Lähettäjä: Höh
Päivämäärä: 4.3.25 19:32:15
Harmittaa, ahdistaa ja itkettää tilanne. Erosimme reilu vuosi sitten miehen kanssa, oli pakko tilanne miehen pettämisen ja väkivaltaisen käytöksen takia. Kuitenkin oli ihan ok rahatilanne ja kävin ratsastamassa lähitallilla tyttären kanssa.
Eron myötä tuli muutto kauas tuosta tallilta, ja rahatilanne kääntyi päälaelleen. Jonkin aikaa sitten määräaikainen työni päättyi enkä ole onnistunut saamaan uutta. Liitosta kuitenkin sain rahaa onneksi, kunnes satunnaisesti olin eräässä yrityksessä töissä kunnes työ loppui ja työkkäri tulkitsi että itse irtisanouduin, vaikka näin ei ollut, ja yritys itsekin selvitti että työ loppui enkä irtisanoutunut. No jäin kuukaudeksi rahatta ja jouduin ottamaan korkeakorkoista lainaa vuokraan ja ruokaan. Ja näitä maksan edelleen, pienen työttömyysrahan, lainojen maksujen, vuokran ja ruuan jälkeen ei jää rahaa mihinkään :/ Lapsi ei ymmärrä tätä ja itsellä on ihan hirveän syyllinen olo. Etsin töitä koko ajan mutta ei. Olin säästänyt muutamia kymppejä että lapsi voisi paristi kuussa käydä tunnilla, mutta auto meni rikki ja korjaukseen menee ehkä ~1000e paineen. Ei ole edes tässä kuussa varaa maksaa vaan pitää ensi kuuhun koittaa säästää. Eli olla tää kuu makaronikuurilla. Lapsi itkee lenkkareita ja ratsastus tunnille.
Itse itken kun ihan hirveä olo kun eron myötä lapselta lähti harrastus ja eletään kädestä suuhun :/ Mietin asiaa 24/7 miten pilaan lapsen elämän. Että joutuu elämään näin köyhänä.
Onko kellään samaa tilannetta? Mihin pääsisi töihin jos ei pääse mihinkään töihin? Olen pahasti ahdistunut edes töihin hakemisessa, kun niistä ei edes vastata.
|