Lähettäjä: Pahvi
Päivämäärä: 1.3.25 16:58:28
Haluan nähdä nopeasti. Kerran olen käyttänyt Tinderiä ihan vähän aikaa ja sieltä löytyi nopeasti kiinnostavan oloinen mies, muille en laittanut tykkäyksiä eli ei tullut muita matcheja. Kirjoiteltiin varmaan parina päivänä korkeintaan ja sitten jo sovittiin tapaaminen seuraavaan mahdolliseen aikaan (muistaakseni vajaan viikon päähän viikonloppuun). Toki tuolla odotteluajallakin sitten kirjoiteltiin. Mies ajoi minun luokseni parin tunnin ajomatkan, tutustuttiin muutama tunti meillä ja sitten lähdettiin isoon lähikaupunkiin pubiin viettämään iltaa. Se meni oikein hyvin ja itse kutsuin miehen yöksi. Aamulla hän vei minut brunssille ja vietti kanssani sen päivän, sitten hänen oli pakko lähteä ajamaan takaisin kotiin ja seuraava tapaaminen sovittiin seuraavaan viikonloppuun, jolloin menin käymään hänen luonaan. Toisella tapaamisella sitten sovittiin seurustelusta ja nyt oltu jo muutama vuosi naimisissa.
Kyllä mielestäni kannattaa tavata pian, kun on ensin joitakin perusjuttuja viestitelty. En tuhlaisi aikaani tapaamalla esim. miestä, joka ei ole sanonut, onko hänellä lapsia suunnitelmissa/toiveissa. Kuitenkin pääsääntöisesti kannattaa tavata ekalla kerralla julkisella paikalla (mitä en siis itse tehnyt), varsinkin, jos se on mies, joka yrittää kovasti saada tapaamaan heti jommankumman luona. Jos mies turhautuu siitä, että ensin tapaatte vaikka useitakin kertoja julkisella paikalla, tiedät, minkä perässä hän on.
|