Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuka ostaa Kokkikartanon ruokia?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   8.3.25 10:33:47

Mä en vaan tajua miksi joku haluaa ostaa niitä ylikalliita ruokia kerta toisensa jälkeen.

Re: Kuka ostaa Kokkikartanon ruokia?

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   8.3.25 10:39:59

Minä. Ovat vähän parempia valmisruokia kuin ihan halvimmat, joten jos jotain valmista pitää ostaa, on heidän ruuat yksi vaihtoehto.

Lähettäjä: tellu 
Päivämäärä:   8.3.25 10:41:28

Ihan parhaita, muita en ikinä osta silloin harvoin kun valmisruokaa ostan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.3.25 10:43:27

Taas tämä.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   8.3.25 11:01:31

Miksen ostaisi? Ostan valmisruokia varsin harvoin, ja silloin kun ostan, haluan, että ne maistuvat muultakin kuin aaltopahvilta. Eikä noissa ole pahemmin lisäaineita.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   8.3.25 11:03:31

Niissä on käytetty oikeaa voita ja kermaa. Siksi.
Kasviöljyllä tehty ruoka ei maistu miltään.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   8.3.25 11:35:53

En maksa perunoista tai makaronista sellaisia hintoja.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.3.25 11:41:08

En ole koskaan ostanut, joten mausta en tiedä. Ihmettelen heidän mainoksiaan; miksi masentuneella äänellä kuvaillaan täysin harmaita annoksia.

Yleensä ruokamainokset pyrkivät olemaan herkullisia, värikkäitä ja runsaan houkuttelevia.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.3.25 11:44:38

Minä, koska aina ei ehdi tai jaksa tehdä itse ruokaa ja Kokkikartanon ruoat ovat paljon parempia kuin monet muut valmisruoat. Kokkikartanon ruoissa kaikkea ei ole pilkottu pieneksi silpuksi ja ylikypennetty tahmeaksi mössöksi, niissä on käytetty oikeaa kermaa ja voita eikä mukana ole mitään turhia lisäaineita. Siksi.

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   8.3.25 11:48:37

Valmiista pinaattikeitoista Kokkikartanon on ihan omalla tasollaan, kiireisenä etäpäivänä en ehdi itse tekemään.

Noin niinkuin muutenkaan en koskaan osta jotain ruokaa tai ruokatarviketta siksi, että se olisi halpa tai halvempi. Ostan hyvää, enkä syö mielestäni pahaa. Silloin tulee myös vähemmän hävikkiä. En myöskään osta laputettuja tuotteita, koska ruokasuunnitelma saattaa muuttua (ei olekaan nälkä, tai tulee joku meno minkä yhteydessä käy syömässä, tai joku ruoka riittääkin useammalle syömäkerralle) eikä sitten tule päivämäärä vastaan liian pian. Lisäksi jätän laputetut heille, keille se alennus on tarpeen, mulla on varaa ostaa suomalaiset entrecoteeni normihinnalla.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   8.3.25 11:51:43

Niiden pinaattikeitto on hyvää. Ostan välistä evääksi jos en edi tehdä ruokaa.

Päivämäärä:   8.3.25 12:10:05

"Niissä on käytetty oikeaa voita ja kermaa. Siksi.
Kasviöljyllä tehty ruoka ei maistu miltään."

Juu jos on pas ka kokki niin voihan sen ruuan maun "korjata" voilla ja kermalla.

Mä olen tottunut käyttämään ruuassa mausteita jos jotakin. Joskus kun olen ostanut Kokkikartanon valmisaterioita, niin ne todellakin ovat maistuneet rasvalle. Ja se ei ole kehu. Ihmekös että ihmiset ovatkin niin lihavia kun tuollainen roska kelpaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.3.25 12:10:47

Jos ostan valmista niin aina Kokkikartano. Laadukkaat raaka-aineet nyt vaan maksaa.

Lähettäjä: öö 
Päivämäärä:   8.3.25 12:14:14

"Juu jos on pas ka kokki niin voihan sen ruuan maun "korjata" voilla ja kermalla."

