Lähettäjä: Imusolmukesyöpä
Päivämäärä: 5.3.25 08:06:45
Mulla on vanhahko koira jolla liberlapiikin laiton yhteydessä huomattiin noin kuukausi sitten, että toisella puolella kaulan yläosan imusolmuke oli jonkin verran turvoksissa, samoten lääkäri sanoi että jossain takapäässä samalla puolella oli myös mutta tätä en itse osannut löytää jälkeenpäin.
No olen sitten seuraillut sitä kaulan pattia ja se on kasvanut hissukseen kunnes nyt yhtäkkiä yön aikana minusta koko kaula "räjähti käsiin" siten että molempien puolien imusolmukkeet ovat oikein selvästi turvoksissa, siis tyyliin golfpallot ja jonkin verran niiden alapuolella tuntuu myös jonkinlaiset patit.
Koiralla on ihossa myös patteja mutta näistä lääkäri ainoastaan yhdestä lääkäri sanoi että tuntuu kasvaimen tyyppiseltä.
Yleisvointi on kuitenkin vielä ok ja pirteä. Askel hieman hidastunut mutta syö ja juo, maha toimii. Joskus on liikavirtsaamista. Mutta mitä tämän kanssa tekisitte, olisiko syytä viedä piikille nyt kun vielä sinne omin jaloin pystyy kävelemään, ennenkuin vointi romahtaa yhtäkkiä käsiin? Säikähdin niin noiden rauhasten yhdessä yössä räjähtämistä.
|