Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyvä CV pohja

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   1.3.25 13:40:18

Löytyisikö täältä vinkkiä, millaiseen pohjaan CV kannattaa nykyään tehdä? Pitääkö CV:n nykyään oikeasti olla joku massasta erottuva värilliseen ja kuvalliseen pohjaan tehty kun haetaan ihan perus duunarihommia?

Re: Hyvä CV pohja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.3.25 13:44:52

Kyllä sillä sisällöllä on enemmän merkitystä. Paska on paskaa vaikka sitä kuinka koristelisi.

Lähettäjä: Perus 
Päivämäärä:   1.3.25 13:46:38

Ei tarvitse olla vaan helposti luettava ja selkeä. Kuva kannattaa laittaa ja lyhyt esittely itsestä jossa voi tuoda osaamista ja parhaita puoliaan esille.

Itse olen ihan wordillä tehnyt eli alkuun yhteystiedot ja sivuun kuva. Lyhyt esittely itsestäni ja sen jälkeen sitten työpaikat aikajanassa ja koulutus.

Aina saanut haluamani työpaikan.

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   1.3.25 13:48:45

CV:ssä eli ansioluettelossa ei kyllä yleensä ole itsensä esittelyä, se kuuluu hakemukseen.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   1.3.25 13:49:18

Suosittelen Canvaa ja sen pohjia. Kyllä mä tykkään, että CV:hen on panostanut ja on siihen tyytyväinen. En kuitenkaan usko, että sen ulkonäkö hirveästi vaikuttaa mihinkään. Sisältö tietysti merkkaa. Mutta itse olen niin pikkutarkka, että tykkään hioa CV:n omaan silmään täydelliseksi. Ja siinä on se hyvä puoli, että sitä hyvää pohjaa on sitten helppo vaan päivittää.

Lähettäjä: Perus 
Päivämäärä:   1.3.25 13:53:17

d//cv:hen voi laittaa lyhyen profiilitekstin eikä omalla kohdalla siitä ainakaan ole ollut haittaa vaan olen aina saanut sen työn minkä halua, vaikka kilpailu ollut kovaa.

Lähettäjä: Riippuu 
Päivämäärä:   1.3.25 14:07:24

Riippuu minne hakee töihin. Jos hakee Valiolle pakkaamaan maitoa ja voita, niin riittää perus valkoinen word cv. Jos hakee kuvaamataidon opettajaksi tai graafiseksi suunnittelijaksi, ei perus valkoinen word cv ole eduksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.3.25 14:08:39

"CV:ssä eli ansioluettelossa ei kyllä yleensä ole itsensä esittelyä, se kuuluu hakemukseen."

Ainakin yliopiston urapalvelut kehottavat nykyään laittamaan myös CV:hen lyhyen esittelyn. Tarkoittaa siis todellakin vain muutaman virkkeen tiivistä profiilitekstiä CV:n alkuun. Sen tarkoituksena on herättää lukijan mielenkiinto.

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   1.3.25 14:12:18

.: Okei. Mikä sen idea on, jos esittely on kuitenkin myös hakemuksessa? Sama asia eri sanoin?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.