Lähettäjä: Puff
Päivämäärä: 10.3.25 14:55:20
"Lähettäjä: hete
Päivämäärä: 10.3.25 14:39:19
Ah,välillä käy mielessä että olis edes joku nettisuhde tai jotain jota lämmitellä.. Olen siis parisuhteessa oleva mies ja kaikki hyvin mutta välillä kaipaisi enemmän jännitystä. Varsinkin näin keväällä :) Enkä siis mitään oikeaa "sivusuhdetta" kaipaa mutta piristävää jututustelua, flirttiä ja haaveista & toiveista juttelua."
Sinulle sama kysymys kuin aloittajalle, eli eikö sitä omaa suhdetta voisi parantaa? Mikä on vialla, jos itse valitun naisen kanssa ei voi jutella haaveista ja toiveista? Vai sen nettisalarakkaanko ajattelit sisällyttää niihin haaveisiin ja toiveisiin? Tai miksi oman kumppanin kanssa ei voisi hankkia jännitystä? Toki se vaatii jotain muutakin kuin että katsotaan telkkaria sohvalla ja tehdään asiat niin kuin on aina ennenkin tehty.
Entä oletko itse tehnyt kaikkesi, jotta kipinä säilyy nykyisessä suhteessasi, ettet siis ole itse osasyyllinen siihen, että on liiankin tasaista? Huolehditko ulkonäöstäsi (hiukset, parta, hygienia, pukeutuminen, painonhallinta) yhtä hyvin kuin deittaillessanne? Vietkö naistasi treffeille niin kuin ennen? Onko teillä romantiikka-aikaa ilman lapsia ja kännyköitä? Jos vastaus on ei, niin eihän sitten ole ihmekään, että suhteesta tulee tylsä. Toki naisella on yhtä lailla vastuu.
|