Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä pitkä juhlamekko?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.3.25 12:20:36

Olisi haussa pitkä juhlamekko ristiäisiin jossa on meidän yllätysvihkiminen. Eli perus kukkamekkoa juhlavampi asu, mutta ei morsiusmekko. Mistä muualta löytyisi hyvä valikoima kuin jj's house ja bubbleroom? Jj's houselta löytyi muutama vaihtoehto mutta mietityttää liikkeen luotettavuus. Onko jollain kokemusta? Bubbleroomilla oli pari hyvää, mutta sivujen mukaan niissä ei haluamaani kokoa ole saatavilla. Budjetti pyörii 200 e tietämillä, pienellä joustovaralla ylöspäin. Nettikirppiksiin en luota, paristi tullut huijatuksi, niitä on turha ehdotella.

Re: Mistä pitkä juhlamekko?

Lähettäjä: % 
Päivämäärä:   5.3.25 12:35:41

Jos olet jossain kierrätyskeskuksen lähettyvillä kannattaa käydä vilkaisemassa. Viikonloppuna kävin etsimässä ihan muuta ja silmään pisti varmaan 10 metrin tanko pitkiä juhlamekkoja, ihan tältä vuosikymmeneltä näyttivät olevan.
Kivijalkakaupoista Halonen myy juhlamekkoja kohtuullisella hinnalla, netissä luottaisin zalandoon.

Päivämäärä:   5.3.25 12:41:30

Lähin kaupunki on 140 km päässä. Viikko sitten kävin siellä olevassa kierrätyskeskuksessa, homssuisia rääsyjä roikkui juhlamekko-osastolla, kaikki muutenkin tyyliltään vääriä. Halonen on hyvä kauppa, harmi kun lähin on 400 km päässä. Zalandon joskus tässä katsoin läpi, ei ollut mitä hain.

Hankalaahan tämä on kun on mielessä kuva, minkä tyylinen mekon pitäisi olla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.3.25 12:44:09

Jj's house on kyllä omien kokemusten mukaan luotettava. Kaksi mekkoa olen sieltä omien mittojen mukaan tilannut, tuli mitä luvattiin ja vielä varsin nopeasti.

Päivämäärä:   5.3.25 12:50:14

Kiva kuulla jj's housen olleen luotettava. Voisin ehkä alkaa harkita enemmän sieltä tilaamista. Kauanko meni postituksessa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.3.25 12:56:45

Noin 1,5 viikkoa kului lähetysilmoituksesta että paketti saapui perille. Ja omien mittojen vuoksi meni himpun verran pitempään että tilaus ylipäätään lähti matkaan, valmiskoon olisi saanut jonkin verran nopeampaa. Mutta mekko istuikin sitten kuin valettu kunhan mitat vain otti tarkasti. Ja mekot olivat myös sitä mitä kuvassa, ei tullut mitään sinne päin virityksiä :D Voisin tilata uudemmankin kerran, mikäli tarve olisi.

Päivämäärä:   5.3.25 12:59:27

Hienoa! Menee vakavaan harkintaan kyllä nyt tämä :D

Lähettäjä: Pinni 
Päivämäärä:   5.3.25 13:05:27

Kurkkaa emmy.fi:n valikoimat, toisinaan sieltä tekee löytöjä.

Lähettäjä: Vuokra 
Päivämäärä:   5.3.25 13:17:53

Hääpukuliikkeet vuokraavat (ja myyvät) myös mm. vanhojen tansseihin pukuja. Jos haluat puvun omaksi, katsele hääpukuliikkeiden käytettyjä vanhojentanssipukuja. Voi saada hyvinkin edullisesti.!

Päivämäärä:   5.3.25 13:19:42

Pitääpä tsekata emmyn valikoima tänään.

Lähin fyysinen hääpukuliike on siellä 400 km päässä. Mutta pitää googlats, onko millään liikkeellä netissä mitään valikoimaa tilattavaksi.

Lähettäjä: tuplaviiva 
Päivämäärä:   5.3.25 13:28:55

Itse oon Bonprixiltä löytänyt iltapukua yms alle 200e.

Päivämäärä:   5.3.25 13:31:46

Bonprixistä tilaan yleensä käyttövaatteeni nykyään, mutta toistaiseksi mieluisaa mekkoa tähän tilaisuuteen ei ole tullut vastaan. Siellä tosin valikoima uusiutuu aika-ajoin, että pitää taas joku päivä katsoa onko tullut uusia.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   5.3.25 13:37:55

Torista olen itse ostanut eikä ole huijattu. Olen myös huijaamatta myynyt.

Päivämäärä:   5.3.25 13:52:07

Zalando

Lähettäjä: Vastuu 
Päivämäärä:   5.3.25 13:59:34

Eikö nää Bubbleroomit ja JJ:t ole pikamuotikauppoja, joita kaikkien pitäisi välttää? Sen lisäksi ettei noista tilaaminen ole vastuullista, laatu on sellainen, että en kyllä omiin häihini päälle laittaisi. Jos on varaa laittaa 200 euroa mekkoon, etsisin vastuullisemman vaihtoehdon. Esim. ivalo.com on valinnut verkkokauppaansa vain vastuullisesti toimivia brändejä.

Päivämäärä:   5.3.25 14:10:53

Ivalon mekot oli kaukana siitä mitä haen. Sopisi enemmänkin äitini ikäisille suurinosa heidän valikoimasta.

Pikamuotia on nykyään kaikkialla. Ellei sitten osta noita nk. laadukkaita laatikkomallin vaatteita. Itseäni ei nykyään jaksa kiinnostaa parempien ihmisten saarnat eikä tämä aloitus koske sitä aihetta, voit aloittaa oman jos se sinua koskettaa. Mutta ehdota toki muitakin sivuja, missä voisi olla oikeasti juhlavia maximekkoja.

Lähettäjä: Cee 
Päivämäärä:   5.3.25 14:24:04

Siis etsitkö pitkää juhla-/iltapukua vai maksimekkoa? Olisi helpompi antaa vinkkejä, jos ymmärtäisi mitä haet.
Halosella on muuten myös verkkokauppa, ei ole pakko lähteä sinne 400 km päähän.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   5.3.25 14:35:46

Olisko Bootzilla mitään? Zalando?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.3.25 14:38:30

Tämän laittaisin itse <3
https://www.halonen.fi/laona-mekko-26223-2220-241669.html

Päivämäärä:   5.3.25 14:41:47

Tähden esimerkki on aika lähellä mitä etsin. Kai tuo lasketaan maksimekoksi, vaikka minulle tuo on juhlamekko. Iltapuvusta tulee mieleen jenkkien bachelor ohjelmien daamien asut, semmosta ei sentäs kuitenkaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.