Lähettäjä: Simpu
Päivämäärä: 5.3.25 14:21:04
"En halua heittää bensaa liekkeihin, mutta kerron oman tarinani. Olin ihastunut harrastuksen kautta varattuun mieheen useiden vuosien ajan. En vaan saanut tätä miestä mielestäni, vaikka olin itsekin parisuhteessa. En tuonut ihastustani mitenkään hänelle esiin, vaan juteltiin ihan niitä näitä kun kohdattiin. Yksin ollessani sitten ajattelin tätä miestä käytännössä joka ikinen päivä.
No, minä erosin. Hieman alle vuosi meni, niin mieskin erosi omasta suhteestaan. Tästä noin pari päivää, ja meidän juttumme alkoi :D Ja yhdessä ollaan edelleen".
Tää alku kuin omasta elämästä. Oltiin tunnettu 5v. ja pidetty aktiivisesti yhteyttä. Mietin häntä päivittäin. Aiemmissa suhteissa vertasin miehiäni häneen, sisälsin deittiprofiilin sisäpiirivitsimme... lopulta oltiin molemmat sinkkuja samaan aikaan ja juttumme alkoi. Mies tuntui piilottelevan ja häpeävän minua. Hän ei ikinä esim. suudellut ihmisten edessä tai pitänyt kädestä. Hän ei ikinä sanonut minua kauniiksi (aiemmin oli jaellut kehuja). Hän loukkaantui herkästi jos esim. vastasin hänen itsensä haukkumiseen ynähtämällä. Se kuulemma merkitsi, että pidin häntä tyhmänä/ lihavana/ rumana tms. Ja loukkaantui siitä minulle. Ikinä ei voinut tietää milloin hän sanoi asian vitsillään ja milloin loukkaantui. Hän puhui pahaa exästään ja kutsui minua vahingossa exän nimellä. Hän ei ikinä pyytänyt anteeksi mitään vaan jos kerroin jonkun asian olevan ikävää tai loukkaavaa, hän vain perusteli miksi olen väärässä. Elo oli aivan mahdotonta, riitelimme lähes päivittäin ja kaikki ilo oli yhtäkkiä kadonnut. Se ei ollut yhtään sellaista kun olin odottanut. Aiemmin hän oli pitänyt kuin kukkaa kämmenellä. Nyt olin roskaa, jota saattoi riepotella miten tahtoi. Suhde oli hyvin ahdistava, enkä ollut kokenut mitään vastaavaa aiemmin. Huomasin kadehtivani muita naisia: kaupan myyjää ja kavereita. Mies kohteli heitä niin hyvin, oli niin hauska ja kohtelias. Kuten oli joskus ollut minullekin. Muutaman kuukauden jälkeen halusin jo erota ja huojennus eron jälkeen oli valtava.
Tämän jälkeen löysin rinnalleni aivan mahtavan miehen, jonka kanssa on hyvä olla ja joka saa minut nauramaan.
Kaikki ei siis aina ole sitä miltä näyttää eikä tunteet kerro totuutta. Eli vaikka olisi kuinka varma, että on jonkun kanssa luodut toisilleen, ei se välttämättä ole mikään totuus. Se on sen hetken tunne, sen hetken tietojen valossa. Ihastuneena tai kaverina ei kuitenkaan tiedä millainen kumppani toinen on suljettujen ovien takana.
|