Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä lemmikeille kotona käyvä satunnaishoitaja?

Lähettäjä: hauva 
Päivämäärä:   6.3.25 13:43:17

Olen pudonnut kelkasta, aiemmin 4H yhdistys tarjosi lemmikkien hoitoapua mutta nytpä ei ollutkaan paikallisen yhdistyksen sivuilla mitään mainintaa tästä. Tarvitsisin silloin tällöin eläimille hoitoa, nimenomaan niin että hoitaja kävisi kotonani lenkittämässä koiran ja tsekkaamassa että kissat syö jotain. Googlatessa tuli vastaan jotain tosi arveluttavan huijaussivuston näköisiä care.com ja pawshake tms palveluita? Onko nämä ihan ok? Kokemuksia?

Hoksasin että voisin yhtä hyvin tarjota hommaa jollekin ammattilaiselle tai alan opiskelijalle ja maksaa siitä, sen sijaan että kyselisin naapuria tms eläinten hoitoon. Mutta mikä nyt olisi paras tapa toteuttaa ajatus?

Sijaintina Jyväskylä mutta kaupunkialueen ulkopuolella.

Re: Mistä lemmikeille kotona käyvä satunnaishoitaja?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   6.3.25 13:46:42

Olen itse käyttänyt monta kertaa Pawshake-palvelua. Ei ole mikään huijaus, kaikki hoitajat ovat olleet oikein hyviä, lisäksi palveluun sisältyy vakuutus.

Lähettäjä: Muffe 
Päivämäärä:   6.3.25 15:07:08

Oman kunnan asukkaille saattaa esim. Facebookissa olla ryhmä. Niissä usein ilmoitellaan paikallisia asioita, saatetaan hakea paikalliselle nuorelle pikkutöitä jne.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.3.25 15:11:16

https://www.tassuvahti.fi/

Päivämäärä:   6.3.25 15:13:41

Tassuvahti ei näköjään toimi Jyväskylässä. Mä nyt rekisteröidyin tuonne Pawshakeen, katsotaan mitä löytyy!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.3.25 16:22:33

Lähettäjä: ....
Päivämäärä: 6.3.25 13:46:42

Olen itse käyttänyt monta kertaa Pawshake-palvelua. Ei ole mikään huijaus, kaikki hoitajat ovat olleet oikein hyviä, lisäksi palveluun sisältyy vakuutus.

Jos tänne liittyisi silleen että haluisi itse olla lemmikinhoitaja, miten helppoa olisi löytää asiakkaita pk-seudulla?

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   6.3.25 16:30:27

Facebookin paikallisryhmästä. Sattui löytymään sellainen (4H-petsitteriksi kouluttautunut) teinityttö joka asui ihan parin korttelin päässä. Kun hän kasvoi aikuiseksi ja muutti pois, niin hänen pikkusiskonsa jatkoi hommaa. Aivan loistavaa, monet reissut ollaan tehty siten että nämä tytöt on meidän kissan hoitaneet.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.3.25 16:45:16

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 6.3.25 16:22:33

Lähettäjä: ....
Päivämäärä: 6.3.25 13:46:42

Jos tänne liittyisi silleen että haluisi itse olla lemmikinhoitaja, miten helppoa olisi löytää asiakkaita pk-seudulla?

Pitääkö olla kouluttautunut jokskuks eläintenhoitajaksi, että saa asiakkaita? Riittääkö vuosien koirakokemus?

Päivämäärä:   6.3.25 16:47:27

Pawshakessa vaikuttaa olevan monenlaisia ihmisiä, osa on eläinalaa opiskelevia, osa jotain ihan muuta. Profiilitekstit vaihtelevat. Katson nyt ensisijaisesti nämä alan opiskelijat, koska samalla saisivat työkokemusta ja ehkä opintopisteitäkin? Mutta jos heillä ei ole aikaa niin tsekkaan sitten muita vaihtoehtoja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.