Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Deittailu ja tapaaminen

Lähettäjä: Ujopiimä 
Päivämäärä:   1.3.25 16:07:14

Ihan silkasta mielenkiinnosta kysyn teiltä ketkä joskus olette deittailleet jonkun palvelun/sovelluksen kautta.

Kuinka nopeasti haluatte sen toisen nähdä livenä? Täytyykö teille tulla jokin tunne että se toinen on ihan tosissaan kiinnostunut teistä, vai lähdettekö nopeasti tapaamaan joka tapauksessa?

Kertokaa omia kokemuksia

Re: Deittailu ja tapaaminen

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   1.3.25 16:11:41

Eräänä arkisena keskiviikkona vuonna X liityin tinderiin, eka vuorokausi meni opetellessa käyttöä. Torstaina matchasin kivan miehen kanssa, juteltiin se päivä sovelluksessa.

Perjantaina ja lauantaina soiteltiin. Sunnuntaina ajoin miehen luo (tiedän...!!!), mulla oli vaan niiiiiiin varma olo siitä.

Nyt ollaan oltu 2,5 vuotta yhdessä enkä ois parempaa miestä voinut löytää. Eli eka match tinderissä oli lottovoitto. Kannattaa mennä tapaamaan mahdollisimman pian, MUTTA ensin puhelimessa jutun pitää luistaa ja pitää voida olla oma itsensä.

Jos joku juttu tökkii heti alkuun, niin ei jatkoon.

Päivämäärä:   1.3.25 16:16:21

F, olen ollut tinderissä hetken, mätsäsin ihan kivan tyypin, soiteltiinkin samana päivänä ja juttu luisti ihan ok. Pari päivää myöhemmin tuli jotenkin painostava tunnelma, kun hän ehdotti tapaamista luonani tai jos haluaisin tulla hänen luokseen.

Ei jotenkin tuntunut vielä luontevalta siinä kohtaa ja sittenkin ajattelin jotain kahvilaa tai vastaavaa neutraalia paikka. Miehelle ei oikein tuntunut menevän jakeluun että haluan edetä ihan rauhassa mutta en kuitenkaan etsi monen kuukauden kirjekaveria eli tapaaminen on takaraivossa kuitenkin.

Lähettäjä: Pahvi 
Päivämäärä:   1.3.25 16:58:28

Haluan nähdä nopeasti. Kerran olen käyttänyt Tinderiä ihan vähän aikaa ja sieltä löytyi nopeasti kiinnostavan oloinen mies, muille en laittanut tykkäyksiä eli ei tullut muita matcheja. Kirjoiteltiin varmaan parina päivänä korkeintaan ja sitten jo sovittiin tapaaminen seuraavaan mahdolliseen aikaan (muistaakseni vajaan viikon päähän viikonloppuun). Toki tuolla odotteluajallakin sitten kirjoiteltiin. Mies ajoi minun luokseni parin tunnin ajomatkan, tutustuttiin muutama tunti meillä ja sitten lähdettiin isoon lähikaupunkiin pubiin viettämään iltaa. Se meni oikein hyvin ja itse kutsuin miehen yöksi. Aamulla hän vei minut brunssille ja vietti kanssani sen päivän, sitten hänen oli pakko lähteä ajamaan takaisin kotiin ja seuraava tapaaminen sovittiin seuraavaan viikonloppuun, jolloin menin käymään hänen luonaan. Toisella tapaamisella sitten sovittiin seurustelusta ja nyt oltu jo muutama vuosi naimisissa.

Kyllä mielestäni kannattaa tavata pian, kun on ensin joitakin perusjuttuja viestitelty. En tuhlaisi aikaani tapaamalla esim. miestä, joka ei ole sanonut, onko hänellä lapsia suunnitelmissa/toiveissa. Kuitenkin pääsääntöisesti kannattaa tavata ekalla kerralla julkisella paikalla (mitä en siis itse tehnyt), varsinkin, jos se on mies, joka yrittää kovasti saada tapaamaan heti jommankumman luona. Jos mies turhautuu siitä, että ensin tapaatte vaikka useitakin kertoja julkisella paikalla, tiedät, minkä perässä hän on.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.3.25 17:13:21

Yleensä viikon sisään on tavattu ekan kerran.
Aina julkisella paikalla tavattu ensin. :)
Tätä on itseasiassa jokainen mies itse ehdottanut.

Sitten siitä jos on molemmista tuntunut siltä, että haluaa tutustua niin aika nopeasti uusi tapaaminen jommankumman luona.

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   1.3.25 17:29:45

Tärkeää on myös tehdä taustatyö ennen tapaamista: facebook, instagram, kaikki muut somet, mitä löytyy puhelinnumerolla jne.

Itsellä on aina ollut osoite salainen, ja tämä on erittäin hyvä neuvo kenelle tahansa...

Lähettäjä: H20 
Päivämäärä:   1.3.25 17:45:25

Mahdollisimman pian (viikon sisällä) tapaaminen, jos juttu luistaa kirjoittaen. Puhelinnumeroa en koskaan anna ennen ensimmäistä tapaamista. Tapaamisen jälkeen voin antaa, jos jää hyvä fiilis.