Et taida ymmärtää miten ihmis ruumis toimii.

Päivämäärä:   8.3.25 12:17:31

Jos valmisruokia ostan niin aina kokkikartanon. Saarioiset ja atriat maistuu pahalta.

Päivämäärä:   8.3.25 12:19:39

No mitä se vähemmän paska kokki laittaa sapuskaansa?

Päivämäärä:   8.3.25 12:24:00

Minä. Ovat parempia kuin valmisruuat keskimäärin ja hyvänmakuisia.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   8.3.25 12:35:41

Ostan! Valmisruuista syön vain Kokkikartanoa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.3.25 12:57:25

Meillä ostetaan valmisruokaa ehkä kaksi-kolme kertaa vuodessa.
Ja niihin on vain neljä vaihtoehtoa; Kokkikartanon kaalilaatikko tai pinaattikeitto, ja Saarioisten maksalaatikko tai veriletut.

Lähettäjä: eeliö 
Päivämäärä:   8.3.25 19:07:24

Kokkikartanon kinkku-ananaspasta oli lempparini, mutta lähimarketeista sitä ei ole saanut moneen vuoteen. :(

Päivämäärä:   8.3.25 19:11:59

Broileripasta on mun suosikki samoin lohikeitto.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   8.3.25 19:19:16

En enää tai siis en moneen vuoteen.
Aivan paskaksi meni, kun laajensivat valtakunnalliseksi.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   8.3.25 19:23:20

Valmisruuista parhaat on kokkikartanon. Sitä kyllä mietin miksi fetakasviskiusauksen reseptiä muutettiin, tää uusi ei ole läheskään yhtä hyvää kuin alkuperäinen.

Lohipasta, fetapinaattipasta ja kinkkukiusaus on mun suosikit. Kaalilaatikko myös hyvää.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   8.3.25 19:23:42

Varmaan kerman ja voin makuun tottuneelle maistuu. Itselleni ei. Aina jos ostan valmisruuan, ostan Mäkitalon kana-tacosalaatin. Joskus olen maistanut Kokkikartanon valmisruokia ja oli liian rasvaisia omaan makuun. Makuaisti tottuu kaikkeen.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.3.25 19:45:51

"Et taida ymmärtää miten ihmis ruumis toimii."

No ruumis ei toimi kyllä mitenkään :D

Lähettäjä: Miu 
Päivämäärä:   8.3.25 19:49:15

Me ostetaan aika usein purjehdusreissulle: helppo tyrkätä uuniin lämpenemään kun itse on kannella, ovat tarpeeksi isoja usealle syöjälle ja maku valmisruoista paras.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   8.3.25 19:57:55

Mun mielestä jotkut on ihan hyviä. Mies ostaa aika usein niitä isompia paketteja. Jotkut Saarioisten isot laatikot esim. on niin pahoja, että pitänyt heittää roskiin. Kokkikartanot maistuu lapsillekin.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   8.3.25 20:12:28

Saarioisella esim. se uusi iso kanapasta, kastike on päällä ja pastat pohjalla yhtenä klimppinä. Vaikea sekoittaa. Kokkikartanon ruuat valmiiksi sekoitettuja.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   8.3.25 20:44:06

Me. Jos joskus harvoin valmisaterioita ostetaan, niin kokkikartanolla on edes vähän syötävämpää kuin keskimäärin. En näe ylihintaisuutta siinä, jos maksaa siitä että ruoka on ylipäätään syötävää. Halvimmat on yleensä aika kamalia kaikilta ominaisuuksiltaan, eli halpanakin totaalisen ylihintaisia kelvottomaan laatuunsa nähden. Jos haluaa säästää rahaa, ei osta valmisaterioita. Jos ostaa valmisaterian, niin maku ja koostumus on paljon olennaisempi kuin hinta.

Päivämäärä:   8.3.25 21:07:24

Meitsi

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   8.3.25 21:12:10

Ainoita valmisruokia, mitä voin syödä. Hinta ei määrittele valintaa mitenkään. Ruoan kuuluukin maksaa!

