan kauppaa, kun voitiin vaan todeta, että OP:n puolelta puuttuu papereita :) Kaupanvahvistaja luonnollisesti otti maksun, vaikkei hommaa saatu hoidettua. Sama ruljanssi sitten kolmen viikon päästä uudestaan.

Lähettäjä: Nollis 
Päivämäärä:   10.3.25 14:56:34

Olen vaihtanut S-Pankki -> Aktia.
Sain niin tylyn viestin S-Pankista, että se sai alkusysäyksen ja lopulta Aktia teki niin paljon paremman tarjouksen asuntolainasta, että vaihdoin sinne.
En oikein itsekään tiedä miksi tuo yksi viesti meni niin ihon alle, ilman sitä todennäköisesti olisin vieläkin tyytyväisesti S-Pankissa (ja maksaisin kalliimpaa asuntolainaa).

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   10.3.25 16:05:11

Itselläni Nordea ja sen edeltäjät toimineet oikein hyvin jo kymmeniä vuosia.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   10.3.25 16:15:32

Op:sta läksin, kun Nordeasta sai hyvän lainatarjouksen. Tämän jälkeen olen joutunut käyttämään Nordean lisäksi op ja S-pankkia, ja Nordea noista paras.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   10.3.25 16:20:49

Mulle eivät OPsta antaneet säästötilille korkoa joten siirryin S-pankkiin.

Päivämäärä:   10.3.25 16:58:41

Saatiin Säästöpankista asuntolaina, joten vaihto Ääspankista sinne. Säästöpankissa mun mielestä isot palvelumaksut, kun Ässällä ei niitä ollut. Muuten ei merkittäviä eroja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.