Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toridiilillä lähettäneet, APUA! Eilen vein posti

Lähettäjä: rosita 
Päivämäärä:   2.3.25 09:48:40

in lähetyksen ja siinä kuittilapussa, jonka sain käteineeni virkailijalta, lukee pelkkä vastaanottajan kokonimi ja puhellinnumero ILMAN OSOITETTA.

Voiko Toridiiliostaja tosiaan piilottaa OSOITTEENSA myyjältä, mutta että se lukee silti siinä tarrassa jonka virkailija laittoi lähetykseen?! Minä en tarraa tietenkään nähnyt, oliko siinä OSOITETTA. Jos ei ollut siinäkään kuin koko nimi ja puhellnnumero, niin ymmärrämme jokainen että sotku tulee.

Olen lukuisia kertoja -diilillä lähettänyt, mutta aina on osoite ollut lähetystositelapussa ollut!

Re: Toridiilillä lähettäneet, APUA! Eilen vein posti

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   2.3.25 10:05:03

Lokeron osoitehan nykyään vaan vaaditaan muutenkin kun paketti lähetetään. Eli vastaanottajan nimi, lokerikko johon toivotaan lähetys sekä vastaanottajan kännynumero. En ole diilinä lähettänyt mutta torissa paljon muuten myynyt ja ostanut.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   2.3.25 10:10:35

Toridiililähetys tuli minulle postilaatikkoon, mutta ehkä aloittajan paketti tosiaan menee lokerikkoon.

Itselläni kokemus vain kerran vastaanottajana eli en aloittajaa osaa aittaa.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   2.3.25 10:12:34

Mä just yritin tilata lahjaa kaverille kysymällä myyjältä että onnistuuko toiseen osoitteeseen niin hän sanoi että saa vaan jonkun koodin eikä näe itse osoitetta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.