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   8.3.25 21:29:42

”Minä. Ovat vähän parempia valmisruokia kuin ihan halvimmat, joten jos jotain valmista pitää ostaa, on heidän ruuat yksi vaihtoehto.”

Lähettäjä: Ostan 
Päivämäärä:   8.3.25 21:36:44

Ostan jos on -60%. En osta yleensä valmisruokia edes noin halvalla mutta Kokkikartanon ruuat ovat melkein parhaita valmisruokia. Hyvä vaihtoehto olla pakkasessa jos tulee kiire päivä. Kehtaa syöttää lapsellekin.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   8.3.25 21:38:50

Kyllä ne on ihan hyviä. Jos töihin pitää käydä ostaa jotain nii mielummin maksan kokkikartanosta ku otan jonkun paskan mikä jää syömättä.

Lähettäjä: Kop 
Päivämäärä:   8.3.25 22:12:00

Töihin tulee ostettua evääksi. Esimerkiksi se kebab-annos on ihan sikahyvä ja lihapullat, muusi + puolukkahillo.

Lähettäjä: downshift 
Päivämäärä:   8.3.25 22:16:37

Ostan ihan mielelläni -60% ilta-alesta, ovat pääsääntöisesti hieman parempia kuin monet muut valmisruuat. Näitä kun on pystypakastimen yksi lokero täynnä niin on kätevä napata esim. töihin tai reissuun lounaaksi, tai ihan vaan kotona ruuaksi jos ei huvita kokkailla.

Päivämäärä:   9.3.25 07:54:51

Ostan pinaattikeittoa. Se on erinomaista.

Päivämäärä:   9.3.25 09:30:57

"Juu jos on pas ka kokki niin voihan sen ruuan maun "korjata" voilla ja kermalla"

Pas kan kokin tunnistaa siitä ettei se käytä voita ja kermaa.

Päivämäärä:   9.3.25 09:31:42

Pas kan kokin tunnistaa siitä ettei se käytä voita ja kermaa

Nimenomaan näin!

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   9.3.25 10:29:32

Kokkikartanolla ehdottomasti parhaat einekset! Ostan! Lohikeitto, pinaattikeitto, fetapinaattipasta, vuohenjuustopasta, kalaleike, kiovan kana jne ihan parhaita!

Lähettäjä: U 
Päivämäärä:   9.3.25 10:41:15

Kerran ostin sitä lohikiusausta. Kalaa oli ehkä ruokalusikallinen yhteensä. En oo toista kertaa ostanu. Kinkkukiusausta ostin ja vähän sitä kinkkuakaan siellä oli.

Päivämäärä:   9.3.25 11:18:35

U, en minäkään osta lohi enkä kinkkukiusausta vaikka muuten saatan kokkikartanon tuotteita joskus ostaakin koska kiusausta on helppo tehdä itsekin.
1kg pussi Peruna-sipulisekoitusta isoon teflonvuokaan ja päälle kolme rasiaa a' 240g hätälän maustamattomia lohifileesuikaleita ja kalamaustetta ja vielä toinen 1 kg Peruna-sipulisekoitus pussi kalojen päälle sekä 4 prk Kippari savujuusto ruokakermaa.

225 C° 1h15 min.

Lähettäjä: Hk 
Päivämäärä:   9.3.25 12:03:11

Lohikeitto on hyvää! Kerran erehdyin ostamaan toisen merkin lohikeittoa halvemman hinnan takia. Virhe. Oli harmaata vettä, kovia perunan palasia ja kaiken huippuna löysin koko astiasta yhden pienen lohipalan. Oli pahaa.

Lähettäjä: Lohi 
Päivämäärä:   9.3.25 12:39:08

En ole hetkeen ostanut, mutta ainakin ennen oli lohikiusauksessa isoja paloja lohta.

Eipä nuo ruuat nyt niin kalliita ole, jos vertaa vaikka lounasruokaloihin. 10€ menee helposti lounaaseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.