Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Käsitys yhdessäoloajastanne

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   1.3.25 20:36:52

Onko teillä puolisollanne kanssa sama käsitys yhdessäoloajastanne? Muistaako hän? Kauanko olette olleet yhdessä?

Täällä vastaus on että oltu vasta vähän aikaa, eikun aika pitkään kumminkin. Olisko puoli vuotta. Eiku vuodko siitä on. Tavattiinko me syksyllä, joo nii se oli.
- oikeasti ollaan tavattu viime kevään ja oltu tiiviisti kesä yhdessä ja käyty tapahtumissa huhtikuusta asti sekä olen tavannut silloun jo puoli sukua.

Re: Käsitys yhdessäoloajastanne

Lähettäjä: Riina 
Päivämäärä:   1.3.25 20:37:58

Kyllä tuo tietää tarkalleen, koska on tavattu ja milloin menty naimisiin.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   1.3.25 21:19:41

Juuri ojensi, kun sanoin että 12 vuotta tulee täyteen. Mutta 13 tuleekin. Mutta minä muistan tarkan päivämäärän.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   1.3.25 21:21:14

Kyllä meistä molemmat joutuu hetken miettimään, kauanko siitä jo on, mutta luultavasti lopulta osuu melko lähelle... :D Vuosi sinne tai tänne, ei se niin nuukaa ole pitkässä suhteessa.

Lähettäjä: pöö 
Päivämäärä:   1.3.25 21:22:23

Kyllä muistaa tarkan naimisiinmenopäivän, ja vuoden ja kuukauden jolloin tavattu...

Lähettäjä: Sh 
Päivämäärä:   1.3.25 21:31:27

Tavallaan meillä oli eri käsitykset meidän suhteen pituudesta :D Sillä ei toki nykyään ole enää merkitystä kun suhde on jo niin pitkä. Me tavattiin lokakuussa 2005, jolloin alettiin kevyesti tapailla. Joulukuussa harrastettiin ekan kerran seksiä mutta vasta huhtikuussa sovittiin seurustelusta ja tavattiin toistemme vanhemmat. Mies laski aina yhdessäoloajan keston lokakuusta ja minä huhtikuusta :D Tällä ei tietysti ole enää vuosiin ollut väliä mutta kyllä se ekana kesänä nauratti, kun sukujuhlissa minä vastasin "pari kuukautta" ja mies "kohta vuosi".

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   1.3.25 21:33:25

Ei kummalakaan suoraa tietoa, aina pitää laskea jostain ja 4. Hääpäiväkin unohdettiin aikanaan kokonaan molemmat

Lähettäjä: Lily 
Päivämäärä:   2.3.25 01:32:06

Minä en muista tai mieti aikaa kuinka kauan olemme olleet kimpassa, en siis muista esim vuosipäiviä. Tai muistan vasta aina siitä, kun mieheni tuo kukkia :D Miehelläni taas on jonkunlainen sisäänrakennettu kalenteri päässä ja hän muistaa nuo asiat kellontarkasti, jopa päivän kun näki minut ensimmäisen kerran.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.3.25 08:24:08

Me ollaan toisella kierroksella, niin vastaan aina että "mikä lasketaan". :D Paremmin mies muistaa, toistelen mitä hän on sanonut. En minä oikeasti yhtään hahmota mikä vuosi on ollut kun nuorina oltiin yhdessä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.