Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kissa instagram tilejä

Lähettäjä: Tipsi 
Päivämäärä:   6.3.25 11:28:29

Vinkkaa kissa instagram tilejä!

Re: Kissa instagram tilejä

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   6.3.25 13:10:11

Maailman ihanimmat korvat @weikkopeikko <3 @theblackcatduo on ollut myös ihana, mutta toinen näistä mustista söpiksistä on vastikään jouduttu lopettamaan, joten tilin jatkosta en tiedä.

Lähettäjä: asiantuntija 
Päivämäärä:   6.3.25 13:34:33

Tässä on tärkeimpiä tilejä, joihin jokaisen Ig :tä käyttävän kissanomistajan tulisi perehtyä, koska näitä pitkällisesti seuraamalla ja omaa käytöstä/tapaa omistajana muokkaamalla oman kissan elämänlaatu kohoaa varmuudella. Näin oli ja on edelleen, myös minun kohdalla. Ihnisen velvollisuus kissaa pitäessään on opiskella niiden lajikohtaisista tarpeista.

@kotipeto (kissa- keskittyneen etologin tili, ehdoton ykkönen kaikista - täältä ammentaa valtavasti jokainen kissanomistaja)

@kissojenkauppalista (miten kissaa ruokitaan, jotta voi siltä osin sanoa olevansa kunnollinen kissanomistaja) , jota ylläpitää allaoleva Mella, jonka omalla kissapainoitteisellatilillä myöskin asiaa, mm. hastag kissanarvosta, -populaatioista, esytyöstä

(2. ekaa on mielestäni ykkösenä koko listalta, MUTTA kaikki loputkin kuuluvat samaan kattaukseen ihan 100 %.)

@milojaamalie (aktiivinen ja onnellinen, lajityypillinen kissan arki!) todella merkittävä tili seurata ja oppia.

@maatiaiskissa.pasi (samat piirteet kuin ylläolevalla)

@catladymella

@villasukkakirjailija (klinikkaeh sekä esy :n aktiivi, kissatietäjä)

@kuin_kissat_ja_koirat (asiaa mm. puhenapeista ym. aktiivisesta elämästä)

@aunobengal (Kiva hyvänmielen tili, jossa tosi usein myös oppia tarjolla. Itse petyin, kuten moni muu pettyi, siihen että hankki hiljattain kaksi (2) rotupentua sen yhden sijaan. Olisi voinut yhtä hyvin "elää kuten opettaa", eli hankkia toisen pennuista adotoimalla esy :ltä. Valitsi kuitenkin ostaa kaksi rotupentua. Selvä.

@solarcatpaws :lla esyjuttua kissoista. Suoraan on todettava että sillä esy :llä jossa itse toimin, on asialliset eutanasiarajat eikä kissaa pidettäisi letkuissa päivätolkulla/viikkotolkulla pakkoruokinalla. Tällainen arvo on Kissankulmalla näköjään, että pitää nuorta kissaa väkisin hoidattaa, vaikka kissan etu sanoisi muuta. Menkääpä kattomaan sitä tapausta. 5 tonttua kerätty jo rahaa mm. tuohon tehohoitoon, "koska jokainen elämä on arvokas". No niin on, ja juuri siksi eläimillä on se armokuolema olemassa. Tuota kissaa pidetdään ihan ihmisten takia hengissä, kun ei kyetä hyväksymään että joskus on toivoton tilanne vaikka olisi nuori kissa.

Siitäpä oppia ottamaan! :)

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.3.25 13:35:50

Jos vähän omituisempi kissa kiinnostaa :DD
https://www.instagram.com/sansanmaoer

Päivämäärä:   6.3.25 13:36:53

Viimeisestä vielä, tosiaan tiedostaa itse hyvin, mikä stressi tuo pitkällinen pakkoruokinta on. Mutta kun ei kyetä antamaan periksi, saa vissiin sulkia hattuun kun eläintä pidetään hengissä "hiellä ja kyynelillä"

Päivämäärä:   6.3.25 14:45:25

Lisäksi listan viimeisimmän tyypin se esy, jonka sijaiskotina hän toimii, sallii myös mm. pikkuaivojen kehityshäiriöstä kärsivän kehitysvammaisen kissan elossapidon. Liikkuu ainoastaan huojuen.

Lisäksi se naamastaan epämuodostunut uudempi tapaus hänellä.

Joo, Kissankulman arvot ei kuulu minun arvoihin.

Lähettäjä: Niskalenkki 
Päivämäärä:   6.3.25 16:48:39

@kissakoulu

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.