Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suositelkaa hyvää, pidentävää 38-ripsaria

Lähettäjä: pls 
Päivämäärä:   2.3.25 17:00:25

Olen kokeillut monia (esim. Sensai, Tonymoly, Clinique, Estee Lauder). Pettymyksiä toisensa perään. Minulla siis on todella lyhyet ripset ja vaadin ripsarilta paljon. Nimenomaan siis pituutta, ripseni ovat luonnostaan kaarevat.
Muut eivät pysy, kuin 38:sit.
Vinkkejä?

Re: Suositelkaa hyvää, pidentävää 38-ripsaria

Lähettäjä: Bee 
Päivämäärä:   2.3.25 17:41:51

Mulla hyvin nysät ja suorat ripset raskailla luomilla, hyvin toiminut ihan Maybelline sky-high. Ei veden kestävä. Ei ole varissut ja kestänyt hyvin rasvaiset luomet/märät silmät ja lähtee pestessä lämpimällä. Ei varsinainen 38*. Alkuun piti vähän harjoitella käyttöä, mutta nyt en muuta käytä. On myös kokeiltu sensait tms.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.25 17:54:53

Minä sanon myös Maybellinen Sky high.

Päivämäärä:   2.3.25 18:16:58

Joskus olen kokeillut sky high:ta ja muistan, että pidensi kyllä hyvin. En kyllä enää muista, levisikö se..? Hmm.. pitänee ehkä kokeilla vielä uudelleen.

Lähettäjä: Bee 
Päivämäärä:   2.3.25 20:34:37

Itse pohjustaa luomet hyvin ja puuteroin, ja kun sky hight on laittanut antaa sen kuivua oikeasti hetken. Hyvin pysynyt koko päivän jopa taivutus ripsissä (ei toki niin hyvin kuin veden kestävällä) alkuun vähän turhan märkä tuote mutta pikku hiljaa tulee vähän kiinteämmäksi levittää. Ainut huono puoli on että loppuu aika nopeasti.

Päivämäärä:   2.3.25 22:33:49

Itse en jaksa enkä ehdi pohjustaa, siksikin nuo kolmekasit ovat hyviä. Tai alaluomeen laitan kyllä puuteria, mutta se nyt ei mitään auta.

Lähettäjä: :E 
Päivämäärä:   2.3.25 22:46:04

Sky high ei itselläni kyllä pidä taivutuksia yhtään, ehkä joo pidentää, joten sinulla voisi toimia. Mutta minulla ainakin jättää päivän mittaan tahroja. Ainoa löytämäni toimiva on BBIA Never Die Mascara, joka ei kylläkään ole 38, mutta pysyy kuin tauti. Lähtee kyllä esim. lidlin tai garnierin öljysilmämeikinputsarilla, mutta on työläämpi poistaa.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   2.3.25 23:04:48

Näistä suosittelen:

https://www.kicks.fi/fiberwig

Päivämäärä:   3.3.25 00:06:38

Fiberwig on myös kokeiltu ja odotukset olivat kovat. Ei kyllä pidentänyt ripsiä kovin hyvin sekään.

"Lähettäjä: :E
Päivämäärä: 2.3.25 22:46:04

Sky high ei itselläni kyllä pidä taivutuksia yhtään, ehkä joo pidentää, joten sinulla voisi toimia. Mutta minulla ainakin jättää päivän mittaan tahroja. Ainoa löytämäni toimiva on BBIA Never Die Mascara, joka ei kylläkään ole 38, mutta pysyy kuin tauti. Lähtee kyllä esim. lidlin tai garnierin öljysilmämeikinputsarilla, mutta on työläämpi poistaa."

Onko sinulla rasvoittuvat silmäluomet, ja silti tuo BBIA pysyy..? Epäilyttää hieman, jos juuri öljymäisellä putsarilla lähtee, että leviääkö kuitenkin...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.3.25 06:10:25

Itsellä auttoi kun otin pohjalle lash liftin. Tuli pituutta vähän lisää ja ripsari pysyy paremmin!

Päivämäärä:   3.3.25 06:22:10

Entä tuuheuttava ilman että paakkuuntuu? Mulla pitkät kaarevat ohuet ripset.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.3.25 06:24:59

Sensain volyymiripsari on ainut joka mulla pysyy ja antaa tuuheutta sekä pituutta

Päivämäärä:   3.3.25 09:02:59

Nu skin

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.