Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Biotiini forte olen koekaniini

Lähettäjä: heps 
Päivämäärä:   7.3.25 17:05:18

Tilasin biotiini forte jauhetta itselleni joka siis tarkoitettu hevosille, koirille ym. Joskus olen jotain vastaavaa käyttänyt ja hiukset kasvoi silloin kohisten, nyt ovat ohentuneet ja kokeillaan jos taas toimisi.

Re: Biotiini forte olen koekaniini

Lähettäjä: 5 
Päivämäärä:   7.3.25 17:08:18

Mäkin käytin joskus 10 vuotta sitten tuollaista samaa ainetta, hiukset kasvoi todella hyvin. Mutta.... Sitten yritin löytää sitä uudestaan. En löytänyt samaa tuotetta mistään enää, enkä muista mitä merkkiä se oli! Kuitenkin mehun kanssa se oli vähän makeaa juotavaa ja sekoittui hyvin, sai helposti alas.

Kunnes... ostin sitten jotain jonka luulin olevan sitä samaa. Hyvä ettei oksennus lentänyt kun maistoin sitä mehun kanssa!! Se oli nimittäin todella pahaa. Annoin kaverille, jolla on koiria ja hevosia. :D Enkä ole sen jälkeen koskenut biotiiniin.

Joten, kerro aloittaja jos tuo oma tuotteesi on hyvää, niin haen sitä itsekin sitten. Valmistajan nimi kiinnostaa...

Lähettäjä: heps 
Päivämäärä:   7.3.25 17:12:58

Vitabalans on valmistaja

Lähettäjä: 5 
Päivämäärä:   7.3.25 17:46:21

Se oli juuri tuo purkki joka maistui ihan kamalalta!! Kerro sitten mitä mieltä sinä olet... :D

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   7.3.25 17:56:08

Joku just toisessa ketjussa kertoi, että näillä maksa sanoo pian poks...Itsekkin tätä nimittäin just testaan..🤔

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   7.3.25 18:00:53

Lähettäjähuoh

Päivämäärä7.3.25 17:56:08

Joku just toisessa ketjussa kertoi, että näillä maksa sanoo pian poks...Itsekkin tätä nimittäin just testaan..

En kyllä löytänyt tuollaista ketjua.

Lähettäjä: rm 
Päivämäärä:   7.3.25 18:11:50

Minä söin tuota valmistetta joskus tabletteina aika kauan, olisiko 1,5 vuotta, mutten huomannut mitään eroa minkään karvojen kasvussa. Ihan turha valmiste minulle. No, ehkä minulla ei sitten ollut biotiinista puutetta.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   7.3.25 18:14:47

Biotiini Forte tabletteja voidaan antaa kuurina karvanvaihdon yhteydessä sekä näyttelyihin valmistauduttaessa. Se sopii myös jatkuvaan käyttöön esimerkiksi koti- ja raakaruokavalion sinkkilisänä.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   7.3.25 20:53:40

Lähettäjä: hmm
Päivämäärä: 7.3.25 18:00:53

Lähettäjähuoh

Päivämäärä7.3.25 17:56:08

Joku just toisessa ketjussa kertoi, että näillä maksa sanoo pian poks...Itsekkin tätä nimittäin just testaan..

En kyllä löytänyt tuollaista ketjua.

Re: Nivelrikon hoito

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 5.3.25 16:37:32

Hmm: Jep, varsinkin kun eläintuotteiden epäpuhtauksista mäjäyttää maksansa paskaksi.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   7.3.25 21:48:25

Ihanko tosissaan vedätte tyytyväisinä eläinten tuotteita, kun juuri ja juuri keskustelu eläinruuan aiheuttamista vakavista sairastumisista on alkanut hiljentyä :D

Harmi, kun tällaisia sitten hoidetaan vielä julkisista varoista.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   7.3.25 22:16:41

Suositellaan annettavaksi vähintään 4-6 viikon kuurina, jolloin turkki ehtii uusiutua

Lähettäjä: emmi 
Päivämäärä:   8.3.25 08:33:29

Päivämäärä7.3.25 21:48:25

Ihanko tosissaan vedätte tyytyväisinä eläinten tuotteita, kun juuri ja juuri keskustelu eläinruuan aiheuttamista vakavista sairastumisista on alkanut hiljentyä :D

Harmi, kun tällaisia sitten hoidetaan vielä julkisista varoista.

Söin varmaan kymmenen vuotta sitten ainakin vuoden tuotetta ja kyllä tuli tuuheat hiukset, ihmisten vastaavalla ei ollut mitään vaikutusta. Hengissä ja terveenä olen. Hiukset ovat ohentuneet ja pitääkin aloittaa sama kuuri uudestaan.Sinun ajatuksen mukaan julkisista varoista ei myöskään tulisi hoitaa alkoholin aiheuttamia sairauksia eikä liikalihavuuden, jos syöt itsesi sairaaksi niin voi voi.

Päivämäärä:   8.3.25 08:42:56

emmi: Ne alkoholin ja ruuan aiheuttamat haitat tulevat sentään ihmisille tarkoitetuista tuotteista, joita valvotaan ihmisille tarkoitettujen elintarvikkeiden säädöksillä. Montako tapausta muistat, jossa ihmisiä olisi kuollut tai sairastunut vakavasti ihmisille suunnattujen elintarvikkeiden hermomyrkkyihin?

