Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yksin naisena yökerhoon - uhka vai mahdollisuus

Lähettäjä: Ee 
Päivämäärä:   28.2.25 15:57:37

Olen pari kuukautta sitten eronnut todella toksisesta suhteesta. Haluaisin kovasti mennä yökerhoon tanssimaan ja nollaamaan pää, ja ehkä saada samalla vähän huomiota miehiltä. Minulla ei ole kuitenkaan ketään kenen kanssa menisin, joten onko ihan tyhmä idea mennä yksin? En juo alkoholia ja olen ihan järkevä, joten en sinällään pelkää että minulle kävisi mitään. Lähinnä mietityttää, että onko se noloa mennä yksin selvinpäin tanssimaan yökerhoon?

Re: Yksin naisena yökerhoon - uhka vai mahdollisuus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.2.25 15:59:31

On niin noloa.

Päivämäärä:   28.2.25 16:01:44

No siis eihän kukaan tiedä, että olet yksin ja tai selvinpäin, jos et sitä kenellekään mainosta.

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   28.2.25 16:03:19

No ei todellakaan ole. Sinne vaan pitämään hauskaa. Porukka on varmaan niin kännissäkin ettei varmaan kiinnitä pahemmin huomiota.
Sieltähän sitä seuraa saa, eikä tarvitse miettiä kaverin jäämistä yksin.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   28.2.25 16:07:20

Ei kukaan tiedä millainen olet. Tosin vähemmän saat miehiltä huomiota, kun käyttäydyt järkevästi. Ne tyrkyt humalaiset antaa helpommin.

Anna mennä vaan! Hyvää liikuntaa ja parempi mieli. Ehkä onnistaa ja tapaat fiksujakin tyyppejä, kuten minut.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   28.2.25 16:12:27

https://www.youtube.com/watch?v=A20gI2458pI

Wespa menee selvinpäin baariin ja etsii seuraa naisista jotka eivät ole sekaisin!

Lähettäjä: Puuro 
Päivämäärä:   28.2.25 16:15:48

Sinne vaan! Ei ole mitään noloa, itsekin tein nuorempana usein niin. Oli hauska jutella tuntemattomien kanssa ja yhdellä reissulla tapasin nykyisen mieheni. Yllätyin, miten usein ihan tuntemattomat tytöt tulivat kysymään, haluanko lähteä tanssimaan, kun istuin yksin jossain. Vähän sillä meiningillä, että ei jätetä kaveria yksin.

Päivämäärä:   28.2.25 16:16:59

En menisi yksin. Siinä on kohtuullinen riski joutua ahdistelun uhriksi plus mahdolliset tyrmäystipat vaikka joisit vettä. Mene mieluummin vaikka jonnekin tanssi kurssille tanssimaan porukassa ja lataa tinder siihen huomioon hakuun kuten muutkin tekee. Ps. Siellä baarissa 90% ihmisistä on turpa täynnä, haluatko oikeasti jonkun kännikalan kuolaamaan ihollesi että oot niin nätti.

Lähettäjä: zugabebe 
Päivämäärä:   28.2.25 16:26:46

Totta kai menet yksin, ja baaritiskille, sieltä on helppo lähteä tanssimaan / vessaan / "kavereiden pöytään" tarvittaessa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.2.25 16:29:33

Käyn itse keikoilla yksin. Se on jotenkin paöjon kivempaa, minun on vaikea keskittyä ja heittäytyä täysillä jos vieressä on kaveri, keskityn häneen jotenkin liikaa samalla. Jospa menisit siis baariin, jossa ensin on joku esiintyjä, sen jälkeen jäät sit bailaamaan jos siltä tuntuu?

Lähettäjä: ikinuori 
Päivämäärä:   28.2.25 17:09:09

Kävin aina yksin bailaamassa. Lähinnä tosin reiveissä ja muissa teknobileissä, niissä oli turvallisempaa ja siellä oli vähemmän kännikaloja. Itse en käytä päihteitä niin ei aina jaksa katsella sitä kännäilyä vierestä. Mutta joitain kertoja kävin ihan ns. normi yökerhoissakin. En oikein tajua sitä, että mennään kavereiden kanssa, kun ei siellä kuitenkaan pysty puhumaan mitään. Jos menen yökerhoon tai vastaavaan, niin marssin narikasta suoraan tanssilattialle ja olen siellä sit pari tuntia. Varmaan just eron jälkeen olisi ihan hauska irrotella yksi ilta tuolla tavoin. Kunhan pitää järjen päässä turvallisuuden kanssa.

