Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 3.3.25 09:58:33
Olen etäsuhteessa jossa toinen osapuoli tekee työtä, jossa on aina 2 viikkoa töissä eri maassa ja 2 viikkoa kotonaan tunnin päässä minusta. Kotona ollessaan hän on tietenkin mielellään siellä omassa kotonaan, omakotitalossa on kaikkea pientä puuhaakin. Minä olen siis se, joka reissaa. Hänen luotaan työmatkani on reilun tunnin pituinen, kilometrejä tulee 100. Kotoa töihin on 20 minuuttia. Lisäksi hevosharrastus on täällä, eli kun olen hänen luonaan, istun päivässä todella paljon autossa.
Hän on kyllä luonani, viikonloppuna pari yötä kerrallaan mutta ymmärrän ettei hänellä ole täällä mitään tekemistä kun minä olen töissä.
Periaatteessa tämä sopisi minulle, voisin hänen työviikkoinaan keskittyä harrastamaan ja muihin omiin asioihini, mutta hän kaipaa minulta älyttömästi puheluita ja viestejä ja että rakastan häntä jne. Kun itseäni suhteessa helpottaa sellainen asenne että en mieti häntä kovin paljon työviikkoina, niin ei tule sellaista ikävää ja kaipaustakaan ja on tavallaan helpompi elää.
Jos minä en reissaisi, näkisimme kuukaudessa kahtena viikonloppuna ellei kummallakaan ole muita suunnitelmia. Se on minulle todella vähän. Ja välimatkan takia sellaiset extempore "tulenkin yöksi, onko ok" -piipahtamiset jäävät pois. Molemmilla on kyllä autot, mutta minulla on myös lemmikkejä, joiden hoito pitää järjestää tai ottaa ne mukaan.
Toivoisin että hän olisi yhtä paljon minun luonani, mutta ymmärrän ettei hän halua, enkä minäkään varmaan hänen tilanteessaan. Asioita helpottaa tietenkin se, että hän on kotona aina vapaalla, mutta silti tämä tökkii.
|