Lähettäjä: Nolous
Päivämäärä: 7.3.25 22:11:34
Minulla ei ole mobilepayta. Pitääkö mobilepaylla maksaessa tietää maksun saajan nimi?
Kaverini A myi fb-kirppiksellä yhtä tavaraa ja kaverini B oli kommentoinut ”saako sovittaa”. A ja B eivät tunne toisiaan. Sattumalta näin tuon A:n myynti-ilmon ja B:n kommentin. Kommentoin siihen, että näen B:n viikonloppuna ja voin hakea tavaran sovitukseen A:lta ja viedä B:lle. Molemmille tämä sopi ja kävin tänään töiden jälkeen hakemassa tavaran A:lta. Hän sitten sanoi, että jos tavara sopii, niin voin antaa A:n numeron B:lle ja B voi maksaa mobilepaylla.
Vasta nyt tuli mieleen, että pitääkö minun osata kertoa A:n koko nimi, että B voi maksun tehdä?
Ollaan tunnettu A:n kanssa ala-asteelta lähtien. Oltiin yläasteella, kun saatiin ekat kännykät ja A:n numero on tallennettuna puhelimeeni hänen tyttönimellään. A on ollut 15 vuotta naimisissa, mutta en muista hänen sukunimeään ihan varmasti. Facessa sekä A että puolisonsa ovat Etunimi Toinen nimi, joten sieltäkään en voi sukunimeä luntata. Katsoin fonectasta, mutta kaverin numero oli salainen.
Voinko antaa B:lle vain A:n numeron ja mobilepay maksu onnistuu sillä vai pitääkö minun laittaa A:lle viesti ja kysyä, mikä hänen nykyinen sukunimensä on (noloa, etten muista).
|