Päivämäärä:   28.2.25 17:16:13

https://www.youtube.com/watch?v=flbeE-C1Ye0

Oikeasti vahdi sitä juomaa

LähettäjäTallinpurkaja 
Päivämäärä:   28.2.25 17:30:52

En tiedä ikääsi. Mut jossain paikassa voi tuntea itsensä vanhaksi.
Joo lasia ei kannata jättää yksin. Ainakin baaritiskillä jhmisten kanssa on helppo jäädä juttelemaan. Jos paikan äänentoisto ei käännetty täysille.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.2.25 17:32:16

Mistä päin oot, voin lähteä seuraksi :D en itsekään juo alkoholia mut tanssiminen on hauskaa

Lähettäjä: Ee 
Päivämäärä:   28.2.25 18:19:43

Kiitos vastauksista, ehkä mä uskaltaudun lähteä!

-, Järvenpää! :D

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   28.2.25 18:41:05

Minä käyn useinkin yksin baarissa ja aina on löytynyt tanssiseuraa toisista naisista. Olen tutustunut ihan mahtaviin ihmisiin.

Lähettäjä: Tähtipöly 
Päivämäärä:   28.2.25 19:30:47

Ehdottomasti uskallat! Yksinään oon viipeltänyt jo 16 vuotta! Huikeita kohtaamisia ja ihanan vapauttavaa omaan tahtiin mennä. Kaikille ei toki sovi, mut ite tykkään paljon!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.2.25 19:53:57

Lähettäjä. 

Päivämäärä28.2.25 16:16:59

En menisi yksin. Siinä on kohtuullinen riski joutua ahdistelun uhriksi plus mahdolliset tyrmäystipat vaikka joisit vettä. Mene mieluummin vaikka jonnekin tanssi kurssille tanssimaan porukassa ja lataa tinder siihen huomioon hakuun kuten muutkin tekee. Ps. Siellä baarissa 90% ihmisistä on turpa täynnä, haluatko oikeasti jonkun kännikalan kuolaamaan ihollesi että oot niin nätti.

LOL.

Tottakai voit mennä yksin.

Lähettäjä: Reenari 
Päivämäärä:   28.2.25 19:55:07

Naiselle uhka. Miehelle mahdollisuus.

Päivämäärä:   28.2.25 20:35:51

Onko Järvenpäässä joku yökerho? Ei kai.

Yksin naisena yökerhoon - uhka vai mahdollisuus

Lähettäjä: Kerä 
Päivämäärä:   28.2.25 21:01:06

Baarissa on paljon kivempaa yksin! Siis ilman jo olemassaolevia, kyllä sieltä uusia löytyy tai sit just kiva tanssi like no tomorrow kaikessa rauhassa. Valkkaat sellasen paikan, missä varmasti mieleistä musaa ja tikotiko!
Mut vinkki: älä mene sillä odotusarvolla, että saat huomiota miehiltä. Sitä et ehkä saa tai saat ei-mieluisilta. Sit petyt. + sellanen huomionhakuisuus näkyy ulospäin ja on kyl noloa.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   28.2.25 22:38:47

.: nopeastihan sieltä hurauttaa vaikka naapuripitäjään bailaamaan.

Lähettäjä: BlackSmith 
Päivämäärä:   1.3.25 00:16:28

Olen mies. Naiset suhtautuu epäluuloisesti, kun olen yökerhossa tms selvinpäin ja yksin.
Huvittavaa, kun joutuu selittelemään selvinpäin olemista, varsinkin kun selitystä tivaa tökerösti käyttäytyvä känninen nainen.
Ja ei, en tunkeile kenenkään seuraksi, vaan suhtaudun lähtökohtaisesti myönteisesti kun joku lähestyy.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.