Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naapuri jättää hajun hissiin

Lähettäjä: jut.. 
Päivämäärä:   6.3.25 18:31:39

YÖK! Kun naapuri on mennyt hissillä niin siellä haisee niin pahalta että pakko mennä portaita. Mitä tälle voi tehdä? Asunnosta ei tule hajua, nuuskaisin postiluukusta aamulla niin sitä ei nyt varmaan voi käyttää syynä saada asukkaalle häätö, tarkastus tai mikä tahansa kunhan se joskus käyttäisi pesukonetta :S

Re: Naapuri jättää hajun hissiin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.3.25 18:51:33

Portaiden käyttäminen on terveellistä :)

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   6.3.25 18:54:18

Meillä haisee rappukäytävä hissin lisäksi, kun seinänaapurissa asuu alkoholisti. Tulee eteiseen asti se vanhan viinan ja röökin hajusekoitus, YÖK. Myös toisessa kerroksessa samanlainen, yhtä pahalle haiseva tyyppi, joten rappujen kulku ei täällä auta mitään.

Itseä tosin ällöttää myös ne, joiden jäljiltä hissi haisee jollekin hajuvesiosastolle.

Päivämäärä:   6.3.25 19:02:55

0/5, ei ole kauaa edellisestä samasta aloituksesta.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   6.3.25 20:14:00

Ei mulla muuta kuin että luin "naapuri jättää hajun huussiin" ja mietin, että hittoako käyt naapurin huussissa... :'D

Lähettäjä: Minttumeloni 
Päivämäärä:   6.3.25 20:17:20

Kävin juuri yhdessä kerrostalossa missä oli yhdessä kerroksessa rappukäytävässä kumma haju jota en oikein tunnistanut. Muistutti lähinnä sitä hajua joka tulee pyykkeihin jos unohtaa ne pesun jälkeen koneeseen pariksi päiväksi.

Lähettäjä: Lilli 
Päivämäärä:   6.3.25 20:42:55

Hanki häätö

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   6.3.25 21:33:41

On kait vitsi, eyyä käyt nuujkimassa postiluukun kautta naapureita.
Itsellä ei tulis mieleenkään mennä nuujkimaan naapuria postiluukusta vaikka haidgsn jos hän on mennyt vähän ennen minua hissiin, hajuveden lemu on niin voimakas, että välillä menen portsita pitkin

Päivämäärä:   6.3.25 21:45:26

Onhan tuo ehdottomasti häädön paikka. Kai olet jo saanut hankittua häädön sille riisihärönaapurille?

Lähettäjä: Miru 
Päivämäärä:   6.3.25 22:07:22

Aloittaja kuulostaa minun entiseltä naapurilta. Tehtaili aina noin kerran tai kaksi puolessa vuodessa valituksia isännöitsijälle, jonka oli sitten tietysti pakko tulla aina tarkistuskäynnille, vaikka totesi jo ensinmäisellä että ei täällä ole mitään huomautettava. Laitteli myös passiivis-aggressiivisia heippalappuja jotka oli selkeästi kohdistettu minulle ja esiintyi niissä useampana ihmisenä valittaen että haisen.

Todella raskas ihminen ja huomasin itsestäni jo miten synkkiä ajatuksia alkoi tulemaan, muuton jälkeen kaikki stressi hävisi. Sääliksi käy kyseisen rouvan lähiomaisia.

Lähettäjä: Miru 
Päivämäärä:   6.3.25 22:08:21

Kuulostaa minun entiseltä naapurilta olettaen siis että on tämä riisihärö, koira haisee ja ontuu -kirjoittelija. Oli tosi lennokkaita valituksia minustakin.

Päivämäärä:   6.3.25 22:18:35

Tämä aloittaja taisi myös olla vakuuttunut, että naapurilla on jotain huolestuttavaa piiloteltavaa, koska naapuri kulki ovesta niin ettei aloittaja nähnyt sisään hänen asuntoonsa :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.