Lähettäjä: Sintti
Päivämäärä: 9.3.25 13:41:57
Olen pitkässä parisuhteessa ja ihastuin muutama vuosi sitten ystävääni ihan kamalalla rytinällä ja puskista. Olihan se ihanaa ja on vieläkin vaikka aika raastavaa kun suhteemme ei ihastuksesta miksikään etene. Tästä on jo muutama vuosi kun tämä ystäväni suuteli minua ja se oli menoa. Häkellyin myös siitä kun sain häneltä syntymäpäivälahjaksi aika arvokkaan sydän riipuksen ja sen antaessaan hän sanoi, että olet minulle enemmän kuin ystävä. Minun miehelleni sekä hänen miehelleen on ok, että harrastamme seksiä ymv enkä todellakaan tiedä onko tässä kyse pettämisestä koska ainakin minun puoleltani on niin voimakasta ihastumista, että järki meinaa lähteä. Olemme usein puhuneet mikä olisi kiva paikka asua ja minkälaista yhteisessä kodissamme olisi, enkä tiedä kuinka paljon näissä puheissa on vitsiä. Minulla on lapsia jotka asuvat vielä kotona eli senkään puoleen ero ei ole mitenkään ajankohtainen. Kai minä rakastan miestäni vaikka kaipaankin parisuhdetta jossa asioita tehtäisiin yhdessä ja kumpikin osallistuisi arjen asioiden hoitamiseen. Mieheni kanssa asumme samassa asunnossa, mutta en tiedä onko meillä lasten lisäksi muuta yhteistä. Emme juurikaan riitele tai vastaavaa, mutta jotenkin tuntuu, että elämme kumpikin omia elämiämme mihin toinen ei pahemmin kuulu.
|