Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Matt Harnacke

Lähettäjä: pirjes 
Päivämäärä:   4.3.25 12:37:49

Onko muita vanhoja mummoja (noin 60v), jotka on hurahtaneet tämän nuoren miehen videoihin?
Odotan innolla aina seuraavaa videota heti edellisen jälkeen.
Juuri huomasin, että Matt'illa on ranteessaan kuu- ja Jessellä aurinkotatuointi. Onkohan noilla muuta merkitystä, kuin että Matt on tumma ja Jesse vaalea?

Re: Matt Harnacke

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   4.3.25 12:44:14

En ole mummo vaan kolmekymppinen, mutta joo, kaikki Mattin ja myös Jessen videot tulee katsottua :) Upea tuo niiden uusi talo ja mielenkiintoinen rakennusprojekti menossa. Ja hienoja hevosia on heillä tietysti myös. Muistelen, että tatuoinnit liittyi jotenkin heidän persoonallisuuksiinsa, mutta en ole varma.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   4.3.25 13:16:24

Seuraan erityisen mielenkiinnolla heidän remppaprojektiaan. He kun elävät nyt omaa unelmaani :D Olen reilu 30 tosin. Mutta videoiden kommenteissa näkyy useita 60+vuotiaita eli et suinkaan ole ainoa. Kateeksi käy heidän uusi kotinsa, vaikka se onkin varmasti vaatinut kovasti työtä. Tatuointia en ole sen enempää miettinyt kuin että on jokin paritatuointi.

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   4.3.25 14:59:48

Olen seurannut pitkään ja heillä on hyviä videoita, mutta välillä en jaksa Mattin dramaattisuutta ja isoa egoa, varsinkin kun puhuu Jessen päälle joissain videoissa. Mutta älyttömän hyvä sisustusmaku heillä kyllä on.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   4.3.25 15:58:10

Mä en ole pitkään aikaan katsonut, kun ratsastusvideot kiinnostavat enemmän kuin koti ja sisustus. Heillä olevan rahan määrästä olen tosin kateudesta vihreä, not gonna lie.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   4.3.25 15:58:48

Pyh mitään suurta egoa ole. Älä ota niin vakavasti. Hyviä ja mukavia videoita kummallakin.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   4.3.25 16:26:28

Lopetin seuraamisen kun hankkivat brakykoiran

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.