Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten seksi on muuttunut suhteessasi?

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   8.3.25 19:04:14

Kerro suhdestatuksesi (seurustelu, avoliitto, naimisissa ja asutteko yhdessä), suhteen kesto ja se, miten seksielämä on muuttunut suhteessasi. Onko määrä lisääntynyt, vähentynyt vai pysynyt samana kuin aiemmin (voit itse määritellä, mitä tarkoittaa aiemmin)? Onko jotain muuta muuttunut?

Itselläni suhde on kestänyt 8 vuotta, josta naimisissa n. 3 vuotta. Ekoina kuukausina en saanut orgasmeja enkä ollut saanut niitä ikinä kenenkään miehen kanssa ennen tätä miestä, mutta sitten kun se ensimmäinen tuli, olen siitä lähtien aina saanut suuseksillä n. 10 - 15 minuutissa. Kyllähän se seksiä paransi, vaikka se oli hyvää jo ennestään. Muutenkin nautin seksistä vielä enemmän kuin silloin aluksi, varmaan koska suhde on muutenkin niin hyvä. Intohimo ei ole lopahtanut mihinkään, mistä olen tosi onnellinen.

Seksiä on yleensä n. 3 - 4 krt/vko ja se on mielestäni sopiva määrä.

Re: Miten seksi on muuttunut suhteessasi?

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   8.3.25 19:08:53

Yhtä hyvää on ollut aina, nuoruuden harjoitteluja lukuun ottamatta. Kun lapset aikuistui ja muutti pois, meno on ollut villimpää ja parasta, siis vasta 50 ikävuoden jälkeen. Välillä on tietysti hiljaisempia kausia, mutta tänä talvena peitto on taas heilunut vähintään kerran viikossa.

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   8.3.25 21:06:45

Kakkonen on nyt ykkönen.

Lähettäjä: Syrppy 
Päivämäärä:   8.3.25 21:31:23

Ollaan seurusteltu viisi vuotta. Ekat pari vuotta seksiä oli melkeinpä joka ilta, koska alkukiima ja elämäntilanteet mahdollistivat sen. Nykyään 2 kertaa kuussa, koska mies on niin umpiväsynyt työstään, että ei jaksa iltaisin. Aamuisin häntä huvittaisi, mutta molemmilla on varhaiset aamuherätykset, joten pitäisi jaksaa herätä tosi aikaisin, että ehtisi touhuta. Paskamaista, mutta kai meillä taas joskus on enemmän aikaa. Viikonloppuisin on jaksamista ja aikaa, mutta miehen on vähän pakko käydä joka toinen viikonloppu katsomassa, miten hänen vanhat vanhempansa pärjäävät. Lähtee perjantaina heti töiden jälkeen ja palaa sunnuntai-iltana, jolloin seuraava työpäivä jo painaa mieltä eikä tee mieli seksiä.

Olemme siinä mielessä erilaiset, että minulle seksi on mukava pakohetki arjesta ja sytyn nopeasti. Mies taas ei pysty innostumaan, jos häntä stressaa jokin. Seksi on kyllä helkkarin hyvää ja on ollut alusta asti, meillä on ihanaa yhdessä. Olisipa vain vähän useammin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.