Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  seksi onko ok?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.3.25 14:32:53

os nyt vain olet sellainen että näet unia, mitä lie ja saat onkun. tavallaan unet tyydyttää sut.
onko ok että uni ja todellisuus sekoittuu? esim joku mökkireissu ja joku herää sun touhuun ja tulee panemaan.
enhän minä sitä theti ajua kun tottunut että unta kaikki.
kun tilanteen tajunnut on inho hirveä. san kommenttia että halusin.
mitä halusin? nukuin omassa pedissä?
minunko vika se on, vapaata riistaa?
een uskalla enää mihinkään mökkirissuile, laivalle, en mihinkään missä vaara että voi nukahtaa.
miten se syyllisyys heitetään mulle. minähän vain nukun

Re: seksi onko ok?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   9.3.25 14:57:38

Viestisi on tosi sekava, mutta jos ymmärsin oikein, joku on siis kesken unien raiskannut sinut ja perustellut tekoaan sillä, että olet unissasi jotain ynissyt ja se muka antaa oikeuden tunkeutua sinuun.

Jos tosissasi et tiedä ja tulet vilpittömästi kysymään täältä, onko nukkuvan raiskaaminen ok, tarvitset holhousta.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.3.25 15:01:00

On tosiaan sekava aloitus. Raiskaus ei ole koskaan ok. Enkä kyllä tiedä ketään, joka niin kuvittelee. Ja onko tuttavapiirissäsi paljonkin raiskaajia?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   9.3.25 15:10:17

Sekava aloitus. Siis käveletkö unissasi toisten punkkaan vonkasnaan ?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   9.3.25 15:20:42

"Viestisi on tosi sekava, mutta jos ymmärsin oikein, joku on siis kesken unien raiskannut sinut ja perustellut tekoaan sillä, että olet unissasi jotain ynissyt ja se muka antaa oikeuden tunkeutua sinuun.

Jos tosissasi et tiedä ja tulet vilpittömästi kysymään täältä, onko nukkuvan raiskaaminen ok, tarvitset holhousta."

Komps komps komps.

Lääkitys paikalleen tai korkki kiinni että viestistä saa selvää !

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   9.3.25 15:26:25

Siis mitä että?
Ai onko ok, että joku tulee raiskaamaan, kun saat orgasmin unissasi vai mitä tässä yritettiin kysyä?

Lähettäjä: fart 
Päivämäärä:   10.3.25 14:36:42

Lähettäjä: kirjoitustyyli
Päivämäärä: 9.3.25 16:58:14

Ihan kuin Lumipuku olisi noussut haudasta... :O

-----------

tämä :D :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.3.25 09:42:10

onko lisää kommentteja kellään?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.3.25 09:46:51

onkku onava!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.3.25 09:51:43

Oisko niitä selvennyksiä aloittajalla?

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   11.3.25 09:55:39

Niin, kaksipiippuinen juttu. Pitäisi ehkä tietää enemmän.

1. Raiskaus on aina kielletty. Seksin pitää olla suostumuksellista.

2. Entä jos toinen on luullut saaneensa suostumuksen? Eli esim. luullut sinun olevan hereillä? Oletko ehkä jopa ääneen sanonut jotain? Tämä tuli mieleen, koska itse saatan välillä kuulemma puhua ihan selvästi ja fiksuja unissani. Lisäksi olen usein seksin aikana silmät kiinni ja keskityn nauttimaan. Eipä siinä toinen voi tietää olenko hereillä vai en.

Toki on myös eri asia, että olitko yksin jossain huoneessa ja sängyssä ja joku vaan tuli sinne vai nukuitko jonkun toisen vieressä? Ja se toinen vieressä ehkä luuli että teet tuon tarkoituksella?

Joka tapauksessa puhuisin suoraan toisen osapuolen kanssa, että mitä oikein mietti? Ja kertoisin mille tuntuu.

Ja noh, jos itsellä tulis öisin orkkuja, niin mökkireissuille lähtisin kyllä vain jos saisin oman huoneen. Ihan vain ettei tarttis nolostella ja miettiä, kuka on kuullut mun voihkinnat yöllä. Se on kiusallista muillekin.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.3.25 10:53:08

Ei ole ok. Ja kyllä sen eron huomaa, jos kesken unen joku tulee raiskaamaan.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   11.3.25 10:59:14

Siis kysytkö oikeasti, onko raiskaus ok? Ei todellakaan ole, ikinä, missään tilanteessa. Jos toisen suostumus on vähänkään epäselvä, se ihminen jätetään rauhaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.