Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen ajanut hiukseni pois 30 vuoden ajan

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   8.3.25 19:53:49

Olen ajanut hiukseni pois 30 vuoden ajan aina kun ne ovat kasvaneet puolen sentin tai sentin mittaisiksi. Kone maksaa kolmekymppiä, kestää kymmenen vuotta ja ajeleminen on nopeaa.

Kukaan ei ole koskaan hiuksettomuuttani vuosikymmenten aikana kommentoinut, joten erityisen häiritsevää se ei liene.

Miksiköhän niin harvat tekevät tämän ratkaisun? Naisista ei juuri kukaan.

Re: Olen ajanut hiukseni pois 30 vuoden ajan

Lähettäjä: Kaunistus 
Päivämäärä:   8.3.25 20:03:35

Tosi kiva jos päässä on arpia tai luomia.
Ei kaikilla ole kaunista kaljua joka vielä sopisi.
Talvella hiukset lämmittävätkin yllättävän hyvin.

Lähettäjä: Paa 
Päivämäärä:   8.3.25 20:06:18

Minusta on outoa, kun moni tuntuu pitävän kaljuutta jotenkin hassuna ja rumana. Minusta kalju tai millin siili sopii monelle. Monelle kaljuuntuvallekin sopisi minun mielestäni paremmin kalju pää kuin se, että hiuksetonta kohtaa yritetään peitellä kampaamalla hiuksia sen päälle.

Kaljuihin ja lyhyttukkaisiin naisiin liitetään usein ikäviä mielikuvia. Jos osaisin olla täysin välittämättä muiden mielipiteistä, ajaisin itsekin tukkani ihan lyhyeksi. Valitettavasti en jaksaisi kuunnella niitä "miksi haluat näyttää mieheltä/lesbotukka/raivofeministi" -kommentteja, joita lähipiiriltäni varmasti irtoaisi. Jostain syystä toisten hiukset tai hiuksettomuus aiheuttavat kovin suuria tunteita joissakin ihmisissä.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   8.3.25 20:08:00

Sen verran pitkät hiukset, että ne saa poninhännälle. Helppo, halpa ja nopea normaalisaksilla itse katkaista lyhyemmäksi kerran, kaksi vuodessa.
T. nainen

Jos olisin mies, tekisin kuin aloittaja.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   8.3.25 20:08:22

Itse koen, että kalju sopii vaan kaljuuntuville.

En ole, niin tökerö, että sanoisin kenellekään, että näyttää rumalta.

Ehkäpä siksi niistä ei kuule kommentteja.

Lähettäjä: Vee 
Päivämäärä:   8.3.25 20:15:10

Meillä suomalaisilla naisilla ja miehillä ei ole mitenkään kaunis pään rakenne verrattuna vaikka afrikkalaisiin. Miehistä tulee kaljuina helposti semmosia läskipäitä ja nainen rinnastetaan heti rekkalesboksi. Miehet vanhenevat silminnähden kaljuina enkä muutenkaan tykkää hivellä kaljua. Tyynyliinatkin aina rasvaiset kaljuilla.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   8.3.25 20:26:25

Minusta kalju on ruma. Siksi.

Lähettäjä: nainen 
Päivämäärä:   8.3.25 22:30:28

Oi kun olisi pokkaa ajella kaljuksi. Tai edes ihan siiliksi. En tykkää hiuksista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.3.25 22:34:55

Kalju+silmälasit näyttävät useimmilla ihmisillä ihan hemmetin rumilta. Ponnari ja keittiösakset on ihan yhtälailla halpa ratkaisu.

Lähettäjä: Nainen 
Päivämäärä:   9.3.25 03:05:47

Minusta kalju tai siili voi olla seksikäskin. Ihan muut asiat vaikuttavat kumppanin valinnassa.

Lähettäjä: Etsivä 
Päivämäärä:   9.3.25 05:57:23

Ennen joulua tein saman ratkaisun ja nyt on max 2cm sänki. Parasta ikinä. Ja olen myös nainen ja ihan hetero. Eikä tunnu vaikuttavan esimerkiksi miesten kiinnostuksen määrään laskevalla tavalla.

Lähettäjä: wii 
Päivämäärä:   9.3.25 06:43:50

Ponnari ja keittiösakset- linjalla olen mennyt vuodesta 1999 (silloin kävin siis viimeeksi kampaajalla). Hiusten laittamiseen menee aamulla muutama minuutti, siisti poninhäntä tai nuttura. Sama kumppani ollut koko ajan, joten ei tarvetta pohtia hiuksia sen kannalta, herättääkö kiinnostusta muissa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.