Lähettäjä: leidi 
Päivämäärä:   1.3.25 18:31:39

Minulle suurin ongelma tinderissä oli se, että tuli kyllä mätchejä ja juttelu siirtyi whatsappin puolelle mutta tapaamisten järjestyminen tökkäsi. Sitten onneksi tulikin vastaan sellainen tapaus, jonka kanssa tuli match perjantaina ja seuraavalla viikolla oli eka tapaaminen. Jonkin verran viestiteltiin siinä puolin ja toisin mutta mies ehdotti tapaamista ja näki paljon vaivaa sen eteen että tarjosi minulle sopivan ajan ja paikan. Kahvilassa nähtiin.

Minulla oli se linja, etten anna ylipäätään omaa puhelinnumeroa tai koko nimeä ennen kuin mies on antanut omansa ja olen googlannut miehen perinpohjaisesti. Kaikki asialliset miehet suostuivat tähän järjestelyyn. Muutaman kerran tuli vastaan sellaisia miehiä, jotka hiilestyivät täysin kun sanoin heille tästä vaatimuksesta. Että miksi muka pitää googlata... No miksipä! Samasta syystä treffit aina julkiselle paikalle!

Edelleen ollaan yhdessä tämän kahvilassa tavatun kanssa. Joten jos nyt antaisi neuvoja niin joo, jos mies on kiinnostunut, niin mies on kiinnostunut. Mies näkee silloin vaivaa sen eteen että tapaaminen järjestyy. Ja suht nopeasti kannattaa nähdä, chättäily tai edes puhelimessa puhuminen ei anna kokonaiskuvaa persoonasta. Kannattaa myös huomioida esim feromonit, ne huomaa vasta livenä. Minulla oli onnea, kahvilamies oli sellainen joka vei jalat alta ekalla halauksella. Chättäilemällä ei olisi selvinnyt tämä asia eikä pelkkää kuvaa tai videota katsomalla.

Päivämäärä:   1.3.25 18:37:55

Ai niin, omaa vaistoa kannattaa kuunnella. Jos tulee yhtään sellainen olo, että nyt epäilyttää tai jokin tuntuu olevan pielessä niin sitä tuntemusta on syytä uskoa. Hyvä mies osaa luoda turvallisen ilmapiirin, jossa on mahdollista olla aito oma itsensä, rentoutua ja rauhoittua. Jos tällaista fiilistä ei synny, jotain on pielessä.

Päivämäärä:   1.3.25 18:49:05

Leidi, kiitos - enhän minä tosiaan edes tiedä miehen sukunimeä. Ja kun kerroin miehelle että haluan ensin luoda hieman pohjaa viestein puheluin ja sitten nähdä, jos sen jälkeen kemiat ei vaan kohtaa vakavampaan deittailuun/seurusteluun niin jää vaikka ystävyys. Tämä ei tuntunut myöskään olevan vaihtoehto hänelle. Ymmärrän että etsitään deittikumppania, mutta onko ystävyydestä sitten haittaakaan.

Noh oli miten oli mutta on tullut paristi sellainen epäilyttävä olo tässä kahden viikon aikana etten oikein tiedä haluanko edes jatkaa mitään.

Lähettäjä: Likka 
Päivämäärä:   1.3.25 19:12:34

Oletteko löytäneet Tinderistä hevosista kiinnostuneita miehiä?

Päivämäärä:   1.3.25 19:28:19

Ujopiimä: juu ei, tällaisten kanssa ei lähdetä mihinkään. Koko nimi tietoon! Minulla huikein keissi oli sellainen, joka ehdotti ihan seksitreffejä mutta nimeään ei olisi halunnut kertoa. 100% varma että oli varattu oikeasti, kun kerran ajatus googlauksesta oli niin kaamea.

Likka: joitakin on tullut vastaan, mutta lähinnä sellaisia wannabe-hevosmiehiä. Heillä kuvat hevosten kanssa olleet turhan usein sellaisia että hevoset ovat olleet just sen näköisiä etteivät ikinä olisi vapaaehtoisesti miehen seurassa :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.3.25 19:29:35

En halua nähdä ihmistä livenä ennen kuin tiedän hänestä tarpeeksi että koen oloni turvalliseksi, ja sama toisin päin. Monelle se ei käy, mutta sitten he eivät ole minulle sopivia.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   1.3.25 19:39:22

Itse olen kova jännittämään uusien ihmisten kanssa etenkin näin netissä tavatun.
Haluan ekat treffit aina julkiselle paikalle ja kiinnostavan ihmisen kanssa mahdollisimman nopeasti niin näkee kohtaako kemiat

Useammat tinder-treffit takana joista muutama on johtanut aina muutaman kuukauden seksisuhteen. Muuten jäänyt yhteen tapaamiseen.

Vaihdoin sovellusta ja ensimmäinen mies jonka kanssa aloin juttelemaan kolahti jo keskustelu vaiheessa. Ehdotti parin päivän juttelun jälkeen tapaamista kahvilaan.
Juttu luisti ja vaikka yleensä jännitän niin olin jotenkin tosi rento koko ajan. Mies oli kohtelias ja yhtä mukava kuin viestittelyn perusteella.
Kahvittelun jälkeen vaihdetut halit ja pusut vei jalat alta ja sai perhosia vatsaan. (Saa muuten edelleen)
Sovittiin samana iltana viestitellessä uusi tapaaminen parin päivän päähän miehen luo kahville ja sen jälkeen se on ollut menoa :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.