Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Missä vieraassa ympäristössä käyt?

Lähettäjä: Keskarimies 
Päivämäärä:   4.3.25 20:20:25

Missä vieraassa ympäristössä käyt? Tarkoitan ympäristöä, jossa tunnet itsesi edes jollain tavalla erillilseksi muista.

Minulla tällainen paikka on kirjapiiri. Melkein kaikki ovat eläkeläisiä, ihan vanhuksiakin, tai lähellä keski-ikää. Minä taas en ole.

Tunnen edustavani ihan eri maailmaa.

Re: Missä vieraassa ympäristössä käyt?

Lähettäjä: Kissa 
Päivämäärä:   4.3.25 20:23:51

Töissä. :D Olen alle 30v ja kaikki muut ovat vähintään 12 vuotta minua vanhempia. Heillä on lapset ja osalla jo lapsenlapsetkin, ja niistä he pääasiassa puhuvatkin. Eipä minulla oikein ole niihin juttuihin mitään kommentoitavaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.3.25 20:43:45

Ripsihuollossa teinin kanssa :D

Olen keski-ikäinen harmaa hiirulainen, en meikkaa arjessa ollenkaan enkä ole kiinnostunut kauneudenhoidosta. 15-vuotias lapsenlapseni sai joululahjaksi ripsien laiton (ei minulta) mihin vein hänet ja nyt ollaan käyty huollossakin. En tajua mitään näistä asioista mutta tykkään viettää aikaa teinin kanssa, hän on ihan superihana tapaus ja nautin vielä kun mummon seura kelpaa.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   4.3.25 20:45:41

En missään.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   4.3.25 20:47:09

No nyt menit sinne piiriin sitten.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   4.3.25 21:38:06

Sokerointi. Oon tukevahko (lihasta mutta hyvin piilossa tasaisen rasvakerroksen alla), en nätti, eikä seksielämääkään ole. Silti käyn koska jos vaikka sattuis käymään flaksi (oon parisuhteessa...).

Lähettäjä: Ulkopuolinen 
Päivämäärä:   4.3.25 21:55:59

Öö tota aivan kaikki ympäristöt tuntuu tosi vieraalta eikä ole mukavaa toimia tai viettää aikaa muiden ihmisten kanssa. Työpaikka ainut jota siedän jotenkin ja joskus siellä on jopa ihan mukavaa, toki tää on pakon sanelema juttu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.