Lähettäjä: M
Päivämäärä: 4.3.25 20:01:02
Älä lue jos oksettaa, kiitos.
Kaipailisin kokemuksia kondyloomasta. Olen selaillut vanhat foorumit jo läpi ja ne ei kauheasti lohduta.
Ensimmäinen seksitauti minulla ja asia ahdistaa todella paljon vaikka tiedän sen olevan yleinen.
Ensimmäisen syylän huomasin tammikuun alussa jo eli noin 2kk sitten, niitä on jäädytetty sp-polilla nyt yhteensä 3 kertaa 3 viikon välein. Joka kerta polilla käydessä niitä on jouduttu jäädyttämään useita, ja joka kerta niitä on aina tullut useita lisää. Osa aiemmin jäädytetyistä on onneksi hävinnyt mutta sitkeämmät eivät ole edes pienentyneet 3 jäädytyksen jälkeen.
3 viikon päästä on uusi aika taas. Nyt viikko sitten jäädyteltiin taas ja nyt kun katsoin (kyllä seuraan tilannetta jatkuvasti), niin niitä on tässä ajassa tullut taas lisää! Miten kauan tämä voi kestää vai onko tämä nyt loppuelämän ongelma kun näyttää siltä että tämä vaan jatkuu?
En halua odottaa taas viikkoja jäädyttämiseen koska tämä oikeasti ahdistaa ja paljon, niin kävin äsken apteekista hakemassa itsehoitokynän syylien poistoon. Sen joka toimii hapolla. Laitoin sitä itse peilin avulla, joo kirveli kyllä eikä ole tarkoitettu genitaalialueelle mutta en vaan kestä tätä tilannetta enää.
Parilla tutulla ollut myös kondylooma ja molemmilla ne hävisivät kokonaan jo ensimmäisen hoitokerran jälkeen. Miten kauan teillä on kestänyt tämä h*lvetti? Montako kertaa piti hoitaa? Onko tässä mitään toivoa enää?
|