Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Liittymän kilpailutus, pitääkö maksaa uusi sim

Lähettäjä: Nalle 
Päivämäärä:   7.3.25 08:34:12

Olin telian asiakas. Hinta nousi, joten vaihdoin moi mobiiliin että rupeavat laittamaan parempia tarjouksia. Moi lähetti uuden silmin josta tuli 5 e lasku, eräpäivä reilun viikon päästä. Sim ei ole vielä tullut postissa. No telia rupesi laittamaan tarjouksia, josta hyväksyin yhden. Kysyin telian asiakaspalvelijalta että pitääkö minun maksaa nyt tuo uusi sim moille, josta lasku tullut. Jota en siis ole kerinnyt käyttää. Myyjä sanoi että ei, että siinä on joku kahden viikon kuluttajasuojaaika. Onko kellään kokemusta, onko näin?

  Re: Liittymän kilpailutus, pitääkö maksaa uusi sim

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.3.25 08:38:46

En osaa auttaa sen kans, että miten tuon kuuluisi mennä, mutta Elisa laitto mulle kans simmistä laskun vaikken sitä ottanutkaan käyttöön. Maksoin kun en jaksanut alkaa selvittään sen enempää.

  Re: Liittymän kilpailutus, pitääkö maksaa uusi sim

Lähettäjä: Pipsa 
Päivämäärä:   7.3.25 11:18:58

Ei tarvitse maksaa. Usein tulee uusi lasku, jossa summa on 0 euroa

  Re: Liittymän kilpailutus, pitääkö maksaa uusi sim

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.3.25 12:16:10

Itse ainakin sain rahani takaisin moilta kun olin sen simmin jo ehtinyt maksaa, mutta jatkoinkin elisalla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.