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   8.3.25 08:51:53

Tuplapiste, nopealla googlauksella alkoholiin kuolee yli 1500 ihmistä Suomessa vuosittain. Lähde THL, ei tarvitse olla muistin varassa.

Päivämäärä:   8.3.25 08:53:31

Ovat silti tahallaan itseaihetettuja eli sinun logiikan mukaan niitä ei julkisista varoista tulisi hoitaa. Niinkuin kerroin olen syönyt kyseistä eläimille tarkoitettuja tuotetta pitkään ja vaikutus oli positiivinen. Veikkaan että aika moni muukin kyseisiä tuotteita on käyttänyt enkä ole kuullut vakavista haittavaikutuksista, linkitä toki jos sellaista tietoa löytyy kyseisestä aineesta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.3.25 08:55:24

Ihmisille tarkoitettu nikotiini on edullista. Mikä syy että haluat käyttää eläinten valmistetta?

Lähettäjä: ööö 
Päivämäärä:   8.3.25 09:08:16

Lähettäjä.

Päivämäärä8.3.25 08:55:24

Ihmisille tarkoitettu nikotiini on edullista. Mikä syy että haluat käyttää eläinten valmistetta?

???? Miksi joku käyttäisi nikotiinia otsikossa olevan tuotteen sijaan??

Päivämäärä:   8.3.25 09:13:01

emmi: Moni käyttää alkoholia ja syö karkkia ilman haitallisia vaikutuksia. Sun logiikka?

https://yle.fi/a/3-10714892
https://yle.fi/a/3-9272167
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/
ravintolisien-haitat-voivat-yllattaa/
https://yle.fi/a/3-11764356
https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/ohjeita-
kuluttajille/takaisinvedot1/ravintolisissa-matriinia/

Teidän google ei ilmeisesti toimi, joten siinä parit linkit liittyen ihmisille tarkoitettuihin ravintolisiin ja niiden sisältämiin epäpuhtauksiin. Esimerkiksi tuo matriiniasia selvisi, koska matriinia löytyi lääkeyhtiön omassa, täysin vapaaehtoisessa laadunvalvonnassa heidän ravintolisissään käyttämästä salmiakista ja tämä käynnisti useita takaisinvetoja. Sen sijaan elintarvikeyhtiöt (mm. Fazer) viis veisaa heidän tuotteistaan löytyneestä matriinista, eikä takaisinvetoja tehty (https://yle.fi/a/74-20048138). Jos ihmisille tarkoitettujen elintarvikkeiden laadunvalvonta ja elintarvikeyhtiöiden kiinnostus asiaa kohtaan on tätä luokkaa, mitä luulette sen olevan eläintuotteiden kohdalla?

Päivämäärä:   8.3.25 09:27:25

Lähettäjä..

Päivämäärä8.3.25 09:13:01

emmi: Moni käyttää alkoholia ja syö karkkia ilman haitallisia vaikutuksia. Sun logiikka?

Kuten moni käyttää kyseistä tuotetta ongelmitta, mutta jos kummastakin sairastuu eläimille tarkoitetusta tuotteestai tai alkoholista, karkeista ym ja on lihava niin ei hoideta sinun logiikan mukaan. Nuo mitä linkitit on ihmisille tarkoitettuja ravintolisiä joita myydään luontaistuotekaupoissa. Yhdessäkään ei ollut mitään kyseisestä tuotteesta ja kuten olen jo kertonut olen syönyt otsikossa mainittua tuotetta pitkään ilman ongelmia mutta hyötyä on kyllä ollut.

Päivämäärä:   8.3.25 09:36:17

Edelleen:
1) Se, että yksi selviää ydinpommista, ei tarkoita, että ydinpommi on turvallinen ja kaikille suositeltava.
2) Eläintuotteiden valvonta on heikompaa kuin ihmisille tarkoitettujen elintarvikkeiden.
3) Linkittämieni artikkeleiden mukaan epäpuhtauksia löytyy useista ihmisille tarkoitetuista elintarvikkeista. Vaikka en linkittäisi artikkelia liittyen johonkin tiettyyn valmisteeseen, se ei tarkoita, että ko. valmiste olisi täysin turvallinen. Ja se, ettei johonkin tiettyyn eläintuotteeseen liittyen satu olemaan vastaavaa artikkelia, voi johtua juurikin siitä, ettei kyseisestä tuotteesta ole epäpuhtauksia tarkasteltu, koska sitä ei vaadita (alan tuntea itsenikin jo tyhmäksi tämän saman asian hokemisesta).
4) Myyntipaikka ei vaikuta tuotteen laadunvalvontaan tai sen sisältämiin epäpuhtauksiin.

emmillä ei näköjään äo ole kovin kummoinen, joten jätän keskustelun tähän. Muiden kanssa voin vielä keskustelua jatkaa, jos jotain järkevää joku jaksaa tänne kirjoittaa.

Päivämäärä:   8.3.25 09:43:46

No nyt iski tuplapisteelle kiukku :D Antaa tosiaan olla. P.s toivottavasti et syö karkkia, et käytä alkoholia, etkä syö mitään epäterveellistä koska sinun mukaan se, että yksi selviää ydinpommista, ei tarkoita, että ydinpommi on turvallinen ja kaikille suositeltava.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.